pszym Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Nie musisz przesiadać się na małego cruisera:) Popatrz sobie na przykład na Hondę VTX 1800 - zobacz ile ma koników i jaki moment obrotowy. Powinno Ci odpowiadać:) Właśnie VTX mi się ( oprócz HD - poza zasięgiem finansowym na razie ) najbardziej podoba i jakby tak, naturalnie się do niej pozytywnie nastawiłem... Dzięki za pomysł. Myślę teraz gdzie na to wsiąść i przetestować. To jest dopiero wyzwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziadekJarek Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Myślę teraz gdzie na to wsiąść i przetestować. Widziałem kilka fajnych 1300 i 1800 na Radzymińskiej 200 - jest tam też kilka innych cuiserków... Sam przymierzam się do jednego z nich, ale trochę niższa pojemność:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 H-D sportster 883 lub 1200 - największa radocha z jazdy. jak masz okazję to zobacz, usiądź... zresztą jak przy każdym, trzeba pomacać i będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziadekJarek Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 H-D sportster 883 lub 1200 - największa radocha z jazdy. jak masz okazję to zobacz, usiądź... zresztą jak przy każdym, trzeba pomacać i będziesz wiedział. Pszym wspominał o H-D, jednak jak pisał - na razie finansowo jest dla niego nieosiągalny... Ja osobiście nie mam nic przeciwko H-D, pewnie jakbym miał kupę kasy, to sam bym się na któregoś zasadził nie zwracając uwagi na stereotypy dotyczące marki i przede wszystkim użytkowników. Jednak zamiast kupy kasy mam tylko kupę długów, więc chyba wolę coś bardziej realnego:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 A ja dalej będę monotematyczny.Bierz dużego NAKEDA! Z twoim doświadczeniem na hayce najodpowiedniejszy będzie GSX 1400.Pozycja za sterem bajeczna, świetny wygląd no i ten silnik... 126Nm-poprostu poezja! :icon_mrgreen: Na pewno się nie zanudzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziadekJarek Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 no i ten silnik... 126Nm-poprostu poezja! :icon_mrgreen: Na pewno się nie zanudzisz. Każda sroczka (a może jakiś inny ptak) swój ogonek chwali...:) Nie dyskutując o zaletach GSX 1400, nie jest on cruiserem... I chociaż napewno jest on piękny i doskonały... są ludzie, którzy po prostu chcą cruisera!!!:)a tak pozostając przy silniczku, oto dane VTX-a 1800: 97KM, czterosuwowy, dwucylindrowy, widlasty, chłodzony cieczą silnik o pojemności 1795 ccm posiada maksymalny moment obrotowy wynoszący 163 Nm przy 3000 obr./min. - czegoż mu brakuje?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 (edytowane) Pszym wspominał o H-D, jednak jak pisał - na razie finansowo jest dla niego nieosiągalny... Ja osobiście nie mam nic przeciwko H-D, pewnie jakbym miał kupę kasy, to sam bym się na któregoś zasadził nie zwracając uwagi na stereotypy dotyczące marki i przede wszystkim użytkowników. Jednak zamiast kupy kasy mam tylko kupę długów, więc chyba wolę coś bardziej realnego:)Pozdrawiam dlatego proponuję sportstera - to zupełnie inny H-D, zobacz na allegro ceny - od 20-25tys spokojnie się coś znajdzie, i nie traci na wartości. odpowiedni na miasto - zwinny, zwrotny, odpowiedni dla jednej osoby, choć czasem można kogoś też załadować. przykładtakie coś - dobra cena, dokupić szybę i jest ok. a VTX...jakiś taki trochę japoński... Edytowane 27 Września 2011 przez nurider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszym Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Bardzo Wam dziękuję za tak liczne odpowiedzi. Chyba muszę trochę dodać, żeby zrobiło się jaśniej. Nie do końca wiem jak wytłumaczyć chęć zmiany... Wiek, podejście do życia, czy po prostu brak towarzystwa do jazdy. Już wyjaśniam. Hayabusa to piękny i wdzięczny motocykl. Tak naprawdę, to nic mu nie brakuje, przejechałem nim tysiące kilometrów w trasach. I tu jest pies pogrzebany. Ja staram się jeździć w miarę zgodnie z przepisami :icon_rolleyes: . Nie lubię tej otoczki szpanu i lansu kto szybciej pojedzie i kto wyciągnął 300 km/h. Jak patrzę na środowisko jakie się teraz zrobiło to mi czasami wstyd. Może też dlatego chciałbym trochę uciec w inną stronę i spróbować czegoś innego. Sorry za dogłębną psychoanalizę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 A więc nie zdecydowałeś jeszcze że to ma być cruser! :clap: Więc ja się powtórzę: GSX 1400!!! Ale żeby do końca zrozumieć moją filozofię muszę dodać parę słów.Moim zdaniem największą zaletą tego typu motocykli jest ich wszechstronność.Jeśli będziesz chciał polecieć w trasę z chopperowcami, to