Z powodu wyjazdu za granice sprzedaje CBR 1000RR. Motocykl kupilem w salonie w sierpniu 2008. Bardzo zadbana. Parkowana zawsze w ogrzewanym i suchym garazu. Przebieg zaledwie 5800 km. Czarno-srebrna. Jezdzona tylko w sloneczne dni poza miastem. Dopieszczona. Stan nie rozni sie od nowego motocykla. Zero upuszczen. Zero rys. Zero toru. Zero jezdzenia na kole. Jestem fanem Blejdow od pierwszego modelu serii. Uwielbiam tego bajka. Dostalem prace i kupilem mieszkanie za granica. Gdyby nie to... Chetnie przesle fotki w duzej rozdzielczosci na e-mail. http://www.bikewalls...1/1024x768.html http://www.topspeed....ture202867.html W razie potrzeby bez problemu udostepnie do kontroli stanu technicznego w profesjonalnym salonie. Ten bajk jest 100% w idealnym stanie. Motocykl w stanie gotowym do jazdy wazy jedynie 199 kg. Wywazenie, charakterystyka oddawania mocy, intuitywne wchodzenie w zakrety i dozowalnosc hamulcow spedzaja konkurencji sen z powiek. Pozycja kierowcy zapewnia totalny komfort i pelna kontrole. Jazda tym sprzetem to marzenie! Cena nowego motocykla bez dodatkowych akcesoriow to 66 tysiecy. Moja CBR sprzedam za 35 tys. W cenie dodatkowe wyposazenie o wartosci 5 tys. Dodatki: Puig Racing Windscreen (do tego oryginalny nieuzywany Honda clear screen). Lightweight Yoshimura engine case savers. HRC carbon fiber tank pad. W pelni deaktywowalny alarm Scorpio z perymetrem, immobilizerem i pagerem. Stomp Grip traction tank pads. W pelni deaktywowalny GIPro gear indicator. Slidery zamowilem specjalnie do tego bajka, nie sa przykrecone przez owiewki do ramy. Nie mialem sumienia wiercic w owiewkach. W razie potrzeby latwo je usunac bez sladow. Klej uelastycznia sie po podgrzaniu goracym powietrzem. Aluminiowa oslona chlodnicy, kolor czarny. Nowy akumulator, ma tydzien. Dodatkowy nowy filtr oleju z uszczelka. Dane techniczne: Silnik: 999cc, 4 cylindry, 178 kM (133 kW) przy 12,000 obrotow, 112 Nm przy 8,500 obrotow (BMW S1000RR osiaga te wartosc przy 9,750 obrotow i czuc to bardzo wyraznie. Jesli testowales tego bajka, wiesz o czym mowie). 16 zaworow z tytanu, wtrysk sterowany komputerowo, dwa wtryskiwacze dwustopniowe DFSI na cyliner. 2 mapy zaplonu 3D na kazdy cylinder i 2 mapy zaplonu 3D na kazda pare cylindrow 6 biegow, idealna praca skrzyni biegow. W pelni regulowane zawieszenie z przodu i z tylu. Slipper clutch i Electronic Steering Damper (HESD). Wynegocjowalem bardzo dobra umowe z Allianz/ AC, OC, NNW, KR. Duze oszczednosci. Udostepnie moj kontakt.