4jku Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Napisz może jak się skończyło... Bo coś mojej Kawie zaczęło dzisiaj dolegać... :( Nie wiem czy to kogoś zainteresuje ale u mnie znalazłem "naderwany" łańcuch, to raczej to powodowało "stukanie". Jedna z bocznych blaszek zniknęła, dwa sworznie się wysunęły na około 5mm. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Zmieniaj biegi przy wysokich obrotach, a nie wyciagaj silnik na 5 biegu do wyzszej szybkosci.To fatalny zwyczaj szczegolnie dla singli i wowczas wszystko moze stukac co ma jakiekolwiek luzy.I kiedy Junaki robily gigantyczne przebiegi na swoich lozyskach rolkowych ?, wal to jak narazie jedna z najbardziej usterkowych czesci Junaka ( oprocz pradnicy oczywiscie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 no to dobrze że to tylko łańcuszek był u kolegi :) no moze nie gigantyczneale znam takich co jeszcze na oryginalnych wałach śmigają :) no tak też robię , ze zmieniam biegi przy wyzszych obrotach ale wiem ze i tak zimą nie dami to spokoju i będę musiał dojść do tego co to słychać :) :icon_biggrin: juz tak mam ze musi byc idealnie Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.