pol Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Z mojego tlumika przy wyzszych obrotach wydobywaja sie chmury dymu, wie ktos jak zmienic proporcje oleju w paliwie? Czy grzebac przy papie oleju czy przy gazniku ? Mam model motocykla produkowany do 97roku.pozdrawiamPawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Ja u siebie dozownik odlączyłem ( bo z nim to róznie bywa) i mieszam sam paliwo 1:40 ale leje tylko syntetyczne bezdymne oleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 U mnie tez Cagivka zaczyna dymic jak cholera od gdzies 8-9 tys obrotow. Normalnie chmura dymu, ale tak powinno byc dlatego bo, wtedy obroty sa nieziemskie i musi byc bardzo dobre smarowanie przy takich obrotach. Przynajmniej wiem ze mi sie silnik nie zatrze. A jesli przy nizszy obrotach takie cos u Ciebie wystepuje to musisz sobie przestawic dozownik zeby mniej oleju podawal, no chyba ze jezdzisz na mixolu o co bym Cie nie podejrzewal bo takie cos jest wtedy normalne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 25 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 hmmmm.... ciekawe.... zrobie test, odlacze dozownik i zmieszam paliwko w baku, jak nie bedzie dymil to znaczy ze dozownik a jak bedzie to w ksiazce serwisowej napisane mam ze uszczelka kolo walu moze byc nieszczelna i olej ze skrzynki dostaje sie do walu korbowego a potem do komory spalania. A w jaki sposob mozna wyregulowac odpowiednie spalanie mieszanki? I mam problem dodtakowy z motocyklem. Niedawno remont (tlok cylinder, uszczelki, swieca) i motocykl jak mu odkrece wiecej gazu przy obrotach 1-4500 dlawi sie (zalewa??), przy roznych ustawieniach gaznika ten problem zawsze wystepuje, jedynie kiedy wlacze ssanie motocykl wkreca sie bez tego czegos.Wiecie moze co to jest? W czym szukac przyczyny? Z wyjetym filtrem powietrza to samo. Mam wydech Sebringa i jest napewno od 2 sowa (pytalem w serwisie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Na jakim oleju jezdzisz?? Co do ustawień gaznika to spróbuj dać iglice ze 2 ząki niżej albo wyżej i wtedy zobacz. Albo masz nieorginalną dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 25 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 a jak sprawdzic oryginalnsoc dyszy i czy da sie dokupic pojedyncze dyszki czy caly gaznik trzeba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 W manualu powinna być podana i na dyszy czasem też jest napisane. Oczywiście, że można kupić pojedyńczą dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 5 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Witam Mozesz odłączyc na chwile dozownik, na stałe nie polecam bo zatrzesz dozownik (elementy dozownika są samrowane olejem zasysanym ze zbiornika, w tym tez simering dozownika). Jeśli przestanie dymić to dozownik podaje za duzo oleju. Optymalne ustawienie to pokrycie sie rowka na krążku linki z wkrętem (ogranicznikiem) przy odpuszczonym gazie, co regulujesz poprzez naciąg linki.Co do regulacji gaźnika to sruba przepustnicy okolo 1.75 - 2 obrotu w lewo od całkowitego wkręcenia i powietrza oklolo 1 zdaje sie. Ale z ta ostatnią sruba to polecam pokombinowąc bo zalezy od rodzaju wydechu i filtra. Ustaw tak zeby szybko sie wkrecal na obroty i szybko schodził z obrotów. Wyczujesz to po "kulturze gazowania" motoPokombinuj i napisz co zdziałałeśPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Z ta kultura gazowania mam tak ze chodzbym nie wiem jak ustawil bez ssania to jak przygazuje mocniej to moto sie nie wkreca tylko dlawi (na ssaniu tak nie ma) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 No to moze masz zapchaną ścieżke napowietrzania. A jak nie to spróbuj wkręcic srubę składu mieszanki. Kombinuj kombinuj. Aha gaźnik czyściles???Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 czyscilem gaznik na kompresorze, zmienialem poziom paliwa w gazniku tak jak mialem w ksiazce serwisowej napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.