Bergen Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Proszę o podpowiedź, gdzie może się kryć ewentualna usterka. Wiem że to trudne, tak "internetowo", ale sam mam nikłe doświadczenie z dwusuwami. Motorower dwa lata temu nagle "rzucił palenie" (jakieś 100km po remoncie silnika). Stał tak dwa lata, w końcu się wziąłem. Próbowałem go uruchomić na starym gaźniku od Ogara 205, ale bez skutku. Kupiłem więc NOWY gaźnik, z braku innych możliwości - chiński gaźnik do Pucha, jakich pełno na Allegro. Połączenia między gaźnikiem a cylindrem są szczelne, tak samo uszczelka między głowicą a cylindrem oraz połączenie cylinder - blok silnika. Jest nieszczelność na łączeniu kolanka wydechowego z (chińskim, niestety, tzw. "tuningowym", znów - z braku oryginałów) tłumikiem, ale mimo skręcania obejmy ile się da oraz załadowania sporej (ale bez przesady) ilości pasty uszczelniającej wciąż nie mogę zlikwidować tej nieszczelności. Dwa lata temu jednakowoż nieszczelność nie przeszkadzała w pracy silnika. Silnik - nowy tłok, pierścienie, łożyska, uszczelniacze. Nowy moduł zapłonowy, świeca "Iskra" jak Pan Bóg przykazał, nowa fajka + przewód, oczywiście chiny, bo szukaj teraz "fabryki"... Na zimnym silniku trzeba kopać kilka minut, zanim coś się zacznie dziać. Załapie na kilka cykli, potem stop. W miarę rozgrzewania się silnika "załapuje" na co raz dłużej, ale pracuje nieregularnie, aby w końcu stanąć. Na gaz reaguje z bardzo dużym opóźnieniem. Gdy się w końcu nagrzeje - wciąż pracuje nieregularnie na wysokich obrotach, mimo "skręconej" mieszanki. Nie ma mocy aby ruszyć z miejsca. Zapłon ustawiony książkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Objawy podobne to tych powodowanych zatkanym wydechem. Zdejmij tłumik i zobacz co wtedy. Jeśli nadal lipa to wyp...ol ten chiński gaźnik i kup używany, oryginalny, nawet jeśli jest zdymany to i tak będzie lepszy niż chińskie ścierwo. A najlepiej to zrób w odwrotnej kolejności - gaźnik a potem wydech. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 a zapłon dobrze ustawiony ? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 a zapłon dobrze ustawiony ? Wskaźnikiem zegarowym 2,5 mm przed GMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Jeżeli świecę masz F 100 (zalecana), to wywal i wsadź coś innego , np od "malucha" F 95, czy F 80 . Możliwe też , że fajka ma rezystor przeciwzakłóceniowy , i świeca ma go również . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 no to jak zapłon ok to gaznik coś nie tak ... najlepiej by było pożyczyć od kogoś działający na którym jezdzi jakimś wynalazkiem :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.