Skocz do zawartości

Do zapalonych cruiserowców


DziadekJarek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie musisz przesiadać się na małego cruisera:) Popatrz sobie na przykład na Hondę VTX 1800 - zobacz ile ma koników i jaki moment obrotowy. Powinno Ci odpowiadać:)

 

Właśnie VTX mi się ( oprócz HD - poza zasięgiem finansowym na razie ) najbardziej podoba i jakby tak, naturalnie się do niej pozytywnie nastawiłem... Dzięki za pomysł. Myślę teraz gdzie na to wsiąść i przetestować. To jest dopiero wyzwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H-D sportster 883 lub 1200 - największa radocha z jazdy. jak masz okazję to zobacz, usiądź... zresztą jak przy każdym, trzeba pomacać i będziesz wiedział.

 

Pszym wspominał o H-D, jednak jak pisał - na razie finansowo jest dla niego nieosiągalny... Ja osobiście nie mam nic przeciwko H-D, pewnie jakbym miał kupę kasy, to sam bym się na któregoś zasadził nie zwracając uwagi na stereotypy dotyczące marki i przede wszystkim użytkowników. Jednak zamiast kupy kasy mam tylko kupę długów, więc chyba wolę coś bardziej realnego:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dalej będę monotematyczny.

Bierz dużego NAKEDA! Z twoim doświadczeniem na hayce najodpowiedniejszy będzie GSX 1400.

Pozycja za sterem bajeczna, świetny wygląd no i ten silnik... 126Nm-poprostu poezja! :icon_mrgreen:

Na pewno się nie zanudzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ten silnik... 126Nm-poprostu poezja! :icon_mrgreen:

Na pewno się nie zanudzisz.

 

Każda sroczka (a może jakiś inny ptak) swój ogonek chwali...:) Nie dyskutując o zaletach GSX 1400, nie jest on cruiserem... I chociaż napewno jest on piękny i doskonały... są ludzie, którzy po prostu chcą cruisera!!!:)

a tak pozostając przy silniczku, oto dane VTX-a 1800: 97KM, czterosuwowy, dwucylindrowy, widlasty, chłodzony cieczą silnik o pojemności 1795 ccm posiada maksymalny moment obrotowy wynoszący 163 Nm przy 3000 obr./min. - czegoż mu brakuje?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pszym wspominał o H-D, jednak jak pisał - na razie finansowo jest dla niego nieosiągalny... Ja osobiście nie mam nic przeciwko H-D, pewnie jakbym miał kupę kasy, to sam bym się na któregoś zasadził nie zwracając uwagi na stereotypy dotyczące marki i przede wszystkim użytkowników. Jednak zamiast kupy kasy mam tylko kupę długów, więc chyba wolę coś bardziej realnego:)

Pozdrawiam

 

dlatego proponuję sportstera - to zupełnie inny H-D, zobacz na allegro ceny - od 20-25tys spokojnie się coś znajdzie, i nie traci na wartości. odpowiedni na miasto - zwinny, zwrotny, odpowiedni dla jednej osoby, choć czasem można kogoś też załadować.

 

przykład

takie coś - dobra cena, dokupić szybę i jest ok.

 

a VTX...jakiś taki trochę japoński...

Edytowane przez nurider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Wam dziękuję za tak liczne odpowiedzi. Chyba muszę trochę dodać, żeby zrobiło się jaśniej. Nie do końca wiem jak wytłumaczyć chęć zmiany... Wiek, podejście do życia, czy po prostu brak towarzystwa do jazdy. Już wyjaśniam. Hayabusa to piękny i wdzięczny motocykl. Tak naprawdę, to nic mu nie brakuje, przejechałem nim tysiące kilometrów w trasach. I tu jest pies pogrzebany. Ja staram się jeździć w miarę zgodnie z przepisami :icon_rolleyes: . Nie lubię tej otoczki szpanu i lansu kto szybciej pojedzie i kto wyciągnął 300 km/h. Jak patrzę na środowisko jakie się teraz zrobiło to mi czasami wstyd. Może też dlatego chciałbym trochę uciec w inną stronę i spróbować czegoś innego. Sorry za dogłębną psychoanalizę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc nie zdecydowałeś jeszcze że to ma być cruser! :clap:

Więc ja się powtórzę: GSX 1400!!!

 

Ale żeby do końca zrozumieć moją filozofię muszę dodać parę słów.

Moim zdaniem największą zaletą tego typu motocykli jest ich wszechstronność.

Jeśli będziesz chciał polecieć w trasę z chopperowcami, to wygodna pozycja i gigantyczny moment Ci na to pozwolą bez męczenia maszyny.

Jeśli zaś najdzie Cię ochota na szybki przelot w towarzystwie plastików, na pewno nie zostaniesz z tyłu.

