Lexus Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Witam, Kupilem nie dawno KLR 600 Jest to mój pierwszy motor który ma akumulator i jetem zielony jesli chodzi o te kable itp. :icon_biggrin: Znalazłem temat w którym pisze ktos jak sprawdzić ładowanie. "Napięcie na cewkach ładowania CDI mierzone pomiędzy czerwonym i białym przewodem,"Chciałem to sprawdzc i odkrylem ze pod bakiem jeden kabel jest urwany i widac ze juz ktoś tam majstrował.Bo z czerwonego kabla robi nam sie zielony xD Czy ktoś wie gdzie ten kabel ma byc ?? Z góry dziekuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Z tego co widze to do gory kostki dochodza 3 zolte przewody ( wyjscie alternatora ) a do dolu kostki przewod czerwony i drugi, ktorego koloru nie widze, ale powinien byc przewodem masowym.Ten kto dosztukowal zielone przewody, uzyl za cienkich przewodow, jako ze to glowny przewod masowy. Trzeba to wyrzucic i wstawic czerwony identycznej srednicy z oryginalem.Po rozpieciu kostki mozna zmierzyc miernikiem wydajnosc alternatora na pracujacym silniku, mierzac napiecie zmienne na kazdej parze zoltych przewodow ( 1 + 2 ) ( 2 + 3 )( 1 + 3 ), zakres do 200V.Samo ladowanie mozna zmierzyc na klemach aku ustawiajac miernik na skale pradu stalego do 20V po polaczeniu kostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lexus Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Wtyczka w calosci wyglada tak. Faktycznie ten kabel niebieski jest grubszy. Mam jeszcze pytanie zwiazane z akumulatorem.Ponieważ wydaje mi sie, że aktualnie mam akumulator ze skutera.I jest on za mały...Czasem nie pali jak by nie bylo iskry. Jaki akumulator powinienem kupic do takiego dużego silnika ? Motor troche kopci i nie pali jak jest cieply. Czy to moze być przez zawory ? I ostatni problem jak na razie... Gdy motor chodzi na wolnych obrotach to nic sie nie dzieje gdy go gazuje, tez nic.Ale jak mu dodam troche gazu tak na 2tys.To go muli i gaśnie. Przez brak filtra ?(Filter juz zamówiłem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Zacznij od sciagniecia serwisowki do tego moto ( watek o serwisowkach jest na forum ).Tam bedzie informacja i odpowiedzi na wszystkie twoje pytania, rowniez te o akumulator.W nowym / starym moto wymieniamy wszystkie plyny na poczatek, a sprawdzenie luzow zaworowych na pewno nie zaszkodzi.Poprzedni wlasciciel to jakis niedbaluch sadzac po instalacji i jezdzeniu bez filtra.Twoje odczucia z jazdy, jesli robisz to bez filtra sa nieprawidlowe - najpierw zaloz filtr, a dopiero potem napisz co sie dzieje.W poprzednim poscie pomylilem sie, chodzi oczywiscie o glowny przewod pradowy, niebieski jest masowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Jak napisałeś, jesteś zielny. Oddaj moto do serwisu, a potem ciesz się jazdą. Wszak sezon się dopiero zaczyna. Szkoda by było spędzić go, na pisaniu na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lexus Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 (edytowane) Ok rozgladne sie za tym jeszcze. Motor kupiłem rozebrany tzn.Silniki.wymieniałem uszczelki,tlok,pierscienie,plyny i swiece.Całkiem zielony to nie jestem, ale nie chce oddawac motrku do serwisu bo wklad za naprawe i te czeci które juz kupilem przekrocza wartosc motoru. Edytowane 19 Maja 2011 przez Lexus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lexus Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam Moj nastepny problem. Zerwała sie spreżynka od dekomperastora,Wiec wyciagłem walek i założyłem nowa. Ustawiłem rozrzad; Na magniecie T na wałkach strzałki do przodu...Motor nie pali,Krece krece dodam ssanie i strzał z tłumika i tak za każdym razem.Jak krece to leci dym z rury ale nie odpali.Bawie sie juz 2 dzien z tym i nie mogę sobie dać rady ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Czy oby napewno strzałki mają byc w stronę wydechu? Napewno źle poskładałeś rozrząd bo nic innego. Masz tą serwisówkę?wałek ssacych to wydaje mi się, że strzałka ma być w przeciwną stronę. Jednak należy to sprawdzić z serwisówką. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lexus Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Mam serwisówke i tam sa obrazki. Znalazłem jeszcze na forum "Odkrecasz 2 koreczki na deklu magneta , srodkowy koreczek do krecenia walem , gorny korek to wizjer. Na kole magnetycznym sa litery F , T , ty ustaw aby rowek pod tym korkiem pokrywal sie z literka T . Teraz zdejmujesz pokrywe zaworow i w momencie gdy na dole w okienku masz T , to na kolach rozrzadu sa strzalki maja byc one ulozone rownolegle do glowicy skierowane grotami do przodu." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.