Skocz do zawartości

ogłoszenie do oceny - TLR


Rekomendowane odpowiedzi

Hm, no to ciekawe, że nawet torowe traktowanie znosiły i nie puchły. Nie znam się za dobrze, ale chyba takie gumiaki z wiekiem tracą swoje właściwości, prawda? Może takie względnie młode nie puchną zbytnio.

 

Wiesz co, w sumie może być coś na rzeczy - u w mojej kozie przewody zawsze puchły, czego nie mogli powiedzieć koledzy latający na młodszych sprzętach. Jeśli TL się nie sprzeda, to pierwszą inwestycją na nowy sezon będą oploty.

 

Pozdr

 

Na allegro jest jedna, której właścicielowi wydaje się że jest warta 15000 :) Ludzie mają fantazje. Całkiem niedawno (z tydzień-dwa temu) była żółta z okolic Zamościa i wyglądała jak nówka. Może jeszcze się pokaże o ile nie sprzedana, bo po fotach oceniając to na prawdę piękna.

 

Może koleż żyje w przeświadczeniu, że mamy rok 2003?

Chyba, że za te 15 kantów sprzedaję te Tlkę razem ze swoją kobietą :icon_razz:

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby, miałeś okazję pojeździć TL-em np. po trasie/mieście i trochę mu poodkręcać (nie bierzemy pod uwagę kartingów)? Bo chyba nie. Przesadzasz z tą krytyką tych motocykli.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie ciekawe jaki by się efekt osiągnęło po wsadzeniu kilku (-nastu/-dziesiąt) kafli PLN-ów w TL-a na układ wydechowy, PC, K&N'a, w odchudzenie konstrukcji oraz w tonę innych gadżetów itp.?

Tylko, że jaki ma to sens?

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten gosc od tej tlr-ki z allegro mowil mi (bo tez z nim gadalem) ze mozna go odblokowac jakos elektronicznie. Wciskal kit czy tak faktycznie jest?

Tak, na niektóre rynki TL-e były blokowane. Dostawały inne komputery oraz niekiedy przysłonięte doloty. Sprawę rozwiązuję się odpięciem wskazanego kabla od kompa (wtedy działa tak samo jak komputer od wersji otwartej) oraz, jeśli potrzeba, spiłowaniem przesłon dolotów. Nie wiem jak jest dokładnie w TLR i czego trzeba się pozbyć, ale przerabiałem ten temat w moim koniu. Znajdziesz to na forum.

Do tego, TL (jak i inne Suzuki z tamtych lat na wtrysku) daje inne, gorsze mapy zapłonu dla biegów 1-4 przy przepustnicy otwartej do połowy. Optymalne mapy zapłonu na każdym biegu i przy każdej pozycji przepustnicy otrzymujemy montując TRE.

 

Edit: Limo, bzdury Ci powiedział.

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby, Twoja opinia jest malo obiektywna niestety. Przyzwyczailes sie do mocy.

 

To akurat prawda, jak się gnoi mocnym litrem, zwłaszcza w miarę współczesnym, to później nic "nie jedzie", zwłaszcza sprzęty z poprzedniej epoki.

Swoją drogą z chęcią przejachałbym się taką 180 konną kur***cą w rzędzie - ciekawe jak to się ma do V-ki.

Na jednym z ostatnich treningów na Torze Poznań miałem okazję jechać w grupie razem z R1 - model przed big bangowy 2007 lub 2008 rok.

W zakrętach udało mi się kolesia objeżdzać, ale po wyjściu z winkla wydawało mi się, że stoję w miejscu. To się nazywa właśnie 10 lat różnicy w technologii...

 

Można zainstalować zębatkę 15 z przodu, to dla mnie było najlepsze rozwiązanie. Tylko trzeba myśleć prawą ręką. Krzywy wsiadł i od razu się nakrył.

 

Żyje? Co z nim?

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jednym z ostatnich treningów na Torze Poznań miałem okazję jechać w grupie razem z R1 - model przed big bangowy 2007 lub 2008 rok.

W zakrętach udało mi się kolesia objeżdzać, ale po wyjściu z winkla wydawało mi się, że stoję w miejscu. To się nazywa właśnie 10 lat różnicy w technologii...

 

Prawdę mówiąc, to już nawet młode, wyżyłowane 600 R4 dają sobie nawet radę z TL-em na kawałku prostej za winklem. Toż to podobna moc, duuuużo mniejsza masa, ponadto R4 agresywniej oddaje moc przy bardzo wysokich obrotach, a na torze to wiadomo - pełna łycha przez większość okrążenia. Po prostu V-ka ma zawsze stosunkowo dużo momentu - to cała jej magia.

 

No skoro TL-a można nakryć samym gazem to już wiele mówi o charakterze tego sprzęta i jego "mułowatości" :icon_mrgreen:

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...