Skocz do zawartości

keihin FCR MX 39


bully
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co może być przyczyną, że nie ma w ogóle wolnych obrotów, zapala na ssaniu, bez niego gaśnie, chyba ze podniose mocno przepustnice wtedy dostaje obrotów rzędu 3000-4000 i faluje. jeśli sie go trzyma na obrotach to motocykl jeździ normalnie, ale wolno schodzi z obrotów.

 

Powiecie mi że płytka na przepustnicy, fakt oryginalna ma peknięcia ale u góry, nie widac ich w gardzieli, dorobiłem na wzór oryginału inną nie ma róznicy. Ale ona chyba nie spowoduje zupełnego braku wolnych obrotów.

 

Gaźnik wyczyszczony na błysk, rozebrany był do najmniejszej śrubki,

poziom paliwa książkowy

dysza wolnych 42

główna 160

powietrzne 100 i 200

śruba mieszanki nie ważne jak jest zawsze to samo.

iglica na 4tym ząbku

Kruciec szczelny nowy, Oryginalna część.

 

Znawcy Keihinów pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie w moto ojca jak włożył tą blaszke do góry nogami.Tak profilaktycznie , zawory i rozrząd ok ? TPS dobrze ustawiony ? Chociaż kiedyś dla testu odpiąlem go i nie widziałem żadnej różnicy czy z nim czy bez

płytkę mam napewno dobrze :icon_biggrin: TPS nie mam, rozrząd wszystko napewno gra bo moto jeździ obecnie na dellorto -(nienawidzę go :dry: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli obracanie srubka nic nie daje to uklad wolnych jest zapchany.

Jezeli sama dysza jest drozna to zapchane moga byc kanalaly w korpusie.

Jak gaznik byl czyszczony ?

Rozebralem go na części, nawet rozdzieliłem te dwie połowy korpusu, Przedmuchałem kompresorem, patrzyłem na każdy kanał w korpusie i wszystko jest drożne bo patrzyłem gdzie dmucha,a jak są proste kanały to widac światlo. Na końcu płukałem wszystko w ekstrakcyjnej. no ale gaźnik oczywiście jeszcze raz rozbiorę

 

1. czy moze problem tkwić w silniku? na dellorto ten sam silnik ma wolne obroty tyle że trudno zapala jak to dellorto na cieplo.

2. Czy tam coś da się źle poskladać np pozamieniać dysze itp. czy po prostu nie ma takiej mozliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam dokladnie tego gaznika, ale nie podejrzewam ze mozna tam cos pomieszac ze skladaniem.

Normalnie wszystko jest tak zrobione ze nie ma mozliwosci pomylki.

Kup carb cleaner w spray'u i zatykajac dysze wolnych palcem prysnij w otwor sruby regulacyjnej mieszanki / powietrza na wolnych - powinienes uzyskac mgielke cleanera w gardzieli gaznika wydostajaca sie z otworkow okolo przepustnicy.

Powtarzasz ten manewr pryskajac w otwor po dyszy wolnych a drugi zatykajac palcem, - powinienes miec ten sam efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeczyściełem jeszcze raz gaźnik poskladałem, cały uklad wolnych obrotów drożny, od dyszy powietrznej do dyszy paliwowej dalej jedna dziurka pod przepustnicą druga regulowana śrubą mieszanki przed przepustnicą, wszystko drożne, gaźnik w środku lśni, wszystkie częsci wg fiszki prawidlowej, a wolnych nadal nie ma, teraz pojawiają się na 2-4sekundy i silnik strzela w gaźnik i momentalnie gasnie.

Na otwartej przepustnicy działa prawidlowo, bez przyduszeń szybko wchodzi na obroty (zdecydowanie szybciej niż dellorto). Na dellorto sa wolne obroty w tym samym silniku.

