jacekzamojski Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Witam wszystkich serdecznie, Na poczatku odrazu przepraszam za pewnie niezbyt gornolotne pytania ale nie jestem mechanikiem i nie mam doswiadczenia z motocyklami. Tu gdzie mieszkam niestety nie mam sie gdzie udac po pomoc. Tydzien temu stalem sie szczesliwym posiadaczem Kawasaki Eliminator 250 z 1993r. Motor wymaga troszeczke pracy gdyz nie posiada czesci airbox laczacej gazniki i glownego elementu airboxu (juz zamowione z allegro) oraz czyszczenia gaznikow. Czy ktos z posiadaczy albo zorientowanych moglby mi opisac lub najlepiej podeslac kilka zdjec jak i w ktorym miejscu ulokowany jest filtr powietrza?Nigdzie nie moge znalezc Service manual do tego motorku a Ninja 250R troszke sie rozni wlasnie w tym elemencie chociaz maja ten sam silnik. Wyszyscilem juz gazniki (Keihin CVK30 x2) ale mam kilka pytan, otoz: Czy oba gazniki musza miec te same iglice? (moj motor ma 2 rozne, jedna jest walcowata o rownej srednicy na calej dlugosci a druga zweza sie tak od polowy dlugosci) Na ile obrotow ustawic sruby mieszanki (pilot screw) - jak czyscilem gazniki to prawy mial 1.20 obrotu a lewy 1.4 obrotu, nie wiem czy czlowiek od ktorego kupilem motor tak to poustawail ale nie wydaje mi sie aby bylo to ok. czytalem ustawienia dla tego gaznika dla Ninja 250R i w specyfikacji jest 2 obroty na gaznik? I znowu do posiadaczy czy mogliby napisac na ile maja powykrecane sruby miesanki w obu gaznikach? ostatnie pytanie - czy wysokosc plywakow w obu gaznika ma byc jednakowa? u mnie sa rozne - nie wiem czy to poprawnie ( nie mam service manuala ) Z gory bardzo dziekuje za pomoc, mam nadzieje ze uda mi sie odpalic motor w tym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Siema! Po 1 tu masz jakieś dane do tego motocykla: http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual Po 2 Iglice moim zdaniem tu i tu te same, wysokość pływaków jednakowa 17 mm, śruby regulacji składu mieszkanki na wolnych wykręcone o 1,75 obrotu. Co do iglic sprawdź jeszcze wybite na nich numery, czy po prostu jedna się wytarła/zużyła czy ktoś wsadził dwie różne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekzamojski Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Dzieki!!! W koncu mam jakis punkt poczatkowy. Link ktory mi podales jest do User Manuala ktory mam i ktory nie wyjasnia pytanych przeze mnie kwestii. Dzieki za informacje dotyczace iglic i srub mieszanki - czy moge zapytac skad wiesz ile obrotow, gdzie znalazles taka informacje?pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za pomoc - dzis potestuje :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Ninja ma podobny silnik i chyba takie same gaźniki ale dane nie będą identyczne, ona ma więcej wspólnego z ZZR250. Skupia się raczej na GPX250 vel starej Ninja produkowanej do 2007r. Poza tym gaźniki powinny być identyczne względem siebie z uwagi, ze zasilają osobne cylindry i pracują niezależnie. Motodata z Klasa motocykle - 1,75obr http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/motodata,4821,kawasaki-el-250-eliminator.html Enjoy :flesje: Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekzamojski Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 masz racje jest to w sumie logiczne :-) dzieki za link do stronki. ok mam nadzieje ze teraz rusze z miejsca :-)Pozdro!!!! Rozkrecilem jeszcze raz gazniki aby zobaczyc te iglice i oto co mi sie ukazalo.... W jednym gazniku jest iglica N53W a w drugim N16I, sadze, ze moge miec ta zdlawiona wersje ale pewosci nie mam ze wzgledu na ta druga iglice. Czy mozecie mi dac jakies wskazowki jak rozpoznac zdlawiona wersje, bo nie wiem jakie iglice musze miec, moze dzieki temu dojde wkoncu co to za maszyna. Nie jestem w stanie jej odpalic. Przepraszam, ze mecze ale nie daje sam rady a nie mam w sasiedztwie mechanika motocyklowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekzamojski Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 (edytowane) masz racje jest to w sumie logiczne :-) dzieki za link do stronki. ok mam nadzieje ze teraz rusze z miejsca :-)Pozdro!!!! Rozkrecilem jeszcze raz gazniki aby zobaczyc te iglice i oto co mi sie ukazalo.... W jednym gazniku jest iglica N53W a w drugim N16I, sadze, ze moge miec ta zdlawiona wersje ale pewosci nie mam ze wzgledu na ta druga iglice. Czy mozecie mi dac jakies wskazowki jak rozpoznac zdlawiona wersje, bo nie wiem jakie iglice musze miec, moze dzieki temu dojde wkoncu co to za maszyna. Nie jestem w stanie jej odpalic. Przepraszam, ze mecze ale nie daje sam rady a nie mam w sasiedztwie mechanika motocyklowego. tu fotki moich iglic. http://obrazki.elektroda.pl/2505060500_1312924656.html i link do mojego problemu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=9823767#9823767 Edytowane 14 Sierpnia 2011 przez jacekzamojski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 W obu gaźnikach muszą być iglice N53W Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.