Skocz do zawartości

Kymco Venox 250


Drakmor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Jako totalny świeżak w temacie zwracam się w potrzebie do doświadczonych kolegów.

 

Jestem na etapie, gdzie wreszcie moje marzenia o własnym chopperku mogą się ziścić i myślę o pierwszej maszynie, która nie ukrywam, będzie przeze mnie mocno doświadczana w trakcie zdobywania doświadczenia na drodze :)

 

Od pewnego czasu szukam motocykla dla siebie i rozważałem wiele opcji (np. Honda Shadow, Yamaha Virago, Suzuki Intruder, itp.). Ostatnio trafiłem na model, który zachwycił moje oko, a konkretnie wspomniany w tytule Kymco Venox 250.

 

I tu, po przydlugim wstępie, następuje pytanie właściwe: czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tą marką i może udzielić mi porady jak ten model się sprawuje. W internecie nie znalazłem wielu informacji na ten temat. Specyfikacje są zachęcające a fakt, że Kymco robi podzespoły dla Hondy (tak wyczytałem) jeszcze bardziej uwiarygadnia ten motor w moich oczach. Jednakże chciałbym zweryfikować tę teoretyczną wiedzę i liczę na pomoc ze strony forumowiczów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Jako totalny świeżak w temacie zwracam się w potrzebie do doświadczonych kolegów.

 

Jestem na etapie, gdzie wreszcie moje marzenia o własnym chopperku mogą się ziścić i myślę o pierwszej maszynie, która nie ukrywam, będzie przeze mnie mocno doświadczana w trakcie zdobywania doświadczenia na drodze :)

 

Od pewnego czasu szukam motocykla dla siebie i rozważałem wiele opcji (np. Honda Shadow, Yamaha Virago, Suzuki Intruder, itp.). Ostatnio trafiłem na model, który zachwycił moje oko, a konkretnie wspomniany w tytule Kymco Venox 250.

 

I tu, po przydlugim wstępie, następuje pytanie właściwe: czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tą marką i może udzielić mi porady jak ten model się sprawuje. W internecie nie znalazłem wielu informacji na ten temat. Specyfikacje są zachęcające a fakt, że Kymco robi podzespoły dla Hondy (tak wyczytałem) jeszcze bardziej uwiarygadnia ten motor w moich oczach. Jednakże chciałbym zweryfikować tę teoretyczną wiedzę i liczę na pomoc ze strony forumowiczów :)

 

Kolego

 

Problem z motocyklami chińskimi nie tkwi w Chińczykach, lecz w cenach za jaką każą im wyprodukować motocykle Europejczycy. Jeżeli np chińska firma robi części zamienne dla marki np japońskiej to nie bierze za to jakiś groszy, a w sytuacji kiedy mają wyprodukować nowy motocykl (który ma wyglądać atrakcyjnie) za np 3000PLN, po prostu go robią ( i tu właśnie mamy wszelkie Kingwa'ye, Jinluny, Keeway'e itp). Porażki związane z eksploatacją tych "motocykli" to efekt zachłanności zamawiających je handlowców (którzy sprzedają je z na prawdę dużym zyskiem, a nie brakiem potencjału Kraju Środka). Gdybyś zlecił im wyprodukowanie kopii dobrego japońca za dobre (dla nich) pieniądze, miałbyś na prawdę solidny sprzęt za bardzo rozsądną kasę, a tak mamy to co widać. Na prawdę zastanów się nad tym, czy chcesz pisać codziennie na forum o problemach ze swoim motocyklem, czy wolisz czytać forum w wolnych chwilach, kiedy np wrócisz z trasy

 

Pozdrowienia i życzenia udanej decyzji, a nad Virago po 90 roku nawet nie myśl, nie warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Jako totalny świeżak w temacie zwracam się w potrzebie do doświadczonych kolegów.

 

Jestem na etapie, gdzie wreszcie moje marzenia o własnym chopperku mogą się ziścić i myślę o pierwszej maszynie, która nie ukrywam, będzie przeze mnie mocno doświadczana w trakcie zdobywania doświadczenia na drodze :)

 

Od pewnego czasu szukam motocykla dla siebie i rozważałem wiele opcji (np. Honda Shadow, Yamaha Virago, Suzuki Intruder, itp.). Ostatnio trafiłem na model, który zachwycił moje oko, a konkretnie wspomniany w tytule Kymco Venox 250.

