TPS Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Witam Was W tym sezonie ujeżdżam SV 650 S. Jest to moje pierwsze moto, po bardzo długiej przerwie w jeżdżeniu GSXF 600, którego dosiadałem w 1996 roku. Z motocykla (sv) jestem bardzo zadowolony, ale apetyt rośnie w miarę jeżdżenia. SV w mieście czy na trasie spisuje się bardzo OK. W zasadzie, mocy jej nie brakuje. Niemniej jednak na autostradzie 210-220 to max co można wycicnąć, zakładając, że tylko tam można dać pełną łychę. Zaczynam spoglądać w kierunku GSXR 750 (2008 i wyżej). Zanim się do niego konkretnie przymierzę, chciałbym dowiedzieć się, co zyskam a co stracę na takiej przesiadce, o ile cokolwiek stracę? Będę wdzięczny za wszelkie opinie, z wyłączeniem opinii - słyszałem, że... Chciałbym poczytać posiadaczy i poznać ich opinie. Dziękuję Tom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Gorsza pozycja Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Gorsza pozycjachyba trudno o mniej wygodny motocykl niż sv.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPS Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 SV(S) wcale nie jest taka niewygodna. Mnie zaczynała dupa boleć, a nawet nie tyle dupa co szyja około 400 km. Jak na swoje 40 wiosen, które posiadam, tragedii nie ma. Nie szukam fotela bujanego, tylko sportowego ;-) Tom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riccco Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 śmiało bierz gixera 750, ja sie zastanawiałem nad rr i własnie tym gixerem, wybrałem rr i troche juz żałuje jednym niby nadrabia ale mocy jej brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 No fakt 600rr to kompletne nieporozumienie, nuda nuda nuda.Wszystkie testy i opinie użytkowników mówią, że to świetny motocykl, najlepszy w swojej klasie do codziennego użytku, ale ok... :bigrazz: Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 (edytowane) Witka miałem GSX-R 750 w wersji K6 i zaraz po niej w wersji K8. Osobiście lepiej mi się jeździło na K6 - są jakieś drobne różnice w pozycji (szczególnie podnóżki) między tymi modelami, mi bardziej pasowało K6. Co ciekawe - w K6 hamulce były zauważalnie lepiej dozowalne, w K8 jakieś takie tępe, wymagające większej siły i nie dające aż takiej kontroli. Zawieszenie w K6 mimo, że trochę prostsze (brak regulacji HS i LS z przodu) było lepiej wybalansowane - tzn przód i tył pracowały ładnie synchronicznie. W K8 też dobrze, ale nie aż tak. Ale motocykl jako taki zarówno w wersji K6 i K8 jest naprawdę świetną propozycją. Liniowo oddaje moc, bardzo ładnie się ją dozuje, pozycja jak na sporta naprawdę wygodna, prowadzi się bardzo łatwo i przewidywalnie. Jak ktoś nie musi mieć koniecznie litra, to jest to naprawdę świetny wybór - polecam. Edytowane 19 Lipca 2011 przez TomekL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPS Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Witka miałem GSX-R 750 w wersji K6 i zaraz po niej w wersji K8. Osobiście lepiej mi się jeździło na K6 - są jakieś drobne różnice w pozycji (szczególnie podnóżki) między tymi modelami, mi bardziej pasowało K6. Co ciekawe - w K6 hamulce były zauważalnie lepiej dozowalne, w K8 jakieś takie tępe, wymagające większej siły i nie dające aż takiej kontroli. Zawieszenie w K6 mimo, że trochę prostsze (brak regulacji HS i LS z przodu) było lepiej wybalansowane - tzn przód i tył pracowały ładnie synchronicznie. W K8 też dobrze, ale nie aż tak. Ale motocykl jako taki zarówno w wersji K6 i K8 jest naprawdę świetną propozycją. Liniowo oddaje moc, bardzo ładnie się ją dozuje, pozycja jak na sporta naprawdę wygodna, prowadzi się bardzo łatwo i przewidywalnie. Jak ktoś nie musi mieć koniecznie litra, to jest to naprawdę świetny wybór - polecam. Mam właśnie na oku K7, nawet ma ABS, co jest o tyle fajne, że teraz też jeżdżę z ABS i chyba kilka razy się przydał. :buttrock: Podjadę, oblookam, zobaczymy. T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 (edytowane) Mam właśnie na oku K7, nawet ma ABS, co jest o tyle fajne, że teraz też jeżdżę z ABS i chyba kilka razy się przydał. :buttrock: Podjadę, oblookam, zobaczymy. T. :icon_eek: w żadnym modelu gsx-r nie ma ABS - chyba że mnie coś ominęło :icon_eek: Chyba że masz na myśli GSR ? ale to całkiem inny motocykl. Edytowane 19 Lipca 2011 przez TomekL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPS Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 :icon_eek: w żadnym modelu gsx-r nie ma ABS - chyba że mnie coś ominęło :icon_eek: Chyba że masz na myśli GSR ? ale to całkiem inny motocykl. Hmm, Suzuki GSXR z ABS ? T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 raczej niemożliwe - chyba że właściciel miał na myśli ABS z którego wykonano owiewki ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TPS Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Nie ma ABS-u. Sprzedający sam nie wie co sprzedaje? Ze zdjęć trudno było zobaczyć, czy przy piastach są czujniki. A jak pytałem przez telefon, to mówił, że ma. Ludzie :banghead: T. raczej niemożliwe - chyba że właściciel miał na myśli ABS z którego wykonano owiewki ;) Też mi to przez moment przeszło przez głowę. T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Sprzedający sam nie wie co sprzedaje? No na to wychodzi - jak tak kretyńsko ściemnia, to zalecam ostrożność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riccco Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 gixer na 100% nie mam ABS ,powiem ci szczerze że w tą zimę szukałem też moto i właśnie jak oglądałem te motocykle na alledrogo (a robiłem to praktycznie dzień dnia), to wydaje mi że te Suzuki stoi już dłuższy czas i nie ma chętnego. A odchodząc od tematu moto żeby tego amorka "skrentu" nie miał tak jak tego ABS Witam mam do sprzedania ładne SUZUKI 750 GSX-R K7 moc około 150KM motor z roku 2007.05.15 I MAŁY PRZEBIEG 17TYS.KM stan jak widac na foto zadbany jedna owiewka była malowana jak widac bark naklejki na jednym plastiku .Suzuki bardzo dobrze sie sprawuje silnik igła pracuje bardzo ładnie,zmieniony wydech R-55 YOSHIMURA ak widac dodał mocy i dał ładny dzwiek ,załozony tez jest amortyzatorek skrentu.Motor JEST PROSTY prowadzi sie super i bardzo dynamiczny .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 A odchodząc od tematu moto żeby tego amorka "skrentu" nie miał tak jak tego ABS Amorek "skrentu" jest w tym modelu seryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.