rozan73 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) mamy panowie odpowiedz na moj problem.jak widac na zalaczonej fotce simmering jest mokry z oleju.kacpers mial racje!nie wymienie go bez rozpolowienia silnika.jestem zalamany!mam doswiadczenie w cezet,jawa,wsk i starsze motorowery.nie czuje sie na tyle madry zeby sie tego podjac.mam ksiazke do yamahy yz i widze ze tam mozna wymienic simmering bez rozbierania silnika na pol,a kmx??co za patent!.ten moto ma dopiero 9k mil i zadnych luzow na lozyskach na wale,a tu simmering pieprznal!do konca lata jeszcze pojezdze tak jak jest,trudno.w ogole jest ciezki do poskladania taki silnik?mysle ,ze bez ksiazki niema co sie zabierac za to.bardzo Wam wszystkim dziekuje za pomoc!!! Edytowane 31 Lipca 2011 przez rozan73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Zmajstruj sobie dobry twardy haczyk i wyciągnij to cudo. Tylko uważaj żeby nie pokaleczyć wału, bo wtedy to po jabłkach. Choć przyznaję, głęboko siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) Jak będziesz ostrożnie wszystko robił i pamiętał co gdzie ma być to tak samo łatwo jest to zrobić jak w WSK, tylko musisz mieć dobre narzędzia do tego. Bananek ja miałem całe listki i obrócenie nic nie dało ;/ Nowe założyłem to też jest drobna nieszczelność. Ja mam po prostu jakiś nierówny ten bloczek z którym stykają się listki... Tylko simmering od strony sprzęgła da się wymienić bez rozpoławiania :] Shinigami, ale tego fizycznie nie da razy zrobić, co z tego, że wydłubiesz stary, jak później nie włożysz nowego bez rozwalania go. Przecież tam jest takie zagłębienie w które on wchodzi... Edytowane 31 Lipca 2011 przez kacpers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozan73 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 nie wyciagne go!zrobilem foto nowego simmeringu i zobacz,ze on jest za duzy zeby tam wszedl.on ma srednice taka jaka maja cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Nowe simmery nasuwa się przez stare używając do tego klucza którego rozmiar jest taki sam jak zewnętrzna średnica simmera. W tym przypadku byłoby trudniej, bo trzeba by użyć rury PCV jak przy nakładaniu uszczelniacza zawieszenia. Nie bardzo wiem o jakim zagłębieniu mówisz ? Tym które widać na zdjęciu, czy jakimś rowku pomyślanym pod simmer którego nie widzę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozan73 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) masz tu inne foto.widac ze nie wejdzie od przodu simm.fajnie jak by byly jakies mniejsze nakladane na ten stary.miejsca tam jest na drugi :) Edytowane 31 Lipca 2011 przez rozan73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Teraz chyba to widzę i krótko mówiąc przesrana sprawa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Po prostu od strony wału jest gniazdo które ma średnice zewnętrznej części simmeringu i logiczne jest, że nie da się go wyciągnąć od drugiej strony bo jak widać na zdjęciu od tej strony jest dużo mniejsza średnica.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozan73 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 przesrane to narazie ja mam bo musze go wymienic,a doswiadczenia z takimi silnikami nie mialem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Jeśli da się ściągnać cylinder bez zdejmowania głowicy, to da się to zrobić praktycznie bez dodatkowych kosztów. Silnik prosty i nie skomplikowany, jeśli masz jakieś pojecie techniczne to zrobisz to bez problemów większych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozan73 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) dzieki Bananek za dodanie mi otuchy.do konca lata jeszcze jakos posmigam.nazbieram na nowe czesci i jak juz go rozpolowie to wymienie lozyska,WSZYSTKIE simmeringi,tlok bo moj jest na jednym pierscieniu.nie wiem dlaczego mam jeden pierscien?kupie ksiazke i niezbedne narzedzia.nie jest to troche dziwne ze padl simmering po 9k mil?nie dziwilbym sie jak bym mial lozyska na wale wyrabane,ale nie ma zadnych luzow.nawet magneto nie bylo nigdy zdejmowane. Edytowane 31 Lipca 2011 przez rozan73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Jazda z ubogą mieszanką w skrajnych wypadkach może spowodować wytopienia dziury w tłoku, albo uszkodzenie przy oknie wydechowym które może pociągnąć uszkodzenie cylindra za sobą . Radziłbym nie zwlekać z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozan73 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 troche nie rozumie bo srubke regulacji mieszanki mam wkrecona na max bo wtedy mam najnizsze osiagalne obroty tj.od 2k do 4k.mocno kopci i robi sie tzw.czterotakt jak dam full gaz.jak ja troche odkrece to znowu mam jeszcze wieksze obroty,ale pyrkanie znika i lepiej ciagnie na wyzszych obrotach.z tego wynika,ze nie mam za ubogiej mieszanki,a nawet za bogata.mimo wszystko nie bede sie z Toba sprzeczac bo nie jestem fachowcem i dzieki za rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) zbytnio od starszych 2t ten silnik się nie różni bez problemu sobie z tym poradzisz w zasadzie największy problem masz już z głowy-ściągniecie magneta :lalag: na śrubkę składu mieszanki tak reaguje bo ciągnie lewe powietrze przez ten simmer, przy wkręconej dostaje maksymalną dawkę paliwa Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozan73 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) witam i dziekuje za odpowiedzi.z tym magnetem to naprawde mialem problem.dobrze ,ze kupilem klucz do odkrecania filtrow oleju.nakretke musialem troche podgrzac malym palnikiem bo nie moglem jej odkrecic.widac bylo,ze byla fabrycznie zakrecona na kleju.tak sie zastanawiam czy nie mozna by oszlifowac nowego simmeringu do takiej srednicy zeby wszedl na ten stary simmer.uzyc jakiegos kleju lub silikonu i go tam wkleic.na zewnatrz tez okleic klejem np.mam taki czerwony do odkrecajacych sie srub.miejsca tam jest na tyle.wiem,ze to nie pewne ale do konca lata moze by wytrzymalo.co o tym pomysle sadzicie? Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez rozan73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.