 

I tu, po przydlugim wstępie, następuje pytanie właściwe: czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z tą marką i może udzielić mi porady jak ten model się sprawuje. W internecie nie znalazłem wielu informacji na ten temat. Specyfikacje są zachęcające a fakt, że Kymco robi podzespoły dla Hondy (tak wyczytałem) jeszcze bardziej uwiarygadnia ten motor w moich oczach. Jednakże chciałbym zweryfikować tę teoretyczną wiedzę i liczę na pomoc ze strony forumowiczów :)

 

Witam,

Venox to rzeczywiście fajny sprzęcior, niestety niedostępny w Polsce. Kiedyś sam chciałem go kupić i dealer Kymco, powiedział, że mogą go dla mnie sprowadzić z Niemiec.

Cena wtedy (czyli w 2007) ok. 10 000zł. Nie wiem jak by wyglądała dziś.

I jeśli ci na nim zależy to tylko pozostaje ci szukanie w krajach zachodnich.

Z jakiegoś jankeskiego forum wiem, że sprzęt dobry jakościowo, troszkę brakuje mocy w górze no ale to w końcu "ćwiartka".

Masa coś ok. 190kg, więc ten silnik musi się troszkę napracować, ale ma za to coś ok. 27koni, czyli źle nie jest. Za to dosyć wygodny i przestronny na dłuższe traski.

 

Tu masz test porównawczy Venoxa z Hondą Rebel, jakimś SuzukiGZ250, małą Virago i Hyosungiem. Wypada całkiem nieźle.

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/250cc_cruiser_comparison/index.html

 

 

 

Kolego

 

Problem z motocyklami chińskimi nie tkwi w Chińczykach, lecz w cenach za jaką każą im wyprodukować motocykle Europejczycy. Jeżeli np chińska firma robi części zamienne dla marki np japońskiej to nie bierze za to jakiś groszy, a w sytuacji kiedy mają wyprodukować nowy motocykl (który ma wyglądać atrakcyjnie) za np 3000PLN, po prostu go robią ( i tu właśnie mamy wszelkie Kingwa'ye, Jinluny, Keeway'e itp). Porażki związane z eksploatacją tych "motocykli" to efekt zachłanności zamawiających je handlowców (którzy sprzedają je z na prawdę dużym zyskiem, a nie brakiem potencjału Kraju Środka). Gdybyś zlecił im wyprodukowanie kopii dobrego japońca za dobre (dla nich) pieniądze, miałbyś na prawdę solidny sprzęt za bardzo rozsądną kasę, a tak mamy to co widać. Na prawdę zastanów się nad tym, czy chcesz pisać codziennie na forum o problemach ze swoim motocyklem, czy wolisz czytać forum w wolnych chwilach, kiedy np wrócisz z trasy

 

Pozdrowienia i życzenia udanej decyzji, a nad Virago po 90 roku nawet nie myśl, nie warto...

Łojej, ziom aleś się nagadał. Kymco nie jest chińską firmą tylko tajwańską, bystrzacho.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Venox to rzeczywiście fajny sprzęcior, niestety niedostępny w Polsce. Kiedyś sam chciałem go kupić i dealer Kymco, powiedział, że mogą go dla mnie sprowadzić z Niemiec.

Cena wtedy (czyli w 2007) ok. 10 000zł. Nie wiem jak by wyglądała dziś.

I jeśli ci na nim zależy to tylko pozostaje ci szukanie w krajach zachodnich.

Z jakiegoś jankeskiego forum wiem, że sprzęt dobry jakościowo, troszkę brakuje mocy w górze no ale to w końcu "ćwiartka".

Masa coś ok. 190kg, więc ten silnik musi się troszkę napracować, ale ma za to coś ok. 27koni, czyli źle nie jest. Za to dosyć wygodny i przestronny na dłuższe traski.

 

Tu masz test porównawczy Venoxa z Hondą Rebel, jakimś SuzukiGZ250, małą Virago i Hyosungiem. Wypada całkiem nieźle.

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/250cc_cruiser_comparison/index.html

 

 

 

 

Łojej, ziom aleś się nagadał. Kymco nie jest chińską firmą tylko tajwańską, bystrzacho.

 

Nie bawię się w "złośliwości osobiste", a czy jest to marka chińska, czy tajwańska - oznacza to dla mnie w zasadzie to samo.