Wyjazd z pasażerem? Nie usłyszysz słów narzekania. Bagaż? Zaden problem. Masz ochotę troszkę potuningować? Też się da zrobić pare fajnych rzeczy.

 

Więc jeśli to Cię nie przekona-to nie jest motocykl dla ciebie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tadeo jakie ty uparte stworzenie jesteś!

 

pszym coś w tej twojej psychoanalizie chyba jest... :lalag:

może to ten czas gdy motocykl staje się dla ciebie czymś więcej niż tylko pociskiem do nawijania kilometrów.

ale uprzedzam cię że jazda napasionym cruiserem to jeszcze większy lans, ale za to lans który całkiem fajnie jest odbierany przez społeczeństwo.

 

nurider to juz nie te czasy że motocykl zbyt japoński to automatycznie kawał bezdusznej stali. nie mam nic do harasów ale nawet gdybym miał niewiadomo ile kasy to bym sobie tego nie kupił. wystarczy że mam wielu znajomych na HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom troche sprzetow co by Ci dawalo radosc z jazdy jest do wyboru.

Wspomniany VTX 1800 - chociaz nie moj styl

VN 2000

Roadliner 1900

Rider 1900 jesli jezdzisz sam i chcesz sie pobawic w Easy Ridera

Intruz 1800

Valkyrie 1500

no i Triumph Rocket - lokomotywa

 

To zalezy czego oczekujesz.

Chesz klang Vki to szukaj wsrod pierwszych 4 wymienionych.

Chcesz super silnik i rowniutkie obroty - bierz Valkyrie

Rocket - zwierzak ale da sie oswoic.

Pisales cos o trasach - cruiser ubrany w sakwy i obwieszony tobolkami nadal wyglada dobrze a i pomiesci sie sporo.

HD 883/1200 - dobre dla poczatkujacych a nie dla kogos kto sie z Hajki przesiadzie

GSX 1400 - fajne moto i nic wiecej - to taka Skoda wsrod aut - wszystko moze ale czym tu sie chwalic.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom troche sprzetow co by Ci dawalo radosc z jazdy jest do wyboru.

Wspomniany VTX 1800 - chociaz nie moj styl

VN 2000

Roadliner 1900

Rider 1900 jesli jezdzisz sam i chcesz sie pobawic w Easy Ridera

Intruz 1800

Valkyrie 1500

no i Triumph Rocket - lokomotywa

 

To zalezy czego oczekujesz.

Chesz klang Vki to szukaj wsrod pierwszych 4 wymienionych.

Chcesz super silnik i rowniutkie obroty - bierz Valkyrie

Rocket - zwierzak ale da sie oswoic.

Pisales cos o trasach - cruiser ubrany w sakwy i obwieszony tobolkami nadal wyglada dobrze a i pomiesci sie sporo.

HD 883/1200 - dobre dla poczatkujacych a nie dla kogos kto sie z Hajki przesiadzie

GSX 1400 - fajne moto i nic wiecej - to taka Skoda wsrod aut - wszystko moze ale czym tu sie chwalic.

 

Byłem dzisiaj wieczorem na Radzymińskiej 200 - przysiadłem sobie na Riderze 1900 - moja żona wręcz się zakochała w nim:) Ale...jak wyżej powiedziano - solo...

Przymierzyła się do 1300 na tylnym siedzeniu i jest zachwycona!!! mówi, że jeszcze jej się tak wygodnie na żadnym nie siedziało. Prawie kupiliśmy:) W każdym razie już go obgadałem i chyba go łyknę:) Będzie w sam raz na Gwiazdkę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vpower - idealnie utrafiles w modele jakie sobie teraz porównuję. Na razie prowadzi nada VTX, ale jak

zacząłem czytać ile jest odmian tego sprzętu, to się zdziwilem. Jutro jadę na Radzyminską.

VTXem jezdzilem wiele razy i na pewno na jego korzysc przemawia:

jakosc Hondy, brutalnie oddawana moc, dobra zawiecha i hamulce, mozliwosc przerobienia na opone 240/250 jak ktos tak lubi

na minus - VTXow jest jak psow - na kazdym rogu jeden, to raz, dwa - ciezki i troche pokraczny, wersja Retro obladowana wazy tyle co maly czolg i tak tez sie go odczuwa, stylistyka - nie moja para kaloszy

 

Jezdzisz sam - pomysl o Intruzie, Riderze lub Rockecie

Jak z chcesz jezdzic z kobita - przejedz sie Walcem - docenisz siedzenie i mozliwosci zapakowania tego moto. Chcesz miec calkiem wygodnie to wersja Interstate.

Tu ciezko cos powiedziec bo wszystkie te moto zapindalaja ale kazdy na swoj sposob inaczej. Dopiero przymiarka i jazda cos moze Ci powiedziec.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...