slawekmistrz Opublikowano 23 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2004 Czy Mz 251 jest wywrotna , mam zamiar sobie kupić ją teraz i każdy mi mówi że przy szybkiej jeżdzie znosi ją na boki i że ma za słaba rame bo jak sie wypierdoli na niej to zaraz sie krzywi, prosze doradzcie. Pozdro dla motomaniaków. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C@nniB@LL Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 chyba az tak wywrotna to nie jest bo mialem okazje posmigac i gleby nie zaliczylem... chociaz przy wiekszych predkosciach troche nia rzucalo, ale nie jest to szczegolnie uciazliwe..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2004 no jak nie jest wywrotna jak jest?ma tylko 2 koła i to jeszcze tak ustwione, ze się przewraca....dobry skos ramy może zapobiec przewróceniu motocykla.___________Mam MZ 150 etz i chwale sobie, tak długo jak się jeździ z glową nic sie nie dzieje.Ale gdy siadam na moją BEJBE 8-D (suzuki), to mi odpier**i o jeździe z głową nie ma mowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Niektorzy mi mowili, ze ma wysoko srodek ciezkosci i jest przez to wywrotna oraz zrywna, ale ja przejezdzilem na niej 7 sezonow i nie zauwazylem niczego takiego. Jest lekka wiec zawsze mozesz podeprzec sie noga i zapanowac. Wywrocilem sie tylko raz na piachu z pasazerem, ale prawie sie juz zatrzymalem i zamorytzowalem noga, wiec rama sie nie wygiela. Nie sadze aby rama byla wyjatkowo podatna na wyginanie, ale zapewne kazda ma swoja wytrzymalosc..Jesli nie ma wiatru i trzyma slad nie znosi na boki nawet przy szybkiej jezdzie, o ile mozna powiedziec o szybkiej jezdzie na MZ - moja wyciagala zaledwie 115 - 120. Sporo daje zalozenie przedniej owiewki z szybka, kiedy zamontowalem i chowalem sie za nia przyspieszenie bylo odczuwalnie lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 no i kupiłem sobie tą Mz 251 tylko że koła są troszke pocentrowane i w silniku coś na wonych obrotach stuka czy to nie wał bo klient mówił że robił regeneracje i jeszcze na 5 biegu nie chce wogule iść a mówił że robił 1 szlif niestety przy kupnie nie mogłem sprawdzić tego biegu bo droga nie pozwalała na taka prędkość, pdpiszcie. Pozdro dla motomaniaków :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Hej!Miałem kiedyś dwie 251 (jedna sie "pogniotła") i na piatym biegu zapomnij o jakimkolwiek przyspieszeniu. Motocykl jest w ogóle niewywrotny, bo po prostu jest lekki. Czuły na wiatr niestety. Jak jechałem z namiotem na tylnym siedzeniu i plecakiem, to koło przednie przez większość drogi nad morze było w powietrzu. 8) :lol: W tym momencie może rzeczywiście była mniej stabilna.Zyczę fajnej przygody - jest to naprawdę bardzo przyjazne moto.PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 Czolem! Na wolnych obrotach stukanie to prawdopodobnie sprzeglo. Tak jest w wielu Etkach - tylko z rozna glosnoscia.A sprawdzic to mozna latwo. Na wolnych obrotach wcisnij sprzeglo i zobacz jak silnik chodzi (czy stukanie zniknelo). Jesli nie, to jeszcze wrzuc bieg i dalej na sprzegle i wolnych obrotach posluchaj.Nie pamietam, czy samo wcisniecie klamki wystarczy, czy jeszcze musi byc zapiety bieg. Ale u mnie jest duza roznica w pracy silnika - z wcisnieta klamka stukania nie slychac. Co do przyspieszania na piatce. Coz, u mnie nawet jakos przyspiesza. Of korz zalezy co kto rozumie przez to slowo. W kazdym razie jak sie wrzuci piatke przy okolo 90 km/h to przyspieszenie do jakichs 115 -120 km/h jest nawet niezle. Oczywiscie mniejsze niz na czworce i nizszych biegach z racji ogolnie oczywistych, ale nie ma mozliwosci, zeby na plaskim na tym biegu nie zyskiwala na predkosci.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilltee Opublikowano 27 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2004 jeździłęm 2 latajest lekka i fakt -= na trasie ja znosi - np tir moze Cie do rowy zepchnać ;-)ale na polach, szutrach, w mieście to zaleta (lekkość) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 No Mistrzu Sławku - pogratulować!!dobry wybór! Przekonasz się o tym wkrótcetroszkę jeszcze przy niej pogrzebiesz (lub dasz ję do jakiegoś motocylkowego mechanika - ale mi się napisało :oops: ) , i radocha z jazdy!!do tego mało palico przy dzisiejszych cenachpaliwa jest chyba istotne!mam nadzieję, ze jeszcze poczytam o Twoim sprzęciei o tym co na nim przeżyłeś.Szerokiej drogi i komarów....w zębach! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 28 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2004 jutro jade do wujka który jest mechanikiem powiedział że ją wyleczy i może ją wreszcie sprawdze ile pójdzie bo kumplowi 250 zamyka zegary, a możecie mi powiedzieć jaka jest różnica między zapłonem mechanicznym a elektronicznym bo ja mam ten pierwszy czy na takim są gorsze osiągi a zbyhu na sprzęgle też stuka i w czasie jazdy też a wcześniej chodził ma tak podobnie simson i to była wina platynek. Pozdro mzetkowicze. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 no widze ze twoja etka niejedno ma za soba zaplon poszedl z dymem wstawiono mechaniczny do osiagow to on nic nie ma shit w mojej rowniez zaplon zdechl ale juz zamowilem modul zaplonowy z wywrotnoscia to kity no z tirami to racja pozadny tir jadacy z 90 -110 i musisz ostro balansowac etka aby nie skonczyc w rowie ja zaliczylem swoja szlifa i nic jej sie nie stalo wiec z ta rama to przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr echo Opublikowano 16 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2004 Siemka. jezdzilem 251 i powiem ci jedno: najwieksza wada 251 jest to ze przy jezdaie w 2 osoby z predk. 90 km/h jest 5 kg a to jest troszeczke malo... jest cholernie wywrotna jezeli chodzi o teren z powodu ze jest zbyt krotka... a jazda na dlozszej trasie np 300km to tragedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Wywrotna!??? NIe ma szans chyba ze ktoś nie ile ma odkręcić przy starcie. JA jeżdże już prawie rok i nie mam żadnych zastrzeżeń,.:evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 najwieksza wada 251 jest to ze przy jezdaie w 2 osoby z predk. 90 km/h jest 5 kg a to jest troszeczke malo... O co chodzi? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 20 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 jeżdze nią już jakieś 2 miechy i jestem zadowolony tylko przy dużym wietrze na dołkach (te nasze drogi)przy 100 podrywa do góry ale przy wietrze a tak to sobie nieżle śmiga ta Etka 8) sama przyjemność. Pozdro. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.