Vivaldi_V1 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 WitamPrzeglądając oferty Sv 1000s we wszyastkich rocznikach napisane jest żę ma 120KM... w internecie przeczytałem żę model ten dopiero od 2005 r miał podwyższona moc z 109KM do 120KM. Tak wiec, czy na aukcjach sprzedawcy kłamią ?? MOżecie mi to wytlumaczyć? Jak odróżnic obie wersje??PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthazz Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 pogadaj z carroll'em z Leszna... on przecież ma esfałke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Miałem SV1000 z 2003r i w niemieckich papierach miała wpisane 120KM. Od początku produkcji SV1000 miała 120KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Panowie czy sv1000s to nowy model cross/enduro suzuki? :icon_mrgreen: bo mnie jakoś nie wygląda. :banghead: Edytowane 3 Czerwca 2011 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Ja mam rok 2005 ale model 2004 i wpisane miałem w papierach 120KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Silnik będący następcą niezwykle dzikiej jednostki napędowej z TL1000 wydaje się być nieco bardziej zmanierowany i spokojny. Nie oznacza to, że jest słaby, o nie! Legitymując się mocą 106 KM przy 8800 obr/min i momentem obrotowym 102 Nm przy 7200 obr/min trudno go zaliczyć do motocyklowych słabeuszy. SV dostało pokaźny zastrzyk mocy w 2005 roku, kiedy to wzrosła ona do 120 KM. scigacz.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 106 na kole 120 na silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Warto zajrzeć również tutaj: http://www.suzukicycles.org/SV-series/SV1000-SV1000S.shtml Pozdr Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 a ostatni model produkcyjny 2007, wyróżniający się białą tarczą obrotomierza ma 127KM :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bossyy Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Witam ja posiadam litra z 2004 roku sprowadzony z Belgii gdzie był zdławiony do 106 km przepisy tego kraju tego wymagają , po przecięciu jednego kabla w wiązce, motocykl legitymuje się włąśnie pełnymi 85,4 kw czyli coś koło 120 km, po wlutowaniu dwóch oporników w przewody czujnika biegów, motocykl ma pełną moc już od pierwszego biegu ( sv ma zdławione pierwsze 4 biegi) efekt..... przyspieszenie porównywalne z tl 1000 r,,,,, wytestowane :icon_mrgreen: diabeł nie motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Witam ja posiadam litra z 2004 roku sprowadzony z Belgii gdzie był zdławiony do 106 km przepisy tego kraju tego wymagają , po przecięciu jednego kabla w wiązce, motocykl legitymuje się włąśnie pełnymi 85,4 kw czyli coś koło 120 km Nie wiem jak SV, ale TL S/R też były tak blokowane, a do tego niektóre nawet miały w połowie przysłonięte kanały dolotowe. ... po wlutowaniu dwóch oporników w przewody czujnika biegów, motocykl ma pełną moc już od pierwszego biegu ( sv ma zdławione pierwsze 4 biegi) efekt..... przyspieszenie porównywalne z tl 1000 r,,,,, wytestowane :icon_mrgreen: diabeł nie motocykl To jest tzw. TRE. Całkiem sporo modeli z tamtych lat to miało i to fabrycznie. TLR również :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 No właśnie o tym mowa TlR bez tre na pierwszych 3 biegach idzie identycznie jak SV z tre :biggrin: Próba wykonana kilkukrotnie łącznie ze zmianą kierowców :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Tak więc bierzesz TL, zakładasz TRE i dzida! :buttrock: Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Pisałeś kiedyś, że montowałeś w GSX-R600. Różnica po zamontowaniu była znaczna? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes434 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Mam sv 1000 s z 2003 i w dowodzie mam wpisane 100 kW co daje około 136 km. Sprowadzony z zagranicy przez poprzedniego właściciela. On sam nic nie robił. Można by moto sprawdzić na hamowni ale nie wiem gdzie można we Wrocławiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.