klkw Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Mam mały kłopocik ze skrzypiacym springerem, który niesamowicie mnie denerwuje. Może Ktoś ma dobry i sprawdzony sposób na trwałe smarowanie springera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Trwałego smarowania nie ma. Może być jedynie okresowe. :icon_biggrin: Czyli co jakiś czas trzeba tam zajrzeć i posmarować. Jeśli kupisz dobry smar to dłużej będziesz miał spokój. Taki smar który nie łapie kurzu i nie wysycha. To chyba silikonowy smar, zdaje się. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klkw Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Trwałego smarowania nie ma. Może być jedynie okresowe. :icon_biggrin: Czyli co jakiś czas trzeba tam zajrzeć i posmarować. Jeśli kupisz dobry smar to dłużej będziesz miał spokój. Taki smar który nie łapie kurzu i nie wysycha. To chyba silikonowy smar, zdaje się. Silikonowy już stosowałem i po jednym dniu dalej skrzypi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Jezeli przez poprzednika byl zaniedbany i nie smarowany (z tego co pamietam co ok. 4000km powinno sie smarowac) to moze tak byc. Laduj towaru ile wlezie az wejdzie w najmniejsze zakamarki. A jaki smar zaleca fabryka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 W serwisówce wyczytałem - "anti-seize lubricant" :icon_mrgreen: Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Anti Seize czyli np. WD40. Nie zaciera się ale szybko wysycha i czyści powierzchnię. Spróbuj jakiś lubrykant z Sex-Shop`u. Dobre mają, nie zatrze się. :icon_mrgreen: Taki urok Springerów, że lubią skrzypieć. To wynika z ich konstrukcji. Smar pomoże na jakiś czas. Tylko jaki smar? Może miedziowy? A może po prostu rozebrać, wyczyścić i nap****lić towotu aż wyjdzie z każdej strony. :buttrock: Miewałem podobne problemy z SHL M11 która ma przód na długim wahaczu pchanym. Skrzypiał jak szalony, szczególnie po zlocie w Lubaszu 2004 gdzie to się katowało sprzęty na błocie przez noc. Smarowanie przez kalamitki pomagało tylko na chwilę. Rozebrałem, umyłem, zapchałem ŁT-4 i było git. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.