Skocz do zawartości

HONDA NX 650 RDO2 Korki regulacji zaworów.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak, delikatny udar w postaci młotka- stukasz w klucz solidnie siedzący na śrubie. A na przyszłość dokręcanie tych śrub odpowiednim momentem.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem, te korki trzeba bardzo lekko zakręcać, oleju nie puszczą bo jest oring i bardzo gęsty gwint

 

zalej je dobrze wd40 dookoła, wsadz odpowiednią nasadkę, walnij młotkiem i musi puscic, tylko wez dużą grzechotkę i porządną nasadkę, do tego silnika trzeba mieć dobre klucze inaczej jest dramat co chwila :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak u siebie ustawiałem luzy zaworowe zimą to w garażu miałem jakieś 4 stopnie i tez nie chcialy puscić nawet jak założyłem rure na grzechotke ale pomogła własnie opalarka nie nagrzewalem samych kapsli tylko obudowe dookoła i wtedu prubowałem jakoś poszło WD 40 nie urzywałem bo stwierdziłem że nie ma sęsu gdyż tarcie na krawędzi styku jest małe a WD40 do gwintu nie dojdzie przez oring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym razem udało się bez zgrzytów, nie mogę nigdzie znaleźć momentu dokręcania korków, zna ktoś ?

 

 

W Yamasze TTR były identyczne "korki" i dokręcało się momentem 12 Nm, jak dasz nowe oringi i dokręcisz momentem 10-12Nm to będzie OK.

Edytowane przez perek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...