maniekp Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 WitamProszę o rady jak poradzić sobie z korkami (nr2) pokrywy zaworowej. Nie chcą ustąpić, są jakieś metody na zapieczone dwa elementy aluminiowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 tak, delikatny udar w postaci młotka- stukasz w klucz solidnie siedzący na śrubie. A na przyszłość dokręcanie tych śrub odpowiednim momentem. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 miałem ten sam problem, te korki trzeba bardzo lekko zakręcać, oleju nie puszczą bo jest oring i bardzo gęsty gwint zalej je dobrze wd40 dookoła, wsadz odpowiednią nasadkę, walnij młotkiem i musi puscic, tylko wez dużą grzechotkę i porządną nasadkę, do tego silnika trzeba mieć dobre klucze inaczej jest dramat co chwila :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekp Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 nasadkę kupiłem nową 6 kotną, dętego mam przedłużkę + rurę :) i zastanawiam się nad opalarką, ale chyba nie ma sensu grzania skoro pokrywa alu i kapsel alu , czy może jednak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 zrób tak jak pisałem, musi pojsc, ja nigdy opalarką niczego nie odkręcałem, a trochę dłubię przy autach, przy zawieszeniach czasem jest ciężko, ale wd40 czy penetrus i musi pojsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matata Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 (edytowane) Miałem ten sam problem, pomogło użycie dobrej jakości klucza oczkowego popukiwanego młotkiem( z wyczuciem) :) wd40 tez pomoże Edytowane 21 Maja 2011 przez matata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalklb Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Ja jak u siebie ustawiałem luzy zaworowe zimą to w garażu miałem jakieś 4 stopnie i tez nie chcialy puscić nawet jak założyłem rure na grzechotke ale pomogła własnie opalarka nie nagrzewalem samych kapsli tylko obudowe dookoła i wtedu prubowałem jakoś poszło WD 40 nie urzywałem bo stwierdziłem że nie ma sęsu gdyż tarcie na krawędzi styku jest małe a WD40 do gwintu nie dojdzie przez oring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekp Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 tym razem udało się bez zgrzytów, nie mogę nigdzie znaleźć momentu dokręcania korków, zna ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) tym razem udało się bez zgrzytów, nie mogę nigdzie znaleźć momentu dokręcania korków, zna ktoś ? W Yamasze TTR były identyczne "korki" i dokręcało się momentem 12 Nm, jak dasz nowe oringi i dokręcisz momentem 10-12Nm to będzie OK. Edytowane 22 Maja 2011 przez perek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekp Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 ok thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi