Gość Saul Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam panów i panie.Jako, że ostatnimi czasy myślę nad zmianą motocykla to mam problem, który z powyższych moto wybrać. Moto pewnie będę zmieniał na wiosnę, ale chcę mieć uporządkowane w głowie. Tak więc jak pisze wyżej, zdaję sobie sprawę z tego jak idiotyczne jest to zestawienie. Ale, że lubię mieć mętlik w głowie chętnie wyzsłucham waszych opinii. A i wiem, że tak naprawdę czego bym nie wybrał to byłbym zadowolonym, ale chcę wybrać to co mi najbardziej podpasuje. :biggrin: Koniec usprawiedliwiania się. Przechodzimy do moich potrzeb. Tak więc szukam motocykla do jazdy :icon_mrgreen: . Głównie jeżdżę jakieś trasy, dojazdy do miasta, po mieście nie za wiele, prędkośći do 200km\h. Jak się uda wybiorę się na tor i też takie wypady planuję na przyszłym moto (ale kilka na rok pewnie). Jeżdżę raczej spokojnie, tj. nie odkręcam jak najszybciej manetki, ale do czerwonego pola tez zawitam. Nie robi mi różnicy czy do 100 dobiję w 3,5 sec czy 3,7. Mało tego jak już będzie motocykl chciałbym zapakować na niego jakieś sakwy i pojechać w dal. A i mam 193 cm wzrostu..Z750 2007 (rozum mi podpowiada)ten motocykl mi się podoba, jego waga nie jest dla mnie przeszkodą, słyszałem wiele dobrych opini, podobno mało pali, najmniej w stawce, a to też ważne, szczególnie teraz, ale brak owiewek, trochę mi to doskwiera już teraz (er 5) Zxr 636 2005 (tutaj mówi serce)Motocykl strasznie mi się podoba, najbardziej ze wszystkiego, podobno znośna pozycja, nawet do turystyki (dużo lepiej mi na nim niz np gsxr 600, ale z2000r), podobno spalanie też nie powala, szczególnie przy mojej jeździe sv 650\1000 taki, aby dać szansę innym niż kawasaki, nie wiem który rocznik .650 ni będzie za mało?1000 nie za duzo? Wiem, że 650 to nie liczby w katalogu, ale boję się, że mi się znudzi. Sv100 trochę się obawiam tej pojemności i podałem ją tak jakby w ostatniej chwili, a może jednak warto? Słszyszałem, że w sv jest jak w dieslach i że biegi trzeba w kółko zmieniać. Kolejność w jakiej podałem te motocykle nie jest przypadkowa, na czele jest z, ale z bardzo nie wielką przewagą nad 636. Motocykl jak już będzie prawdopodonie będzie już na dłuższe czasy i nie chcę się wtopić. Z góry dzięki za porady i to co napiszecie, pomijając spam. Ps. przepraszam modów i adminów, ale proszę dajcie mi szanse na lepsze jutro :D Pozdrawiam, Tomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
test1uci Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 trochę męczące są te porównania V2 do diesli...co ma jedno do drugiego??nowoczesnym dieslem latasz 1500 - 4000 obrotów, natomiast w sv 650 poniżej 4000 się nie schodzi, a powyżej 5000 zaczyna jechać, odcięcie masz przy 10500. ma mocny środek i dobrą górę, a na dole szarpie łańcuchem.jeżeli potrzebujesz sporo więcej mocy niż 61 koni, to sv ze swoimi 72 zapewne nie będzie dla Ciebie tak atrakcyjna jak inne motocykle. moim zdaniem powinieneś kupić to co Ci się podoba, a w ogóle najlepiej się przejechać każdym z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 co ma jedno do drugiego?? Sposób oddawania mocy? Ja też bym brał z tego Z. Tyle że on strasznie kusi do wariacji. