mindinvader Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 WitamMam problem z wyciekającym olejem z lewej strony silnika. Konkretnie mowa jest o kablu czy jakimś przewodzie wychodzącym z przodu po lewej stronie na wysokości kapy. Na jego wyjściu z bloku silnika dochodzi własnie do pocenia sie i wycieków. Moje pytania to, co to za kabel i do czego służy(wygląda mi na kabel od pomiarów temperatury oleju, ale nie mam pewności to moj pierwszy hary) i w jaki sposób uszczelnić czy tez wymienić na nowy. Mój motocykl to harley dyna wide glide z 2000 rokuZa pomoc z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Pewnie chodzi Ci o wtyczkę alternator-regulator napięcia. Bardzo ważne połączenie w instalacji. Musi być czyste, pewne i mocno się trzymać bo inaczej regler i stator się usmażą. Miesiąc temu właśnie zmieniałem stator z podobnego powodu. Najlepsza byłaby wymiana wtyczki ale to jest gruba robota bo trzeba się dostać od wewnątrz. Możesz oczyścić wtyczki, tylko nie używaj silnych rozpuszczalników czy benzyny bo niszczą gumowe elementy z których jest zrobiona wtyczka. Potem osusz i uszczelnij krawędzie pastą uszczelniającą do silników. Najlepiej czarną, unikaj czerwonego, wiejskiego silikonu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Eee... Poci się raczej w okolicy przelotki przewodu przez blok.Moim zdaniem: Jeżeli faktycznie tylko się poci - olać. Ujeżdżam 2002FXST - też się poci w kilku miejscach, uważam to za dekorację. Niebawem takich ozdóbek zapewne przybędzie, dopóki nie zostawia plam na placu - nie ma problemu. Luzik.Ale jeżeli leje się konkretnie - kupa roboty, z demontażem sprzęgła włącznie, nieprawdaż - były kurierze? Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Ano, sporo zabawy. Nie wiem jak w TC ale u mnie dało się zdjąć przednią zębatkę i łańcuch bez zdejmowania całego sprzęgła. Tak jak Piter pisał. Najwięcej zabawy było z nakrętką na wale. Tak opornej sztuki dawno nie odkręcałem. Się bujałem na kluczu jak małpa na gałęzi. Tu sweet focie:https://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/SprzegOFLH?authkey=Gv1sRgCIa86ubEp--5NQ#5603455651136007122 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczurek.g Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 (edytowane) Czy przy tego typie usterki mieliście również problem z ładowaniem akumulatora ? Ja mam taki, nie ładuje, codziennie muszę podłączać pod prostownik. Podczas jazdy raz na jakiś czas, czasem dłużej, czasem krócej zapala mi się kontrolka "ENGIGE". Czy występowały takie problemy ?Skąd w ogóle ten olej ? Kilkakrotnie czyściłem wtyczkę przy regulatorze napięcia ale on po kilku jazdach znowu się pojawia, płynie wewnątrz kabla. To wszystko może powodować uszkodzony stator ? Motocykl to H-D Dyna FXDX Super Glide Spor 2000r Edytowane 25 Marca 2012 przez szczurek.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Jest dział ładowaniem wszystko pięknie opisane :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczurek.g Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Czytałem, wszystko sprawdzę, ale nie tłumaczy dziwnego wycieku oleju. Uszkodzenie, straty napięć rozumiem, ale co ma olej do tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Olej to jedna sprawa a brak ładowania to druga.Zacznij od tej drugiej.,bo może się okazać ,że musisz dostać się do statora i wtedy przy okazji uszczelnisz miejsce przecieku. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.