Dr.Artur Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 kumpel ta niebiesko biala ogladal i nie kupil bo nie warto jesli to ta chcesz mojego za 9900 ci pogonie kupe kasy włożyłem parę rzeczy trzeba poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Hm, no to ciekawe, że nawet torowe traktowanie znosiły i nie puchły. Nie znam się za dobrze, ale chyba takie gumiaki z wiekiem tracą swoje właściwości, prawda? Może takie względnie młode nie puchną zbytnio. Wiesz co, w sumie może być coś na rzeczy - u w mojej kozie przewody zawsze puchły, czego nie mogli powiedzieć koledzy latający na młodszych sprzętach. Jeśli TL się nie sprzeda, to pierwszą inwestycją na nowy sezon będą oploty. Pozdr Na allegro jest jedna, której właścicielowi wydaje się że jest warta 15000 :) Ludzie mają fantazje. Całkiem niedawno (z tydzień-dwa temu) była żółta z okolic Zamościa i wyglądała jak nówka. Może jeszcze się pokaże o ile nie sprzedana, bo po fotach oceniając to na prawdę piękna. Może koleż żyje w przeświadczeniu, że mamy rok 2003?Chyba, że za te 15 kantów sprzedaję te Tlkę razem ze swoją kobietą :icon_razz: Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Generalnie z ogłoszenia wygląda super, ale 11,500 tysiąca za TLR'a NIE DAM :icon_exclaim: :bigrazz:11500 to nie jest cena minimalna :bigrazz:. Na poprzedniej aukcji bylo kup teraz za 13000 i tyle pewnie facet chce. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Yuby, miałeś okazję pojeździć TL-em np. po trasie/mieście i trochę mu poodkręcać (nie bierzemy pod uwagę kartingów)? Bo chyba nie. Przesadzasz z tą krytyką tych motocykli. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Tak jeździłem po mieście i kręciłem go do końca.Nie polecam, wieje nudą.Yuby, Twoja opinia jest malo obiektywna niestety. Przyzwyczailes sie do mocy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 (edytowane) W sumie ciekawe jaki by się efekt osiągnęło po wsadzeniu kilku (-nastu/-dziesiąt) kafli PLN-ów w TL-a na układ wydechowy, PC, K&N'a, w odchudzenie konstrukcji oraz w tonę innych gadżetów itp.?Tylko, że jaki ma to sens? Edytowane 25 Października 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Pewnie taki, jak kupienie rzędowego litra z okolic roczników K4-K8, przy czym władowanej kasy nijak nie odzyskasz :( Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Warto też wziąć pod uwagę, że do TL-a jest masa gratów, stosunkowo tanich i łatwo dostępnych, jak to w Suzuki. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 A ten gosc od tej tlr-ki z allegro mowil mi (bo tez z nim gadalem) ze mozna go odblokowac jakos elektronicznie. Wciskal kit czy tak faktycznie jest? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 On tak mowil ze ma okolo 140 koni ale 3 pierwsze biegi sa jakos zblokowane i ze zna jakiegos goscia w suzuki ktory moze go odblokowac do 180 koni, ale nie chcialo mi sie w to wierzyc. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 (edytowane) A ten gosc od tej tlr-ki z allegro mowil mi (bo tez z nim gadalem) ze mozna go odblokowac jakos elektronicznie. Wciskal kit czy tak faktycznie jest?Tak, na niektóre rynki TL-e były blokowane. Dostawały inne komputery oraz niekiedy przysłonięte doloty. Sprawę rozwiązuję się odpięciem wskazanego kabla od kompa (wtedy działa tak samo jak komputer od wersji otwartej) oraz, jeśli potrzeba, spiłowaniem przesłon dolotów. Nie wiem jak jest dokładnie w TLR i czego trzeba się pozbyć, ale przerabiałem ten temat w moim koniu. Znajdziesz to na forum.Do tego, TL (jak i inne Suzuki z tamtych lat na wtrysku) daje inne, gorsze mapy zapłonu dla biegów 1-4 przy przepustnicy otwartej do połowy. Optymalne mapy zapłonu na każdym biegu i przy każdej pozycji przepustnicy otrzymujemy montując TRE. Edit: Limo, bzdury Ci powiedział. Edytowane 25 Października 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 No tak myslalem ze jesli jest opcja z odblokowaniem to do tych 135 koni, a nie ze wersja zblokowana ma tyle. 180 koni w v-ce to w motogp co najwyzej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Yuby, Twoja opinia jest malo obiektywna niestety. Przyzwyczailes sie do mocy. To akurat prawda, jak się gnoi mocnym litrem, zwłaszcza w miarę współczesnym, to później nic "nie jedzie", zwłaszcza sprzęty z poprzedniej epoki. Swoją drogą z chęcią przejachałbym się taką 180 konną kur***cą w rzędzie - ciekawe jak to się ma do V-ki.Na jednym z ostatnich treningów na Torze Poznań miałem okazję jechać w grupie razem z R1 - model przed big bangowy 2007 lub 2008 rok.W zakrętach udało mi się kolesia objeżdzać, ale po wyjściu z winkla wydawało mi się, że stoję w miejscu. To się nazywa właśnie 10 lat różnicy w technologii... Można zainstalować zębatkę 15 z przodu, to dla mnie było najlepsze rozwiązanie. Tylko trzeba myśleć prawą ręką. Krzywy wsiadł i od razu się nakrył. Żyje? Co z nim? Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 (edytowane) Na jednym z ostatnich treningów na Torze Poznań miałem okazję jechać w grupie razem z R1 - model przed big bangowy 2007 lub 2008 rok.W zakrętach udało mi się kolesia objeżdzać, ale po wyjściu z winkla wydawało mi się, że stoję w miejscu. To się nazywa właśnie 10 lat różnicy w technologii... Prawdę mówiąc, to już nawet młode, wyżyłowane 600 R4 dają sobie nawet radę z TL-em na kawałku prostej za winklem. Toż to podobna moc, duuuużo mniejsza masa, ponadto R4 agresywniej oddaje moc przy bardzo wysokich obrotach, a na torze to wiadomo - pełna łycha przez większość okrążenia. Po prostu V-ka ma zawsze stosunkowo dużo momentu - to cała jej magia. No skoro TL-a można nakryć samym gazem to już wiele mówi o charakterze tego sprzęta i jego "mułowatości" :icon_mrgreen: Edytowane 25 Października 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Żyje, trochę się poobijał. Ale spokorniał.A TLR się naprawi. Całe szczęscie! Sprzęta zawsze można poskładac (zwłaszcza w Polsce), gorzej już z poszkodowanym.Zdrowie Krzywego :flesje: Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.