Gość czarls Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 witam, Mam taki problem, a mianowicie objawia się on tak: dodając gazu słyszę dźwięk zasysanego powietrza i moto zamiast wchodzić na obroty gaśnie - dzieje się tak już po wyłączeniu ssania, po rozgrzaniu silnika objawy te ustępują. Proszę o pomoc pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Zephiry słyną z problemów z rozgrzewaniem silnika. W sume to jeśli dzieje sie to przy zimnym silniku to nie masz sie czym martwić, gdyż są to normalne objawy (dla większości motocykli). Silnik musi nabrać odpowiedniej temperatury aby wszystkie procesy przebiegały sprawnie. Mieszanka musi dobrze odparowywać... i takie tam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Nie traktuj ssania jak meechanizm zero jedynkowy tylko jedz na malym ssaniu do rozgrzania sie silnika, lub rozgrzej silnik przed jazda ( tak ja to robie ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 Ja też tak robie... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarls Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 witam, dzięki za info Ale moja kawa, to nie Zephyr tylko raczej naked bike, opis z silnika KZ550A.Tak sobie myślę, że to słyszalne zasysanie powietrza bierze się stąd że filtry stożkowe są do niej założone i nie wiem czy reszta podzespołów tzn. iglice itd. są dostosowane do tych filterków.Ale trochę mnie uspokoiliście. Martwi mnie jeszcze jedna rzecz, a mianowicie spalanie w tej chwili to 10l/100 a powinno być ok 6.5l. Co z tym zrobić ?? :D Poza tym nie wiem jakim olejem ją zalać, bo nie wiem co jest wlane teraz. Na korku wlewu oleju jest napisane 10W40, czy to może byź półsyntetyk samochodowy czy mineralny olej do motocykli ?? pozdro for all, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Skoro pali ci 10 na 100 8O , to albo masz źle ustawione gaźniki albo przestawiony rozrząd. Musisz to sprawdzić i wyregulować. Co do oleju to mymień cały...już jest na forum post na temat oleju wiec nie będę się powtarzał. Nie wierz nikomu:) taka zasada:)....chociaż czasami troche zaufanie jest potrzebne...ale zasada pańskie oko końa tuczy dobrze się sprawdza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarls Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 okens, w takim razie czy jest możliwe to aby regulacja na gaźnikach ograniczała się tylko do śruby odpowiedzialnej za wzbogacanie lub zubożenie mieszanki, czy jest jeszcze coś o czym powinienem wiedzieć ??a regulacja rozrządu na czym polega ?? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.