simson250 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Dzien dobry.Mam pytanie w sprawie regulatora napiecia w Avo.Jakie maja byc przerwy na stykach regulatora??Czy pradnica wystartuje na elektronicznym regulatorze napiecia od MZ??Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Cześć,na tym forum tego typu informacji raczej nie uzyskasz,to jest forum dla Ciebie, mogą być problemy z rejestracją ale za "n" tym razem sę uda, WARTO! http://www.simson_awo.postuj.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson250 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ja tu laik jestem i jeszcze nie kumam o co chodzi ale dzieki za info:)"n"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 nie jestem tego pewien ale mi prądnica od Mz nie działała na regulatorze od awo więc w drugą stronę też różnie może być chociaż teoretycznie powinno dać rady ... na takim od CZ nie działały prądy od mz Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Mam pytanie w sprawie regulatora napiecia w Avo.Jakie maja byc przerwy na stykach regulatora??Czy pradnica wystartuje na elektronicznym regulatorze napiecia od MZ??Prosze o pomoc 1) odległości na kotwicach można ustawić wg danych z iża, dostępne w każdej literaturze z lat 50-702) regulator od Mz jest przeznaczony do prądnicy o innych podłączeniach wzbudzenia niż oryginalna Awo.prądnica Awoka powinna działać z regulatorem elektronicznym Jawy (Polskim lub czeskim) albo z Cyklo.dla dociekliwych tu jest troche prostej teorii:http://www.nsu.riders.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=77%3Aprdnice-i-regulatory-troch-teorii&catid=41%3Ainstalacje-elektryczne-motocykli-nsu&Itemid=76&lang=pl3) warto na początek sprawdzić samą prądnicę, czy się wzbudza i daje napięcie.w tym celu z odłączonym regulatorem i aku, spinasz wzbudzenie regulowane na masę, podłączasz miernik lub żarówkę (12V)i na pracującym silniku, bez obciążenia prądnica powinna wykręcać 10-12V. Jeśli nie - szukać w prądnicy,jeśli tak wpiąć regulator i cieszyć się 'światłością' :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 no i kolega wyjaśnił problem :notworthy: tak też myślałem ze od cz bedzie bo jak kupilem awo to taki byl założonytylko , że prądnice mialem upieczoną i nie miałem już jak sprawdzić go :banghead: :banghead: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.