KAMILLO123 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Witam. Mam pytanie czy mogę bez problemu zamienić blok silnika w motocyklu Honda CBR900 fireblade SC33 na blok od SC28 i potem to złożyć na częściach z SC33? To że blok pasuje do ramy to już wiem. Interesuje mnie bardziej czy nie będzie problemu ze skrzynią itp.Głowica idzie od SC33 na blok od SC28. Tłoki chyba mają mniejszy skok w SC28 więc nie wykluczam wymiany korb. Proszę o odpowiedź kogoś kto już przerabiał ten temat.Z góry dzięki. Cytuj KAMILLO123 FUNBIKES Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 dla mnie to jakiś absurd ale niech fachowcy sie wypowiedzą Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Jeśli planujesz wymianę samych karterów to to się nie uda. Jak już to musisz wziąć cały dół z sc28 (kartery, wał, skrzynia, itd.) i górę z sc33. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam. Mam pytanie czy mogę bez problemu zamienić blok silnika w motocyklu Honda CBR900 fireblade SC33 na blok od SC28 i potem to złożyć na częściach z SC33? To że blok pasuje do ramy to już wiem. Interesuje mnie bardziej czy nie będzie problemu ze skrzynią itp.Głowica idzie od SC33 na blok od SC28. Tłoki chyba mają mniejszy skok w SC28 więc nie wykluczam wymiany korb. Proszę o odpowiedź kogoś kto już przerabiał ten temat.Z góry dzięki. I co chcesz uzyskać po wymianie korbowodów ?Przecież one nie mają nic wspólnego z skokiem tłoka a tylko łączą wał korbowy z tłokami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILLO123 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Racja Panie Piotrze. Walnąłem gafę. Nie siedzę w mechanice i moje wyobrażenia odbiegają nieco od rzeczywistości.. nie zmienia to faktu że SC33 kolegi stoi z piękną dziurą w bloku, sezon ucieka, nijak nie wiemy jak się za to zabrać a pod ręką tylko stary blok od SC28. Już się dowiedziałem że bez wymiany skrzyni i pozostałych elementów się nie obejdzie. Odpuścimy więc chyba temat bloku od SC28 i szukamy już od SC33 w przyzwoitej cenie żeby tylko rozkręcić przełożyć i z pomocą nieba złożyć tak by działało. Za opinię dziękuję.Pozdrawiam KAMILLO123 Cytuj KAMILLO123 FUNBIKES Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Kolego, wal korbowy oraz kartery w ktorych pracuje stanowia calosc, to tak tylko dla Twojej wiadomosci. W kazdym razie powodzenia z przekladka. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILLO123 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 OK. Dzięki. Kiedyś trzeba się w końcu nauczyć robić coś w silniku. Będzie okazja zdobyć doświadczenie i poznać anatomię serducha nareszcie. :icon_biggrin: Cytuj KAMILLO123 FUNBIKES Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 No prawdopodobnie łatwiej się 'nauczyć robić coś w silniku' od zmiany świec, niż od zmiany silnika, ale powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.