 

o co chodzi? Sprawdzę każdą propozycje nawet jeśli napiszecie że to wpływ krzywego zadupka, czy łysej tylniej opony, nie mam już sił :mellow: Dodam że nie jestem jakimś laikiem i wiem jak działa silnik i gaźnik, trochę doświadczenia w zyciu już nabralem.

Dodam że najdlużej trzyma wolne obroty na odkręceniu śruby ok 3-4 obrotów, wiec może dysza wolnych za mała? jak mam sprawdzić czego mu brakuje do wolnych? powietrza czy paliwa? Na zimno na ssaniu działa dobrze chociaż ma bardzo wysokie obroty rzędu 3000-4000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bully, powiem Ci jak ja sobie poradziłem z problemem zbliżonym do Twojego w LC4 540SXC. Motocykl po przełożeniu Keihina (FCR 37 MX) też nie miał wolnych, odpalał i chodził jedynie na ssaniu. Żadne regulacje nie pomagały, kupiłem dynojety nawet, bez skutku. Przez jakiś czas jeździłem na załączonym na stałe ssaniu, w końcu powziąłem radykalne środki: Dremela i zestaw wiertełek i rozwierciłem dyszę Slow Jet. Czemu tą? Bo stwierdziłem, że skoro na ssaniu pali, to brakuje mu paliwa w niskim zakresie obrotów. Slow Air Jet nie ruszałem. Efekt był taki, że zaczął mieć równe wolne obroty, ba, możliwe że trochę przesadziłem z kalibrem wiertełka, bo odpalał potem bez ssania. Ale ja rozwierciłem ją bodajże dwoma kolejnymi średnicami, na zapas, bo nie chciało mi się wkładać i wyjmować gaźnika za każdym razem ;) Możliwy uboczny efekt to powiększone trochę spalanie, ale tego nie mogę jasno stwerdzić, bo na tym gaźniku motocykl prosił się non stop o odkręcanie.

 

Dysza ozn. na rys 28

keihinfcrmx.th.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bully, powiem Ci jak ja sobie poradziłem z problemem zbliżonym do Twojego w LC4 540SXC. Motocykl po przełożeniu Keihina (FCR 37 MX) też nie miał wolnych, odpalał i chodził jedynie na ssaniu. Żadne regulacje nie pomagały, kupiłem dynojety nawet, bez skutku. Przez jakiś czas jeździłem na załączonym na stałe ssaniu, w końcu powziąłem radykalne środki: Dremela i zestaw wiertełek i rozwierciłem dyszę Slow Jet. Czemu tą? Bo stwierdziłem, że skoro na ssaniu pali, to brakuje mu paliwa w niskim zakresie obrotów. Slow Air Jet nie ruszałem. Efekt był taki, że zaczął mieć równe wolne obroty, ba, możliwe że trochę przesadziłem z kalibrem wiertełka, bo odpalał potem bez ssania. Ale ja rozwierciłem ją bodajże dwoma kolejnymi średnicami, na zapas, bo nie chciało mi się wkładać i wyjmować gaźnika za każdym razem ;) Możliwy uboczny efekt to powiększone trochę spalanie, ale tego nie mogę jasno stwerdzić, bo na tym gaźniku motocykl prosił się non stop o odkręcanie.

 

Dysza ozn. na rys 28

keihinfcrmx.th.gif

 

 

i masz racje wczoraj go odpaliłem, mniejszyłem na max dawke powietrza (przepustnica całkowicei zamknięta)

zwiększyłem max dawkę paliwa (śruba mieszanki wykrecona prawie na max) i dział jak ta lala.

 

żeby śruby tak mocno nie wykręcać (prawie wypada) też będe musiał powiekszyć dyszę wolnych.

 

Powód??? wyrobiona przepustnica i tyle za dużo powietrza dostaje, na oryginalnej płytce przepustnicy w ogóle nie działa na mojej nowej dorobionej jest to co opisałem.

 

producent w końcu zaleca wymianę gaźnika co 200mh :icon_razz: się zużywa przecież

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...