Drynio Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam mam honde ns1 montesa 80 zrobiłem remont silnika i teraz ma 9 barów kompresji . Wszystko wydaje się dobrze do osiągnięcia 80km/h ale więcej już nie pójdzie co może być przyczyną?? Dodam że poniżej 80 wszystko jest ok. Czy przyczyną może być nieoryginalny moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Jaki masz moduł, i od czego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Właściwie to nie wiem wiem tylko tyle że jakiś chiński ale za to na postoju wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 A na każdym biegu kręci Ci się do końca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 tak do samego końca to nie tak do 10 ale mam małą zębatkę praktycznie na każdym tylko do 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Jaką masz zębatkę, i ile masz obrotów przy tych 80-ciu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 chyba 34z a obr to około 8 ale nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Jeżeli masz stojaki na moto, to zobacz czy jak koło jest w powietrzu, i masz wbitą 6-tkę czy Ci się wkręci do końca.Jeżeli nie, to musisz jeszcze raz sprawdzić kompresję, albo wydech masz przytkany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 a jeszcze jedno jak nia niejeżdziłem po drodze to wtedy zbierało mi się dużo oleju w tłumniku czy to normalne ??? a po za tym kompresji nie ma co mierzyć bo nawet gdy jest zimna pali od kopa. Wiem jeszcze że na tym module ma wcześniejszy zapłon i może mieć problemy z zapalaniem ja k jest zimna tak było w zimie a teraz od kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Zimny silnik nie ma prawa palić od kopa bez ssania. Wykręć świecę po jeździe, zobacz czy czasem nie jest zakopcona lub mokra, jeśli tak to pozostaje Ci czyszczenie a jak nie pomoże to regulacja gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Zimny silnik nie ma prawa palić od kopa bez ssania. Wykręć świecę po jeździe, zobacz czy czasem nie jest zakopcona lub mokra, jeśli tak to pozostaje Ci czyszczenie a jak nie pomoże to regulacja gaźnika. Oczywiste że pali mi od kopa ze ssaniem ale tylko zapale i puszczam a moto nie gaśnie. Była też regulowana i nic . A i jeszcze we filtrze powietrza znajduje się jakiś pojemniczek gdyby to był 4T to była by to odma a tutaj w 2T więc co mam z tym robić? Chyba że to może być moduł bo nie jest oryginalny.z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Piszesz że w tłumiku zbiera Ci się olej, może to być powód właśnie zbyt bogatej mieszanki i nieprzepalania całego paliwa z olejem, co oczywiście skutkuje zmniejszeniem mocy silnika. A swoją drogą to zimny silnik powinien zgasnąć po natychmiastowym spuszczeniu ssania. Jak z tą świecą? Jeśli moduł masz też z niewiadomo czego, też nie można wykluczyć że to on powoduje nieprawidłową pracę silnika. Na dobrą sprawę nie podmieniając go z oryginałem trudno będzie stwierdzić czy to przez niego masz problem z silnikiem... chyba że wcześniej problem wyeliminujesz na innej płaszczyźnie, czyli np gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Olej mi się zbierał tylko w zimie gdy nie była jezdzona a teraz nie ma . A jak sprawdzić czy gaźnik jest ok? Moto ma przejechane około 6 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Po prostu go wyczyść i wyreguluj, to nie zaszkodzi, a może tylko pomóc. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Olej mi się zbierał tylko w zimie gdy nie była jezdzona a teraz nie ma . A jak sprawdzić czy gaźnik jest ok? Moto ma przejechane około 6 tyś Należy rozgrzać silnik po czym wkręcić świece i opisać nam jej kolor. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.