zbyhu Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2003 Czolem! No ja wlasnie ucze sie szlifowac kanaly dolotowe na drugim, zapasowym cylinderku do mojej WSKi. Walcze w bardzo prymitywny sposob, ale poki co dziala...Mam gruby kabel sieciowy. Ucialem go i owinalem papierem sciernym :wink:. W ten sposob na wiertarce sobie szlifuje srodek. Wieksze powierzchnie ida w trymiga. Gorzej na zakretach i krzywiznach...ALe od czego upor i fantazja :).Zaraz ide bawic sie dalej.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2003 Ja pytam po co ma odparowywać w kanale dolotowym :?: a nie w cylindrze Po to, żeby do komory spalania dostawała się mieszanka paliwowo-powietrzna gotowa do zapłonu. Jasne jest, że spalają się opary benzyny czyli faza gazowa paliwa, a nie ciekła. Poza tym paliwo w fazie ciekłej mogłoby zalewać świecę i powodować przerwy w pracy silnika. Ma się ono dostawać w postaci oparów, a nie "wlewać" do cylindra. K...Tyle lat jeżdże a tu nagle okazuje się że nawet nie znam zasady działania silnika... 8O 8O 8O 8O 8O :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: O żesz!!! Zapomniałem o bodaj najważniejszej rzeczy, czyli spłukiwanie filmu olejowego ze ścianek cylindra i z łożysk wału przez nieodparowane paliwo. Czym to grozi - każdy wie. A nikt mnie nie poprawił...Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.