Skocz do zawartości

Lexus

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    13368156

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krk

Osiągnięcia Lexus

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Kupiłem instalacje do klr-a i wszystkie kostki pasują. Ale od impulsatora przy motocyklu są inne kolory kabli niż na schemacie i nie ma kostki. Chciałem zapytać czy można to sprawdzić który kabel jest BK czy BK/R ? Czy jest to bez różnicy w jakiej kolejności podepnę kable do modułu ?
  2. Witam, Zawiozłem ten dorabiany moduł do elektryka zmienił tam jedną część(tranzystor). I powiedział ze reszta jest sprawna. Podłączyłem to jak było, iskry nie ma a moduł sie grzeje.Jak odepnę kabel od cewki, to jest zimny. Z cewki idzie plus i z kabla od modułu tez. Na moje oko jest zwarcie. Ktoś wie o co tu chodzi ? Albo jakieś rady co powinienem jeszcze sprawdzić. A wszystko sie zaczęło od urwanej klemry z minusem po czym znikła iskra. z góry dziękuje za każda rade :D
  3. Rozumiem. Myslalem, żę coś pokombinuje z tym modulem bo wczesniej też nie był orginalny i motor chodził. Ale ktoś robiąc to miał wieksze pojecie. Dzięki za odpowiedz.
  4. Tak,ale jaki model kupić i czy to ma jakikolwiek sens ?
  5. Witam, W moim klr 600 spalił sie moduł cdi. Mam takie pytanie, czy jest możliwość zakupienia innego modułu np. ze skutera ? Lub innego motoru w niższej cenie, bo używany moduł kosztuje ok.400zl.
  6. Mam serwisówke i tam sa obrazki. Znalazłem jeszcze na forum "Odkrecasz 2 koreczki na deklu magneta , srodkowy koreczek do krecenia walem , gorny korek to wizjer. Na kole magnetycznym sa litery F , T , ty ustaw aby rowek pod tym korkiem pokrywal sie z literka T . Teraz zdejmujesz pokrywe zaworow i w momencie gdy na dole w okienku masz T , to na kolach rozrzadu sa strzalki maja byc one ulozone rownolegle do glowicy skierowane grotami do przodu."
  7. Witam Moj nastepny problem. Zerwała sie spreżynka od dekomperastora,Wiec wyciagłem walek i założyłem nowa. Ustawiłem rozrzad; Na magniecie T na wałkach strzałki do przodu... Motor nie pali,Krece krece dodam ssanie i strzał z tłumika i tak za każdym razem. Jak krece to leci dym z rury ale nie odpali. Bawie sie juz 2 dzien z tym i nie mogę sobie dać rady ;/
  8. Ok rozgladne sie za tym jeszcze. Motor kupiłem rozebrany tzn.Silniki.wymieniałem uszczelki,tlok,pierscienie,plyny i swiece. Całkiem zielony to nie jestem, ale nie chce oddawac motrku do serwisu bo wklad za naprawe i te czeci które juz kupilem przekrocza wartosc motoru.
  9. Wtyczka w calosci wyglada tak. Faktycznie ten kabel niebieski jest grubszy. Mam jeszcze pytanie zwiazane z akumulatorem. Ponieważ wydaje mi sie, że aktualnie mam akumulator ze skutera.I jest on za mały... Czasem nie pali jak by nie bylo iskry. Jaki akumulator powinienem kupic do takiego dużego silnika ? Motor troche kopci i nie pali jak jest cieply. Czy to moze być przez zawory ? I ostatni problem jak na razie... Gdy motor chodzi na wolnych obrotach to nic sie nie dzieje gdy go gazuje, tez nic.Ale jak mu dodam troche gazu tak na 2tys.To go muli i gaśnie. Przez brak filtra ?(Filter juz zamówiłem)
  10. Witam, Kupilem nie dawno KLR 600 Jest to mój pierwszy motor który ma akumulator i jetem zielony jesli chodzi o te kable itp. :icon_biggrin: Znalazłem temat w którym pisze ktos jak sprawdzić ładowanie. "Napięcie na cewkach ładowania CDI mierzone pomiędzy czerwonym i białym przewodem," Chciałem to sprawdzc i odkrylem ze pod bakiem jeden kabel jest urwany i widac ze juz ktoś tam majstrował. Bo z czerwonego kabla robi nam sie zielony xD Czy ktoś wie gdzie ten kabel ma byc ?? Z góry dziekuje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...