maserlw Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Jestem szczęśliwym posiadaczem KTM EXC 530 i mam pytanko bo jak to sie zdarza w silnikach XC4 z 2008 siadają napinacze hydrauliczne, czy warto jest go przerobic na mechaniczny? Moze ktoś juz tak robił i jest bardzo zadowolony? Motocykl ma 1500 km przebiegu i to mozliwe ze tak szybko siadł napinacz? Drugie moje pytanie dotyczy jazdy w duzych i głębokich kałużach, motor mi gasnie i nie moge go odpalic, wyglada to tak jak w tym filmiku ma ktoś jakiś pomysl? Jezeli ktoś również posiada taki oto w/w motocykl prosze o opinie na jego temat. Pozdrawiam Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez maserlw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Są do kupienia na ebay-u mechaniczne napinacze do 530-tki, działają bez zarzutu, na twoim miejscu kupiłbym nowy hydrauliczny i masz spokuj, te z 2008 roku są wadliwe. Co do odpalania w wodzie to wygląda jakby wody zaciągał do gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maserlw Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Do filtra raczej nie zaciągnie bo nawet gdy wjade w kałuże do osłony silnika i chlapnie to juz gasnie momentalnie jakby tracił iskre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Masz termostat? Zmień fajkę od świecy na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maserlw Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Tak mam termsotat, teraz sobie przypomniałem ze motor latał na plazy moze wystarczy tylko dobrze wyczyscic i zakonserowac, jak zrobie dam znaka, dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) ja mam podobnie, ale ciut inaczej, tzn. po zalaniu konkretną wodą moto przechodzi w "stan awaryjny", tzn. pracuje dobrze tylko na niskich obrotach, a odkręcenie powoduje zaduszenie wystarczy tak popyrkać z minutę i nagle wraca do normy w exc 250 tez to czasem występuje mi to w sumie nie przeszkadza, bo rzadko się topię, ale chyba chodzi o prąd Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Ja stawiam na fajkę, mój brat miał kiedyś taki problem, po wjechaniu w kałuże obroty spadały, gasł, nie dało się odpalić. Zmiana fajki na nową lub wydmuchanie wilgoci spod gumek powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) co do napinacza do polecam:http://www.dirttricks.com/timing_chain_tensioner.htmKupilem mojego 530 nowke i od nowosci na zimnym silniku po zapaleniu slychac bylo grzechot lancuszka. Po zalozeniu akcesoryjnego napinacza wszystko zniknelo. Napinacz ten jest mechaniczno-hydrauliczny, tzn. ma mechaniczna zapadke zeby lancuch sie nie cofal a poza tym jest napinany przez cisnienie oleju w ukladzie.Jak do tej pory zrobilem na nim 45h i wszystko jest super, wiec polecam. seryjny napinacz akcesoryjny napinacz Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Kris, film z akcesorujnym napinaczem kreciłeś na zimnym silnku ? Bo tak strasznie ci ja dławi przy odkręcaniu manety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) Kris, film z akcesorujnym napinaczem kreciłeś na zimnym silnku ? Bo tak strasznie ci ja dławi przy odkręcaniu manety nie, filmik nie moj, z neta wrzucilem tak zeby pokazac roznice :icon_biggrin: A to moto na filmie to tak sie dlawi jak moj jak byl nowy na fabrycznych ustawieniach. Fabryczne ustawienia z tym mega-zduszonym wydechem to porazka. Tak wlasie moto pracuje jak na filmiku :banghead: Moj sie juz nie dlawi, i to nawet pomimo tego ze mam FMF wydech zalozony i jest totalny przelot. Ale co sie gaznika nawyciagalem i dysz nawymienialem to moje :icon_razz: Kupilem dwa komplety dysz tych od biegu jalowego i glownych no i dalej zabawa. Raz sie dusi, raz gasnie, raz nie odpala na zimnym, raz na cieplym itd.... :icon_evil: Wiesz jak trudno jest dobrze 510ccm ustawic zeby plynnie pracowalo, duzo tego :flesje: poszlo. Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.