Zdaje się, że w tym moim "nagadaniu się" nie jesteś w stanie widocznie czepić się pozostałej treści, więc podobne uwagi warto sobie po prostu darować, żeby kogoś niepotrzebnie nie obrażać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Venox to rzeczywiście fajny sprzęcior, niestety niedostępny w Polsce. Kiedyś sam chciałem go kupić i dealer Kymco, powiedział, że mogą go dla mnie sprowadzić z Niemiec.

Cena wtedy (czyli w 2007) ok. 10 000zł. Nie wiem jak by wyglądała dziś.

I jeśli ci na nim zależy to tylko pozostaje ci szukanie w krajach zachodnich.

Z jakiegoś jankeskiego forum wiem, że sprzęt dobry jakościowo, troszkę brakuje mocy w górze no ale to w końcu "ćwiartka".

Masa coś ok. 190kg, więc ten silnik musi się troszkę napracować, ale ma za to coś ok. 27koni, czyli źle nie jest. Za to dosyć wygodny i przestronny na dłuższe traski.

 

Tu masz test porównawczy Venoxa z Hondą Rebel, jakimś SuzukiGZ250, małą Virago i Hyosungiem. Wypada całkiem nieźle.

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/250cc_cruiser_comparison/index.html

 

 

 

Dzięki wielkie kolego :)

 

wiem, że ten model nie jest dostępny na naszym rynku. Niemniej jednak jeden albo dwóch dealerów w mojej okolicy ma ten model (włącznie z tym, że kilka ofert jest na najpopularniejszym portalu ogłoszeniowym ;)). Co do ceny, to dalej jest to w okolicy 8000 - 10 000, co też mnie napawa optymizmem. Skoro "trzyma" cenę, to logika nakazuje przyjąć, że jest nieźle.

 

Czy marka chińska czy tajwańska, żadna różnica (chyba nikogo nie obraziłem ;)), jednakże fakt, że robią podzespoły dla Hondy (bądź co bądż uznanej marki) też chyba trzeba brać pod uwagę, nieprawdaż?

 

 

 

EDIT: Coś mi się rypsnęło z cytatem, ale cóż... jeszcze się nauczę :)

Edytowane przez Drakmor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Drugi rok jeżdżę na kymco zing .Moim zdaniem motocykle kymco, choć nazywane chińszczyzną,sprawują się idealnie dla początkujących .Zaczynając od tego, że reprezentują się znakomicie,mam na myśli nie tylko chromy,to także dźwięk wydobywający się z tak skromnego silnika ,może przyćmić niejeden okazalszy egzemplarz.Poza tym kwestia paliwa,nie wiem jak Venox,ale zing w górnej granicy łyka jedynie 3l/100km.Dalsze zalety?Proszę.Nic dosłownie nic się nie psuje.Po sezonie wystarczy wyczyścić ,wymienić olej,przykryć i czekać na nowy sezon.Po zimie odpala od ręki .Mój czoperek pomimo wieku (2000)jest niezawodny i na niedzielne wypady w granicach 100-200km.nawet nie jęknie,a dostarcza wiele radości.Ostatnią zaletą jaką mi dostarcza to brak strachu przed mandatami za prędkość:)))Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Ja mogę powiedzieć dokładnie to samo o moim chinolu. Fajny wygląd i gang i też zero poważnych usterek. Spalanie w granicach 3,4l. Ale mandaty za prędkość, już niestety dostaję :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reprezentują się znakomicie,mam na myśli nie tylko chromy,to także dźwięk wydobywający się z tak skromnego silnika

 

.Dalsze zalety?Proszę.Nic dosłownie nic się nie psuje.

 

 

 

hahahaha :laugh:

 

To żeś doj..ał xD Chromy po 5 latach doslownie odpadaja od tego. Nic sie nie psuje? to skad opinie 90% uzytkownikow tego shitu ze sa caly czas jakies awarie. rozumiem moze sie trafic jakis dobry egzemplarz ale naprawde trzeba miec farta. W życiu nie kupilbym ani chinola ani koreanca ani tajwanca itp.

