Skocz do zawartości

Problem z prędkością


Drynio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam honde ns1 montesa 80 zrobiłem remont silnika i teraz ma 9 barów kompresji . Wszystko wydaje się dobrze do osiągnięcia 80km/h ale więcej już nie pójdzie co może być przyczyną?? Dodam że poniżej 80 wszystko jest ok. Czy przyczyną może być nieoryginalny moduł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz stojaki na moto, to zobacz czy jak koło jest w powietrzu, i masz wbitą 6-tkę czy Ci się wkręci do końca.

Jeżeli nie, to musisz jeszcze raz sprawdzić kompresję, albo wydech masz przytkany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze jedno jak nia niejeżdziłem po drodze to wtedy zbierało mi się dużo oleju w tłumniku czy to normalne ???

 

a po za tym kompresji nie ma co mierzyć bo nawet gdy jest zimna pali od kopa. Wiem jeszcze że na tym module ma wcześniejszy zapłon i może mieć problemy z zapalaniem ja k jest zimna tak było w zimie a teraz od kopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimny silnik nie ma prawa palić od kopa bez ssania. Wykręć świecę po jeździe, zobacz czy czasem nie jest zakopcona lub mokra, jeśli tak to pozostaje Ci czyszczenie a jak nie pomoże to regulacja gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimny silnik nie ma prawa palić od kopa bez ssania. Wykręć świecę po jeździe, zobacz czy czasem nie jest zakopcona lub mokra, jeśli tak to pozostaje Ci czyszczenie a jak nie pomoże to regulacja gaźnika.

 

Oczywiste że pali mi od kopa ze ssaniem ale tylko zapale i puszczam a moto nie gaśnie. Była też regulowana i nic .

A i jeszcze we filtrze powietrza znajduje się jakiś pojemniczek gdyby to był 4T to była by to odma a tutaj w 2T więc co mam z tym robić? Chyba że to może być moduł bo nie jest oryginalny.z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że w tłumiku zbiera Ci się olej, może to być powód właśnie zbyt bogatej mieszanki i nieprzepalania całego paliwa z olejem, co oczywiście skutkuje zmniejszeniem mocy silnika. A swoją drogą to zimny silnik powinien zgasnąć po natychmiastowym spuszczeniu ssania. Jak z tą świecą? Jeśli moduł masz też z niewiadomo czego, też nie można wykluczyć że to on powoduje nieprawidłową pracę silnika. Na dobrą sprawę nie podmieniając go z oryginałem trudno będzie stwierdzić czy to przez niego masz problem z silnikiem... chyba że wcześniej problem wyeliminujesz na innej płaszczyźnie, czyli np gaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej mi się zbierał tylko w zimie gdy nie była jezdzona a teraz nie ma . A jak sprawdzić czy gaźnik jest ok? Moto ma przejechane około 6 tyś

 

 

Należy rozgrzać silnik po czym wkręcić świece i opisać nam jej kolor.

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...