Skocz do zawartości

Napinacz KTM EXC 530


maserlw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem szczęśliwym posiadaczem KTM EXC 530 i mam pytanko bo jak to sie zdarza w silnikach XC4 z 2008 siadają napinacze hydrauliczne, czy warto jest go przerobic na mechaniczny? Moze ktoś juz tak robił i jest bardzo zadowolony? Motocykl ma 1500 km przebiegu i to mozliwe ze tak szybko siadł napinacz? Drugie moje pytanie dotyczy jazdy w duzych i głębokich kałużach, motor mi gasnie i nie moge go odpalic, wyglada to tak jak w tym filmiku

ma ktoś jakiś pomysl? Jezeli ktoś również posiada taki oto w/w motocykl prosze o opinie na jego temat. Pozdrawiam Edytowane przez maserlw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie, ale ciut inaczej, tzn. po zalaniu konkretną wodą moto przechodzi w "stan awaryjny", tzn. pracuje dobrze tylko na niskich obrotach, a odkręcenie powoduje zaduszenie

 

wystarczy tak popyrkać z minutę i nagle wraca do normy

 

w exc 250 tez to czasem występuje

 

mi to w sumie nie przeszkadza, bo rzadko się topię, ale chyba chodzi o prąd

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do napinacza do polecam:

http://www.dirttricks.com/timing_chain_tensioner.htm

Kupilem mojego 530 nowke i od nowosci na zimnym silniku po zapaleniu slychac bylo grzechot lancuszka. Po zalozeniu akcesoryjnego napinacza wszystko zniknelo.

Napinacz ten jest mechaniczno-hydrauliczny, tzn. ma mechaniczna zapadke zeby lancuch sie nie cofal a poza tym jest napinany przez cisnienie oleju w ukladzie.

Jak do tej pory zrobilem na nim 45h i wszystko jest super, wiec polecam.

 

seryjny napinacz

 

akcesoryjny napinacz

Edytowane przez Kris_big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris, film z akcesorujnym napinaczem kreciłeś na zimnym silnku ? Bo tak strasznie ci ja dławi przy odkręcaniu manety

 

nie, filmik nie moj, z neta wrzucilem tak zeby pokazac roznice :icon_biggrin:

A to moto na filmie to tak sie dlawi jak moj jak byl nowy na fabrycznych ustawieniach.

Fabryczne ustawienia z tym mega-zduszonym wydechem to porazka. Tak wlasie moto pracuje jak na filmiku :banghead:

 

Moj sie juz nie dlawi, i to nawet pomimo tego ze mam FMF wydech zalozony i jest totalny przelot. Ale co sie gaznika nawyciagalem i dysz nawymienialem to moje :icon_razz:

Kupilem dwa komplety dysz tych od biegu jalowego i glownych no i dalej zabawa. Raz sie dusi, raz gasnie, raz nie odpala na zimnym, raz na cieplym itd.... :icon_evil:

Wiesz jak trudno jest dobrze 510ccm ustawic zeby plynnie pracowalo, duzo tego :flesje: poszlo.

Edytowane przez Kris_big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...