van der Wade Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 (edytowane) Z powodu wyjazdu za granice sprzedaje CBR 1000RR. Motocykl kupilem w salonie w sierpniu 2008. Bardzo zadbana. Parkowana zawsze w ogrzewanym i suchym garazu. Przebieg zaledwie 5800 km. Czarno-srebrna. Jezdzona tylko w sloneczne dni poza miastem. Dopieszczona. Stan nie rozni sie od nowego motocykla. Zero upuszczen. Zero rys. Zero toru. Zero jezdzenia na kole. Jestem fanem Blejdow od pierwszego modelu serii. Uwielbiam tego bajka. Dostalem prace i kupilem mieszkanie za granica. Gdyby nie to... Chetnie przesle fotki w duzej rozdzielczosci na e-mail.http://www.bikewalls...1/1024x768.htmlhttp://www.topspeed....ture202867.html W razie potrzeby bez problemu udostepnie do kontroli stanu technicznego w profesjonalnym salonie. Ten bajk jest 100% w idealnym stanie. Motocykl w stanie gotowym do jazdy wazy jedynie 199 kg. Wywazenie, charakterystyka oddawania mocy, intuitywne wchodzenie w zakrety i dozowalnosc hamulcow spedzaja konkurencji sen z powiek. Pozycja kierowcy zapewnia totalny komfort i pelna kontrole. Jazda tym sprzetem to marzenie! Cena nowego motocykla bez dodatkowych akcesoriow to 66 tysiecy. Moja CBR sprzedam za 35 tys. W cenie dodatkowe wyposazenie o wartosci 5 tys. Dodatki: Puig Racing Windscreen (do tego oryginalny nieuzywany Honda clear screen).Lightweight Yoshimura engine case savers.HRC carbon fiber tank pad.W pelni deaktywowalny alarm Scorpio z perymetrem, immobilizerem i pagerem.Stomp Grip traction tank pads.W pelni deaktywowalny GIPro gear indicator.Slidery zamowilem specjalnie do tego bajka, nie sa przykrecone przez owiewki do ramy. Nie mialem sumienia wiercic w owiewkach. W razie potrzeby latwo je usunac bez sladow. Klej uelastycznia sie po podgrzaniu goracym powietrzem. Aluminiowa oslona chlodnicy, kolor czarny.Nowy akumulator, ma tydzien.Dodatkowy nowy filtr oleju z uszczelka. Dane techniczne:Silnik: 999cc, 4 cylindry, 178 kM (133 kW) przy 12,000 obrotow, 112 Nm przy 8,500 obrotow (BMW S1000RR osiaga te wartosc przy 9,750 obrotow i czuc to bardzo wyraznie. Jesli testowales tego bajka, wiesz o czym mowie).16 zaworow z tytanu, wtrysk sterowany komputerowo, dwa wtryskiwacze dwustopniowe DFSI na cyliner.2 mapy zaplonu 3D na kazdy cylinder i 2 mapy zaplonu 3D na kazda pare cylindrow6 biegow, idealna praca skrzyni biegow.W pelni regulowane zawieszenie z przodu i z tylu.Slipper clutch i Electronic Steering Damper (HESD). Wynegocjowalem bardzo dobra umowe z Allianz/ AC, OC, NNW, KR. Duze oszczednosci. Udostepnie moj kontakt. Edytowane 2 Lipca 2011 przez van der Wade Cytuj van der Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van der Wade Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Ile oleju wciąga? Zero. Czym ty jezdzisz, ze pytasz o olej? W blejdach to non-existing issue. Cytuj van der Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 "Fanie Blejdów" to lektura dla Ciebie :) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/118076-pijak-olejowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van der Wade Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Masz racje. Temat byl omawiany. Przejrzalem fora. Sa posty za i przeciw. Jedni pisza, ze to kwestia techniki docierania. Inni, ze kwestia jakosci i wymiany oleju. Nie bede sie wypowiadal ne temat, ktorego nie doswiadczylem. Mojego blejda docieralem zgodnie z zaleceniami mechanika na oleju mineralnym i tak jak mi polecil w czasie docierania olej zmienilem trzy razy. Jak powiedzialem, moj bajk nie bierze oleju. Zreszta rzecz do sprawdzenia. Bez urazy, ale nie naleze do gosci wciskajacych kit. Nie jezdze na gumie i nie mszcze sie na sprzecie. Moze dlatego wszystko dziala jak trzeba? Ale w sumie OK, ze o tym wspomniales. Przynajmniej mamy omowiony temat. Cytuj van der Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van der Wade Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 www.goldengatecycles.com kiedy mieszkalem w San Francisco. Mam taka prace, ze przeprowadzam sie co 3-4 lata ;) Cytuj van der Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van der Wade Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Trafiles w dziesiatke Yuby. Domysliles sie pewnie po kolorystyce. Docierany na kalifornijskim powietrzu, pod okiem mechanika, ktory dla dopelnienia byl Japonczykiem. Jak tylko bede mial mozliwosc, moj nastepny bajk to tez bedzie blejd ;) Polsce zagladalem do Hondy Plaza i Witolin. Cytuj van der Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Osikowicz Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 To ja tylko dodam, że znam van der Wade od lat i z jego motocyklem jest tak, jak pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van der Wade Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Czy ktos wie jak edytowac tresc ogloszenia? Wczesniej byla widoczna ikonka Edytuj. Teraz jej nie widze. Cytuj van der Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Jeśli z USA i bez modyfikacji zapłonu to flat spot od 10500RPM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.