gunjack Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witam od tygodnia mam problem związany z obrotami silnika i grzejącym się pierwszym cylindrem nie wiem czym jest to spowodowane jak dam go na obroty to po puszczeniu gazu obroty utrzymują się pewien czas po czym opadają a na niskich obrotach obroty dziwnie skaczą. Jest jeszcze problem z małym zamuleniem moto przy dawaniu gazu, moto ma mniejszą moc. Przydała by mi się mała pomoc. Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 (edytowane) Sprawdź luz zaworowy na grzejącym się cylindrze. Wszak silnik zasilany jest pojedyńczym gaźnikiem i tym samym układem zapłonowym więc nie widzę innej przyczyny skoro z drugim cylindrem jest ok. Poza tym jeżeli jest to drugi cylinder, zawsze jest cieplejszy od pierwszego ze względu na gorsze warunki chłodzenia. Taka uroda silników V z chłodzeniem powietrznym. Edytowane 14 Czerwca 2011 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Taki objaw zalatuje mi lewym powietrzem. Sprawdź dolot do cylindra. Możesz użyć samostartu albo plaka do tapicerki. Zbyt uboga mieszanka powoduje grzanie i problemy z obrotami.Później bym sprawdzał zawory. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 A zobacz jak wygląda świeca na tym cylindrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gunjack Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Świeca wygląda normalnie jeśli chodzi o to który jest to cylinder to chodzi mi o ten z przodu i grzeje się nienaturalnie bo jest duża różnica miedzy jednym a drugim cylindrem przy odpalaniu a nie podczas jazdy bo tak badałem różnice temperatur od zimnego silnika i później go rozgrzewałem, co do lewego powietrza nie omieszkam sprawdzić. Zauważyłem jeszcze iż gdy już silnik jest rozgrzany i włączę ssanie silnik nie gaśnie jak to się działo przedtem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 czyli sam sobie odpowiedziałeś, skoro sanie go nie gasi to znaczy ze gdzieś lewe powietrze lub uboga mieszanka Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 (edytowane) Witam od tygodnia mam problem związany z obrotami silnika i grzejącym się pierwszym cylindrem nie wiem czym jest to spowodowane jak dam go na obroty to po puszczeniu gazu obroty utrzymują się pewien czas po czym opadają a na niskich obrotach obroty dziwnie skaczą. Jest jeszcze problem z małym zamuleniem moto przy dawaniu gazu, moto ma mniejszą moc. Przydała by mi się mała pomoc. Pozdrawiam :D Lewe powietrze. Bo masz kroćce sparciałe i po pękane. Nie kupuj nowych od Yamachy bo drogie i po trzech miesiącach będzie to samo. Kup w Zippie lub Keewayu do chińskich kopii Virago. Ja mam takie od 2007 roku i ani śladu zużycia. A cena ze trzy razy niższa. Wyhacz tu, na forum gościa o nicku Greedo. On robi w Keewayu za głównego dostawcę części. To ci załatwi. Edytowane 24 Czerwca 2011 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.