Skocz do zawartości

Problem z prędkością


Drynio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

.... Na dobrą sprawę nie podmieniając go z oryginałem trudno będzie stwierdzić czy to przez niego masz problem z silnikiem...

 

Trudno to nazwać dobrą sprawą :icon_rolleyes:

 

Po prostu go wyczyść i wyreguluj, to nie zaszkodzi, a może tylko pomóc.

 

Skoro już raz regulował i nadal coś jest do bani to podejrzewam, że nie jest w stanie tego wykonać poprawnie, samodzielnie.

 

Krótko mówiąc. Drynio wywal ten chiński moduł, pogadaj z kimś kto wie jak dobrze ustawić gaźnik (albo przynajmniej rusz głową i zrób to porządnie z instrukcją w ręku, bez pośpiechu) i przygotuj kilka złotych na nową świecę, bo ta może mieć dość po ciągłej pracy na bogatej mieszance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja jest ok ponad 9 barów około 10 to odpada . Regulacja też bo nawet u mechanika byłem a świeca wokół jest czarna ale tam gdzie daje iskrę jest brązowa. A wiecie gdzie mogę dostać taki moduł i za ile bo na allegro nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj tego typu aukcji http://allegro.pl/czesci-do-ns1-ns-1-nsr-75-i1605261728.html dzwoń i pytaj.

 

Możesz też jeszcze sprawdzić czy poziom paliwa w komorze pływakowej masz dobry i czy zaworek iglicowy nie przepuszcza (zazwyczaj robi się kałuża benzyny pod moto na otwartym kraniku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor stoi jakieś 15 minut i sucho a ten moduł wygląda tak

http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-skuter-tuning-6-pin-2t-4t-i1577880927.html

ale nie wiem od czego jest tylko ma taki wygląd i jest pomarańczowy

 

Motor stoi jakieś 15 minut i sucho a ten moduł wygląda tak

http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-skuter-tuning-6-pin-2t-4t-i1577880927.html

ale nie wiem od czego jest tylko ma taki wygląd i jest pomarańczowy

być może gościu założył taki tylko od 4t bo takich jest więcej a po za tym nie kręcą się na takie duże obr jak 2t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

być może gościu założył taki tylko od 4t bo takich jest więcej a po za tym nie kręcą się na takie duże obr jak 2t

 

Bzdury, 4T ma iskrę co drugi obrót wału, a 2T ma cały czas iskrę ;)

 

A moduł masz inny, nie oryginalny. Oryginalny jest cały czarny ZDJĘCIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pewny swej odpowiedzi ? :)

 

Pewny, chyba że mnie przekonasz , że jest inaczej . yz250f, rmz 250, exc450r, honda crf 450, yamaha maxter 125 we wszystkich tych moto przeskok iskry występuje co każdy obrót wału. Zresztą poszukaj, był temat o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...