bzyk1923 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 witam mam problem poniewaz w mojej hondzie vf 700 magna na dwóch przednich cylindrach nie ma iskry na swiecach sprawdzałem cewki i sa obie ok pomózcie co to moze byc wiem jedno ze na jedna cewke nie dochodzi napiecie i powiem cos jeszcze raz na tydzin jak ja zapale to chodzi wszystkie cylindry ale to jest zadkosc ze załapie w tym momecie juz tydzin nie chodzi tak jak powinna pomożecie????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Pierwsza opcja do sprawdzenia w Twojej sytuacji: ImpulsatorDruga opcja:Moduł zapłonowy powiedział Ci "do widzenia". Możesz najpierw go otworzyć i sprawdzić czy nie ma zimnych lutów. Jeśli nie ma to szukaj drugiego modułu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyk1923 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 a jak sprawdzic impulsator??? a moduł zapłonowy gdzie sie znajduje????? pomożecie???????????? pomożecie???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 (edytowane) a jak sprawdzic impulsator??? a moduł zapłonowy gdzie sie znajduje????? Jesli zadajesz takie pytania to jednak polecam Ci warsztat motocyklowy.Aby sprawdzić impulsator musisz posiadać serwisówkę aby znać rezystancję takiego impulsatora. Masz miernik i wesz jak wygląda zimny lut? Umiesz obsłużyć lutownicę ?Jeśli nie wiesz jak znaleźć moduł (ja też nie wiem gdzie w Twoim moto jest moduł ale bym go znalazł) to jednak polecam warsztat.Nie sprawdziłeś przewodu idącego od modułu do cewek czy nie ma przerwy a to również ważne..Mam jeszcze jeno pytanie,jak sprawdziłeś cewki? P.S. Nie musisz pisać dwóch postów pod rząd. Edytowane 9 Czerwca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyk1923 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 sprawdziłem cewki zamieniajac kable z tej co daje iskre na ta co nie daje jak wyglada moduł tez wiem ale nie wiem co to jest za skrzynka pod schowkiem na klucze wychodzi z niej chyba 8 kabli i na jedna cewke sprawdzałem idzie prad a na dróga nic. jak sprawdzic moduł znalazłem go pod siedzeniem pasazera z niego wychodzi 4 kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 tam są Chyba dwa moduły i dwa impulsatory, pod siedzeniem z tyłu. Poszukaj tam. Pokaż zdjęcie najlepiej. Bo samo VF 700 to mało informacji. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyk1923 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 pod siedzeniem jest tylko jeden moduł zapłonowy czy on moze byc przyczyna braku iskry na dwóch cylindrach??? do impulsatorów zeby sie dostac trzeba spuscic olej???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 wystarczy że dobierzesz się do kostki od impusatorów- przewód wychodzący z silnika z kostką na 4piny. Choć być może w wersji z jednym modułem jest tez jeden ipulsator- dwa piny. Trzeba zmierzyć oporność między tymi przewodami. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 A Ty czytasz co do Ciebie się pisze? Czy potrzebujesz potwierdzenia przez kilka osób?Żeby dostać się do impulsatorów wystarczy przechylić z reguły motocykl na jedna stronę a mając serwisówkę wystarczy zmierzyć odpowiednie przewody, które wychodzą spod dekla. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyk1923 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 mam cztery piny w tej kostce ide zmierzyc opornosc napisze jak bede cos wiedział. dzisiaj zapaliłem honde kilka razy i paliła na wszystkie cylindry zapaliłemja z cztery razy i było ok za piatym razem juz pali znowu tylko na 2 cylindry. jeszcze jedno pod siedzeniem to co niby ma byc modułem zapłonowym tez tam jest cztery kable jak odłaczam wtyczke to nic sie nie dzieje motocykl zapala bez problemu w tej kostce od impulsatorów mam dwa kable białe żółty i niebieski miedzy jednym białym i żółtym pokazuje opornosc natomiast miedzy drógim białym i niebieskim nic co to znaczy??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie wiesz, które przewody to pary ale jesli trafiłeś to znaczy, ze jeden impulsator (moze pod wpływem temp.) traci przejście. Modułu nie znalazłes bo cztery przewody to treochę mało a poza tym jak byś odłączył moduł to by nie gadał nawet na dwóch. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyk1923 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 jedna para tych kabli od impulsatora biały i żółty to para która daje impulsy zamieniłem te pary i pokazała sie iskra na tych cylindrach co nie było a na tych co była to nie ma wiec bedzie uszkodzony impulsator?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Dokladnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.