Skocz do zawartości

Suzuki TL1000R zawieszona pompa paliwa


Djobeł
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a weź poszukaj bo moze ten "ciśnieniomierz" pasuje tez od innych modeli- np gsxrów z serii S.R.A.D :)

 

albo zapytaj sie w salonie suzuki po nr katalogowym powinni dac informacje od czego jeszcze pasuje...

Edytowane przez bartez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o ten

 

Dzięki :flesje:

 

a weź poszukaj bo moze ten "ciśnieniomierz" pasuje tez od innych modeli- np gsxrów z serii S.R.A.D :)

 

albo zapytaj sie w salonie suzuki po nr katalogowym powinni dac informacje od czego jeszcze pasuje...

 

Szukałem też na allegro poprzez tagi typu "gsxr" czy "srad" ale niczego nie znalazłem. Napisałem takze do 2 kolesi, którzy handlują częsciami do TL-i.

Przede wszystkim lookne do Suzuki, może okazać się, że to koszt paru dyszek.

 

Jak doskonale wiemy Suzuki ma DUŻE poczucie humoru, dlatego w intermotors krzyknęli mi dzisiaj 628 zł za regulator.

Całe szczęście udało mi się wyrwać używkę za stówkę, choć gratów do Tl jest naprawdę jak na lekarstwo.

 

Pozdr

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLIK Tutaj widać, ze jest zawór. Jeszcze poszukam. Jak będziesz miał wielkie poblemy to mogę pomóc chyba, ze masz swojego jebaja.

Tak dla porównania

http://cgi.ebay.de/EINSPRITZANLAGE-MIKUNI-SUZUKI-TL-1000-S-/250505311109?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a5347b385

http://cgi.ebay.de/E...=item43a8e4c170

http://cgi.ebay.de/E...=item3f0207cecf

http://cgi.ebay.de/S...=item2eb4f78bd0

http://cgi.ebay.de/S...=item27bd40e522

Samego zaworu nie znalazłem.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Maszyna ożyła.

W rezultacie jednak okazało się, że "regulator ciśnienia paliwa" był sprawny. Pompa chodziła cały czas, bo była zwara w elektryce.

Wystarczyło wyczyścić kostkę i zaizolować kable od nowa.

Teraz z kolei zapaliła mi się kontrolka "FI", także mam nowy orzech do zgryzienia :)

 

Dzięki za pomoc ;)

 

POZDRAWIAM

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzecz w tym, że nie wyskakuję mi żaden błąd, który opisuje serwisówka. Ostatnio podczas napraw ściągałem w sprzęcie bak i odłączałem praktycznie wszystkie przewody. Po ponownym założeniu motocykl odpalił, jeździ bez zarzutu, tylko NON STOP pali się na czerwono kontrolka FI - jakiś pomysł?

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plyn olej jest nad lub pod luzem chyba nad

 

 

 

no chyba nie;;;; ta dioda czerwona ma spełniac 3 funkcje w tym płyn i ciesnienie oleju....

 

gdzie masz tam inne kontrolki?? bo ja u siebie nie mam :) (oprócz drogowych swiateł, luzu, kierunków i rezerwy)

 

 

tu jest screen z serwisówki(ostatnie zdanie) :

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/217/beztytuunak.png/

Edytowane przez bartez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...