Skocz do zawartości

[Burgman 400] prawidłowa pozycja przepustnicy.


laboko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nieopacznie wykręciłem śrubę blokującą powrót przepustnicy i teraz nie wiem, na jaką dokładnie głębokość powinna być wkręcona. Dlatego moje pytanie - czy ta klapka przepustnicy przy odpuszczonej manetce gazu powinna całkowicie zamykać gardziel przepustnicy, czy tez powinien być tam jakiś luz, czyli jak gdyby przepustnica minimalnie otwarta? Rozumiem, że ta śruba regulacyjna, którą wykręciłem ma jednak za zadanie trochę blokować przepustnice? Czy też może być zupełnie cofnięta, czyli przepustnica dociera do końca swojego zakresu a jej klapka całkowicie blokuje gardziel? Dzięki za odp. bo w serwisówce jest tylko informacja, żeby nie demontować tej śruby, choć teraz dla mnie to już "musztarda po obiedzie"

post-8932-0-70407300-1313327326_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź. Tak zrobię, tylko co mam rozumieć przez minimalne uchylenie przepustnicy? Milimetr blokady jej powrotu, czy mniej? Czy może lepiej odkręcić połączenie z airboxem i patrząc na przepustnicę ustawiać ją? Tylko znowu, jaki mniej więcej ustawić prześwit?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...