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 hehe, czyli jednak powoli dojrzewasz do zmiany :icon_biggrin: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 No powoli tak, bo ogólnie er5 bardzo fajne moto, ale obawiam się, że z sakwami było by mi ciężko wyprzedzać. Z wyjątkiem kasy, muszę spełnć jeszcze jedno kryterium przed zmianą, tj. postanowiłem, że zanim sprzedam to muszę w obecnym zamknąć oponę. Czyli na placu boju zostaje 636 i 750. Pewnie kasa zadecyduje. Ale jak coś to piszcie bez obaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 to może poczekaj z przesiadką do czasu aż się nauczysz jeździć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 to może poczekaj z przesiadką do czasu aż się nauczysz jeździć ? I co to zmieni?Przecytaj dokładnie to co napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Śmigałem trochę Z750S. Bardzo przyjemne moto. Elastyczny, mocny silnik (jak dla mnie :D), wygodny zarówno dla kierowcy i pasażera, niezła ochrona przed wiatrem. Jedyne co mi dokuczało to wibracje od silnika (nie pamiętam przy jakich obrotach, ale na 6-ce przy ok. 130-140 km/h. Nie są jakieś bardzo mocne ale jednak wyraźnie wyczuwalne, szczególnie na podnóżkach. Może właśnie pomyśl o wersji S (z owiewką)? Ja mam 188cm wzrostu i całkiem przyjemnie mi się tym jeździło, choć jednak Sprint czy XX to nie jest. Co do 636 jestem ciekaw czy się dopasujesz do tego moto z takim wzrostem. Edytowane 2 Czerwca 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Wlaśnie szkoda, że od 2007 r jest bez owiewki. Pomimio, że moim zdaniem ładniejsza, to podobno te drgania właśnie ustąpiły, czy są mniej odczuwalne. Jeszcze niby myślę o hondzie cbr 600 f4, ale bardziej urzekają mnie kawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Wlaśnie szkoda, że od 2007 r jest bez owiewki. Pomimio, że moim zdaniem ładniejsza, to podobno te drgania właśnie ustąpiły, czy są mniej odczuwalne. Jeszcze niby myślę o hondzie cbr 600 f4, ale bardziej urzekają mnie kawy Edit, A gdyby pojedynek miał się toczyć pomiędzy 636, a triumphem 675, to co było by wygodniejsze, dla mnie (przyp 193cm), bo akurat koło triumpha to nawet nie stałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) Edit, A gdyby pojedynek miał się toczyć pomiędzy 636, a triumphem 675, to co było by wygodniejsze, dla mnie (przyp 193cm), bo akurat koło triumpha to nawet nie stałem IMO o jakiejkolwiek wygodzie nie ma tutaj mowy. Daytona 675 to świetny motocykl, ale to głupie uczucie kiedy twoja głowa znajduje się przed przednią owiewką podczas jazdy :biggrin: . Idź do salonu przymierz się a będziesz wiedział o czym mówię. Na 636 nawet nie siedziałem, ale też wydaje się być raczej kompaktowa. Edytowane 10 Czerwca 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 si erowniez 636 bardzo podoba, lekka,zwinna i poreczna, pozycja tez dosc wygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 siema Saul,daytona, to naprawdę strasznie dzika pozycja. ja mam 186 wzrostu i pozycja fest radykalna. pomimo, że gabarytowo bardzo podobnie, to na moim k6 czuję się dużo bardziej komfortowo (może przyzwyczajenie).co do 636, to jest to jeden z bardziej wygodnych sportów z jakimi miałem przyjemność. no i te dodatkowe 36ccm, to tak jak w przypadku daytony, nieco zmienia typową 'szejsetkową' charakterystyke ;)ja Ci polecam 636, fajna stylistyka i krejzi silnik :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 A gixa 750 warto brać pod uwagę, czy z nim poczekać troszkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 nowoczesnym dieslem latasz 1500 - 4000 obrotów O ku*wa. To u Ciebie taki diesel długo nie pociągnie. 636 jest bajeczna. Szybka, ostra i zwinna jak baletnica. Masz ochotę na ostrą dziwkę? Wybór zawsze jest tylko jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.