LupoRF Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Pytam ogólnie. Ogólnie najprościej po elementach wnętrza przyzałożeniu że ktos popełnił drobny błąd i nie przełożył elementów, daszków, lusterek czy np. zegarów. Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Takie pytanie przy okazji. Czy jeśli auto to angol z przekładką taką, że trudno poznać czyli ktoś się przyłożył to czy jest to gorsze auto od takiego bez przekładki? Jeżeli tak to w jakim zakresie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Dlaczego miało być gorsze? Fabrycznie większość modeli jest przystosowana do montażu kierownicy zarówno z prawej, jak i z lewej strony, więc dysponując odpowiednimi środkami i elementami można to zrobić. Problem tylko w tym, że jak ktoś robi samochód na handel, to robi po najmniejszych kosztach. Poza tym w nowszych samochodach, w których jest więcej elektroniki, przekładka z zachowaniem pełnej funkcjonalności nie jest taka prosta. Takie rzeczy, jak niedziałające poduszki powietrzne to i tak bez znaczenia, ale niedziałające elementy typu nawiewy, ogrzewania, elementy sterujące, tempomaty itd. potrafią uprzykrzyć życie... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Takie pytanie przy okazji. Czy jeśli auto to angol z przekładką taką, że trudno poznać czyli ktoś się przyłożył to czy jest to gorsze auto od takiego bez przekładki? Jeżeli tak to w jakim zakresie? Wiele osób robi przekładkę na angielskich wiązkach które nie zawsze pasuja długością po przekładce, czasem pojawiają się naprężenia i coś potrafi nie stykaćCzęsto zdarza się że samochód przekładany na szybko składany jest na starych spinkach tapicerki, elementy są luźne o czasem hałasują. spotkałem się też ze źle spasowaną deską i była gigantyczna różnica na szczelinach przy drzwiach i parokrotnie pierdoły w postaci zacinających się uchylnych popielniczek. Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 A czy wolelibyście kupić angola z w miarę dobrze wykonaną przekładką czy auto np z rzeszy po dzwonie?Zakładając, że kupuję od handlarza po dolnej cenie rynkowej to wiem, że tak czy siak coś jest kręcone bo na czymś musiał zarobić. Wolałbym, żeby po paru miesiącach użytkowania okazało się że to angol niż tego, że numer VIN dotyczy tylko ćwiartki auta. :) Gorzej jak się okaże że nie dość że angol to jeszcze bity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Dlaczego miało być gorsze? Fabrycznie większość modeli jest przystosowana do montażu kierownicy zarówno z prawej, jak i z lewej strony, więc dysponując odpowiednimi środkami i elementami można to zrobić. Problem tylko w tym, że jak ktoś robi samochód na handel, to robi po najmniejszych kosztach. Poza tym w nowszych samochodach, w których jest więcej elektroniki, przekładka z zachowaniem pełnej funkcjonalności nie jest taka prosta. Takie rzeczy, jak niedziałające poduszki powietrzne to i tak bez znaczenia, ale niedziałające elementy typu nawiewy, ogrzewania, elementy sterujące, tempomaty itd. potrafią uprzykrzyć życie...Przystosowane to jest subaru, freelander i moze jeszcze kilka.A większość ma za krotka wiązkę kabiny, nie ma otworów w grodzi na osprzęt, inne mocowania nagrzewnicy itp.Oczywiście zrobić się da, ale to juz nie fabryczne auto tylko garażowa trzeszcząca wydumka z przedluzaną wiązką, gdzie w razie awarii nikt nie będzie w stanie pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loponez Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Lusterka zewnętrzne:1. Od kierowcy są wkładki asferyczne.2. Prawe lusteko po ustawieniu dla kierowcy europejskiego zostawia spory odstęp od obudowy (jeżeli zostało po przekłdace z anglika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Astra G - w wersji europejskiej gniazdo zapalniczki jest po prawej stronie od popielniczki, w angolach - po lewej. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Astra G - w wersji europejskiej gniazdo zapalniczki jest po prawej stronie od popielniczki, w angolach - po lewej. Zmienia sią całą deskę rozdzielczą więc ten problem nie występuje. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Wszystkie mercedesy z lat 90tych - (w210,w140) - inne rozmieszczenie przycisków w pobliżu skrzyni biegów, a w szczególności przełącznika E/S|W/S (Praca skrzyni, Economic, Standard). Co jak co, ale Sklasy - W140 i W220 ku**ewsko ciężko przełożyć, znam takiego co poległ na W220. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Zmienia sią całą deskę rozdzielczą więc ten problem nie występuje.Chyba że konsolę centralną zostawią.Ale racja, o tym nie pomyślałem :) Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.