wygodna pozycja i gigantyczny moment Ci na to pozwolą bez męczenia maszyny.Jeśli zaś najdzie Cię ochota na szybki przelot w towarzystwie plastików, na pewno nie zostaniesz z tyłu.Wyjazd z pasażerem? Nie usłyszysz słów narzekania. Bagaż? Zaden problem. Masz ochotę troszkę potuningować? Też się da zrobić pare fajnych rzeczy. Więc jeśli to Cię nie przekona-to nie jest motocykl dla ciebie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszym Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Tadeo, Ja chcę zmienić styl życia... Nie tylko motocykl... :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 tadeo jakie ty uparte stworzenie jesteś! pszym coś w tej twojej psychoanalizie chyba jest... :lalag: może to ten czas gdy motocykl staje się dla ciebie czymś więcej niż tylko pociskiem do nawijania kilometrów.ale uprzedzam cię że jazda napasionym cruiserem to jeszcze większy lans, ale za to lans który całkiem fajnie jest odbierany przez społeczeństwo. nurider to juz nie te czasy że motocykl zbyt japoński to automatycznie kawał bezdusznej stali. nie mam nic do harasów ale nawet gdybym miał niewiadomo ile kasy to bym sobie tego nie kupił. wystarczy że mam wielu znajomych na HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Wbrew pozorom troche sprzetow co by Ci dawalo radosc z jazdy jest do wyboru. Wspomniany VTX 1800 - chociaz nie moj stylVN 2000Roadliner 1900 Rider 1900 jesli jezdzisz sam i chcesz sie pobawic w Easy RideraIntruz 1800Valkyrie 1500no i Triumph Rocket - lokomotywa To zalezy czego oczekujesz.Chesz klang Vki to szukaj wsrod pierwszych 4 wymienionych.Chcesz super silnik i rowniutkie obroty - bierz ValkyrieRocket - zwierzak ale da sie oswoic. Pisales cos o trasach - cruiser ubrany w sakwy i obwieszony tobolkami nadal wyglada dobrze a i pomiesci sie sporo.HD 883/1200 - dobre dla poczatkujacych a nie dla kogos kto sie z Hajki przesiadzieGSX 1400 - fajne moto i nic wiecej - to taka Skoda wsrod aut - wszystko moze ale czym tu sie chwalic. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziadekJarek Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Wbrew pozorom troche sprzetow co by Ci dawalo radosc z jazdy jest do wyboru. Wspomniany VTX 1800 - chociaz nie moj stylVN 2000Roadliner 1900 Rider 1900 jesli jezdzisz sam i chcesz sie pobawic w Easy RideraIntruz 1800Valkyrie 1500no i Triumph Rocket - lokomotywa To zalezy czego oczekujesz.Chesz klang Vki to szukaj wsrod pierwszych 4 wymienionych.Chcesz super silnik i rowniutkie obroty - bierz ValkyrieRocket - zwierzak ale da sie oswoic. Pisales cos o trasach - cruiser ubrany w sakwy i obwieszony tobolkami nadal wyglada dobrze a i pomiesci sie sporo.HD 883/1200 - dobre dla poczatkujacych a nie dla kogos kto sie z Hajki przesiadzieGSX 1400 - fajne moto i nic wiecej - to taka Skoda wsrod aut - wszystko moze ale czym tu sie chwalic. Byłem dzisiaj wieczorem na Radzymińskiej 200 - przysiadłem sobie na Riderze 1900 - moja żona wręcz się zakochała w nim:) Ale...jak wyżej powiedziano - solo...Przymierzyła się do 1300 na tylnym siedzeniu i jest zachwycona!!! mówi, że jeszcze jej się tak wygodnie na żadnym nie siedziało. Prawie kupiliśmy:) W każdym razie już go obgadałem i chyba go łyknę:) Będzie w sam raz na Gwiazdkę:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszym Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Vpower - idealnie utrafiles w modele jakie sobie teraz porównuję. Na razie prowadzi nada VTX, ale jak zacząłem czytać ile jest odmian tego sprzętu, to się zdziwilem. Jutro jadę na Radzyminską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Vpower - idealnie utrafiles w modele jakie sobie teraz porównuję. Na razie prowadzi nada VTX, ale jak zacząłem czytać ile jest odmian tego sprzętu, to się zdziwilem. Jutro jadę na Radzyminską.VTXem jezdzilem wiele razy i na pewno na jego korzysc przemawia:jakosc Hondy, brutalnie oddawana moc, dobra zawiecha i hamulce, mozliwosc przerobienia na opone 240/250 jak ktos tak lubina minus - VTXow jest jak psow - na kazdym rogu jeden, to raz, dwa - ciezki i troche pokraczny, wersja Retro obladowana wazy tyle co maly czolg i tak tez sie go odczuwa, stylistyka - nie moja para kaloszy Jezdzisz sam - pomysl o Intruzie, Riderze lub RockecieJak z chcesz jezdzic z kobita - przejedz sie Walcem - docenisz siedzenie i mozliwosci zapakowania tego moto. Chcesz miec calkiem wygodnie to wersja Interstate. Tu ciezko cos powiedziec bo wszystkie te moto zapindalaja ale kazdy na swoj sposob inaczej. Dopiero przymiarka i jazda cos moze Ci powiedziec. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.