Hubi Opublikowano 9 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 witajcie! Chłopaki (i szanowne panie :D) pomóżcie :!: . Chcę teraz kupić sobie jakąś 125 i nie miałem nigdy możliwości przetestowania którychś z tych motocykli. Jeśli ktoś z was któregoś z nich posiada to prosze niech sie podzieli i doradzi mi co mam kupić. Proszę głównie o zwykłe, szczere (a nie jak to mówią ci co chcą sprzedać - ze ich sprzęt jest najleprzy pod słońcem itp. itd. ... :D) opinie z jazdy, awaryjności, dostepnych części. Z góry dzięki za pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 9 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 Parametry są na kożyść mito, dosłownie o kroczek za nią jest RS,a krok dalej NSR. NSR ma mniejszą awaryjność niż RS, o mito nic nie wiem.Dostępność części dla Hondy - duża i szybka w przeciwieństwie do włochów, w przypadku których trzeba czekać nawet 3 mieś na części :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surfmean Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 Ja posiadam AF 1 nowszy model, silnik ten sam co w RS 125 i jestem zachwycony. Osiagi jak na 125 b. dobre 6s do 100 v-max 170-175, co do awaryjnosci narazie nic niewiem, gdyz mam ja dopiero miesiac. Moto jest bardzo dynamiczne i super sie prowadzi. Ja polecam RS (NSR jest ladniejsze ale wlochy maja lepsze osiagi) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubi Opublikowano 10 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 NSR jest ladniejsze ale wlochy maja lepsze osiagi Szczeże mowiac to RS mi sie o wiele bardziej podoba niz NSR. NSR wg mnie ma brzydki kształt (bez obrazy dla posdaczy NSRek:)). w ogóle wielu ludzi poleca mi własnie RS nie tylko ze względu na wykląd ale też na osiągi. Mam tu na myśli RS125 z około 1998 roku (ten pośredni model z komputerem). Jednak znowóż wielu odradza z powodu części. A jak myślicie: czy to że mamy teraz w polsce przedstawićiela Aprilii rozwiąze problem z częsciami? Czy bedą one łatwiej dostępne?? Nie wiecie moze przypadkiem czy ktos nie sprzedaje aprilii RS125 z około 1998roku? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 Ja wybrałbym nsr-ke. Poprostu zniewala mnie swoim wyglądem. Mito też jest fajna ale żadziej występuje. A co do aprili to jakoś jest dla mnie obojętna. Bierz co ci się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surfmean Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 Podobno z czesciami niema juz takiego problemu, ale jezeli trafisz dobry niekatowany egzemplarz, to zapewniam, ze niebedziesz musial spedzac calych dni w garazu naprawiajac moto. Ja moja aprilie kupilem od loony'ego z naszego forum ktorego serdecznie pozdrawiam i jest to bardzo uczciwy gosc, odrazu mnie poinformowal o tloku ktory nadaje sie do wymiany (komplet okolo 350zl) POZDRAWIAM i zachecam do kupna aprili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubi Opublikowano 11 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 siemka, własnie dodałem ankiete i może w ten sposób bedzie wam szybciej i łatwiej powiedzieć który mam wybrać. Jednak jeśli komóś przyjdzie coś do głowy to milewidziane odp. A no i jeszcze... :D napisałem ze mam 8000 zł, to w sumie wydaje mi sie ze za tą cene powinienem kupić jakieś całkiem niestaruszkowaty motorek. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubi Opublikowano 26 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 witajcie!!!! Szukałem, szukałem, szukałem.... no i znalazłem!! Kupiłem Aprilie RS125 1999 rok. Zalączam foke. Jak wam sie podoba ?:wink: No i mam małe pytanie... bo oczywiście jak coś sie kupi to nie obejdzie sie bez usterek.. mianowicie mam taki problem.. na wolnych obrotach jak sie jej da gazu to sie dusi (tak do 6 tyś bo potem to juz idzie) Czy to może być rozregulowanie gaźnika? Regulacja gaźnika powinna pomódz? Jak może ktoś to prosze o jakieś wiadomosci na ten temat :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 26 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2003 dusi czyli spada moc, czy przyśpieszenie jest raczej marne ? - może ma ustawione za niskie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubi Opublikowano 27 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 to jest tak: jade sobie na około 3 tyś obr/min, dodaje mu gazu a ona mi sie dusi i jak nie nacisne sprzęgła to gaśnie... myślicie że to coś poważnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Czyli dusi się tylko na biegu...na sprzęgle po dodaniu gazu nie gaśnie, tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubi Opublikowano 27 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Czyli dusi się tylko na biegu...na sprzęgle po dodaniu gazu nie gaśnie, tak ?? dokładnie, jak nacisne sprzęgło i dodam gazu to już ma siłe żeby nie zgasnąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Tzn, chciałem zapytać, czy jak masz na luzie i masz wciśnięte sprzęgło i wtedy przygazujesz to czy też gaśnie ? Czy to się objawia tylko i wyłącznie przy wrzuconym biegu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubi Opublikowano 27 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 nie nie, głównie to objawia sie to dopiero na biegu (znacznie daje sie we znaki), ale w sumie to przy dodawaniu gazu na luzie, tak przy 3 -4 tyś słychać, że go coś muli ale to na momencik (ułamek sekundy) i potem obroty znów ładnie idą do góry. :( Podejżewasz co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_SE Opublikowano 27 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2003 Gratuluje fajnego sprzeta.Ja tez przymiezam sie do 125-tki na wiosne i jednym z faworytow jest wlasnie Apa Rs 125.Ale mam pare pytan...wiec po pierwsze jak wrazenia po przesiadce z rs 50 na rs 125???Jak z osiagami???i czy jest wygodna,bo do niskich nie naleze i sie troche obawiam ze apa bedzie przymala...acha no i jeszcze pytanie do innych uzutkownikow rs-ek,jaki przebieg mniej wiecej moze wytrzymac silnik???Oczywiscie orientacyjnie....Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.