Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Na przyszły sezon chcę dokonać zmiany motoru. nie jest to prosta sprawa dla mnie dlatego już się zacząłem rozglądać. Interesują mnie dwa modele a dokładnie: Kawasaki ZZR 1400 lub Suzuki Hayabusa 1300 zarówno i jeden jak i drugi motor mają to czego szukam czyli piękny wygląd moc itd. Chciałbym poznać Wasze zdanie oraz może ktoś kto już jeździ czymś takim wypowie się czy są to motory awaryjne itd. z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frafel1 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 moja podpowiedź będzie czysto teoretyczna , ale brał bym kawe : ) mniej jest tego a robi większe wrażenie na szosie.Hayka jest już trochę przereklamowana. Ale to tylko moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Nie ma zbyt wielu doradców niestety :( frafel dziękuję za odp. W piątek wysyłam zamówienie i ściągam sobie bezpośrednio od dystrybutora z Japonii ZZR1400. Faktycznie jeździ tego mniej no i mam jakiś sentyment do kawasaki :) Jak by ktoś był zainteresowany czymś takim to pisać bo będzie taniej przy większej ilości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Szybko podejmujesz decyzję ;) Rzuć okiem na ten artykuł:klikWplotła się tam jeszcze beemka, ale może Cię zainteresuję. Powodzenia w wyborze! Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Szybko podejmujesz decyzję ;) Rzuć okiem na ten artykuł:klikWplotła się tam jeszcze beemka, ale może Cię zainteresuję. Powodzenia w wyborze! Dziękuję bardzo ciekawy artykuł :) W gazecie V12 też własnie było porównanie ZZR i Hayki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Jeśli ja miałbym taki dylemtat do zdecydowania ZZ1400 - robi wrażenie gdziekolwiek się pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 a o ile taniej prosto z Japonii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 a o ile taniej prosto z Japonii Powiedzmy 35% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Zarówno na ZZR jaki i Hajce można równie szybko stracić prawo jazdy... Ja myślę, że dla przeciętnego zjadacza chleba nie ma róznicy który z tych motocykli się wybierze, w obydwu z nich chodzi o to samo i robią to do czego zostały stworzone perfekcyjnie. Chociaż Hajka z racji na długoletnią obecnośc na rynku może być motocyklem bardziej dopracowanym.... ale ja tez mam sentyment do Kawasaki, zatem długo bym się zastanawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 a ja cztery lata przejezdzilem bezawaryjne na hajce i nie moge nic złego na ten motocykl powiedzieć. na zzr1400 jechałem raz i zdecydowanie mniej poręczny od suzuki. a co do wyglądu to kwestia biustu ale ten co projektował zzra niezłe gówno musiał palic ;) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Wydaje mi sie ze przy takim wyborze zadecyduja juz wzgledy osobiste i gusta czy lepsza suka czy kawalsuki. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Poeta z Ciebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 a ja cztery lata przejezdzilem bezawaryjne na hajce i nie moge nic złego na ten motocykl powiedzieć. na zzr1400 jechałem raz i zdecydowanie mniej poręczny od suzuki. a co do wyglądu to kwestia biustu ale ten co projektował zzra niezłe gówno musiał palic ;) Mam rowniez to samo zdanie. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Chyba, że kupując moto o pojemności ponad 1 litra, człowiek jest chytry i patrzy na koszty. Niestety, na Hajce zawsze spali 1-1,5 litra mniej (testowane w trasie 4000 km) niż ZZR 1400... Ale czemu się dziwić, jak wstawili tam silnik ze Swifta... :wink: I ZZR pomimo mniejszej wagi, jest troszkę mniej "zakrętowy" niż Hajka - tu wcześniej trą owiewki niż w Hajce wydechy, pomimo tego, że jakby bardziej chciał skręcać - też testowane :icon_biggrin: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miras-Street Fighter Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Chyba, że kupując moto o pojemności ponad 1 litra, człowiek jest chytry i patrzy na koszty. Niestety, na Hajce zawsze spali 1-1,5 litra mniej (testowane w trasie 4000 km) niż ZZR 1400... Ale czemu się dziwić, jak wstawili tam silnik ze Swifta... :wink: I ZZR pomimo mniejszej wagi, jest troszkę mniej "zakrętowy" niż Hajka - tu wcześniej trą owiewki niż w Hajce wydechy, pomimo tego, że jakby bardziej chciał skręcać - też testowane :icon_biggrin: To coś ciekawego. Mam już co prawda zamówiona kawkę lecz zawsze można sprzedac i zamienić. Nie jeździłem ani na jednym ani na drugim więc zobaczę jak to będzie z zzr1400 bo na 1100 dobrze mi się składa itd a i mało pali bo na 20L zrobię 350 km więc nie jest tak źle choć na A4 jak byłem ją sprawdzić to przy 280 widziałem na wskaźniku jak paliwa ubywa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.