 

 

 

A jesli mozesz wydac 10tys i masz prawko na kategorie A to kup sobie honde shadow VT 500. Na pierwszy motocykl idealna i gwarantuje ci ze ta leciwa maszyna posluzy ci duzo dluzej niz chinol i zeżre ci mniej nerwow. motorem o pojemnosci 250 szybko sie znudzisz

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

90%? 90% uzytkowników Venoxa? Czy ty w ogóle widziałeś ten sprzęt w realu, że tak pie**olisz?

 

Różnica polega na tym, że my tym jeździmy, a ty tylko widziałeś foty w necie i powtarzasz jakieś ploty, których nawet nie jesteś w stanie sprawdzić. Więc nie pie**ol, bo nawet nie wiesz o czym mówisz.

Ciesz się tym swoim szrotem, w którym przecież "nic się nie psuje" tylko na dzień dobry musiałeś wymieniać pierścienie.

Daj sobie spokój bo przynosisz tylko wstyd rodzicom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słowa skieruję do"jacek660".Wiesz kolego ,popieram twoją wypowiedź tylko pod słowami ,że ta pojemność może szybko się znudzić.Oczywiście masz rację .Trudno nie być zdesperowanym ,skoro nie można się podłączyć do innych ,jak w moim przypadku czoperowców i z nimi pośmigać w terenie.Przykro się robi ,jak objeżdżają cię i tylko możesz jak to się mówi powąchać dymek.Trudno ,w zamian mogę rozkoszować się krajobrazem i czerpać satysfakcje ,iż dłużej jestem w centrum zainteresowania od tych ,co tylko śmigną komuś przed oczami.A pro po ,jak się ma 10 tyś. na wydanie ,to raczej nikt nie będzie zaczynał od tak niskiej półki jak 125 czy 250 cm.Teraz do"Lefthandy".Cieszę się ,że nie tylko ja wyrażam dobrą opinię o tych motorkach.Mieszkam na trasie, gdzie co dziennie przejeżdża kilka maszyn,na oko bardzo dobrych maszyn i jak sobie z niektórymi porozmawiam o kosztach utrzymania takiej maszyny,to zaczynam mieć wątpliwości czy warto zmieniać markę.W przeciwieństwie do wypowiedzi innych,przez dwa lata użytkowania Kymco wydałem 30 zł.na olej i 30 zł.na pasty do chromu oraz około 15zł.na każde przejechane z satysfakcją 100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90%? 90% uzytkowników Venoxa? Czy ty w ogóle widziałeś ten sprzęt w realu, że tak pie**olisz?

 

Różnica polega na tym, że my tym jeździmy, a ty tylko widziałeś foty w necie i powtarzasz jakieś ploty, których nawet nie jesteś w stanie sprawdzić. Więc nie pie**ol, bo nawet nie wiesz o czym mówisz.

Ciesz się tym swoim szrotem, w którym przecież "nic się nie psuje" tylko na dzień dobry musiałeś wymieniać pierścienie.

Daj sobie spokój bo przynosisz tylko wstyd rodzicom.

 

Niewiem ktory raz wypominasz mi te pierscienie ale ok przemilcze. Doskonale wiem o czym mowie. widzialem chyba w tym watku ze ktos mowil ze 6000 km w chinolu to duzy przebieg. Stary ja tyle zrobie w pol sezonu. Venox to chinszczyzna. Niska cena = niska jakośc. Jestem pewien ze ten moj "szrot" nawinie jeszcze duzo wiecej km niz ten twoj super sprzet. Pozatym stary chlop blisko 40 a zachowuje sie jak gowniarz obrazajac anonimowo innych na forum internetowym. ŻAL!!!

Edytowane przez jacek660

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Lefthandy

Niewiem ktory raz wypominasz mi te pierscienie ale ok przemilcze. Doskonale wiem o czym mowie. widzialem chyba w tym watku ze ktos mowil ze 6000 km w chinolu to duzy przebieg. Stary ja tyle zrobie w pol sezonu. Venox to chinszczyzna. Niska cena = niska jakośc. Jestem pewien ze ten moj "szrot" nawinie jeszcze duzo wiecej km niz ten twoj super sprzet. Pozatym stary chlop blisko 40 a zachowuje sie jak gowniarz obrazajac anonimowo innych na forum internetowym. ŻAL!!!

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/37080-jinlun-made-in-china/page__view__findpost__p__1800778

 

... i odejdź stąd, w pokoju, Drogi chłopcze. Dla mnie i tak już pozostaniesz lamerem do końca swojego zasraniutkiego życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...