ADID108 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 WitamOd wczoraj jestem dumnym posiadaczem kawasaki ZX6R 1999r. Chciałem w nim wymienić olej ale nie wiem ile go kupić i jakiego. Poprzedni właściciel lał motula ale nie pamiętał jakiego dokładnie. Jeśli kto wie do bardzo bym prosił o pomoc. Z góry dziękuje. Lewe w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Pewnie motul 5100 na 300v mało kto się szarpie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 W specyfikacji tego modelu są informacje olej silnikowy 10W40 w ilości 3,6 litra. Np Motul 5000 , 7100 lub 300V . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 pomyśl o Mobil Super 2000 10W40, jest dużo tańszy od Motula 5100,a prawie tak samo dobry. W tamtym sezonie jeżdziłem na Motul 5100,a w tym na Mobilu własnie, i nie zauważyłem żadnej różnicy,poza taką że na oleju Motula troszke ciszej skrzynia pracowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleksandra Szczęsna Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Motul 5100 tak doradzają mechanicy Cytuj Sklep motocyklowy - tanio i dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Motul 5100 tak doradzają mechanicy odpowiadając na pytanie warto wiedzieć, co się klepie w klawiaturę. 5100: a specyfikacja jaka? licznik sobie nabijasz?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 (edytowane) Co tu licznik nabijać...Są od tego książki serwisowe nauczmy się korzystać (wybacz josha pisałem po dużej ilości bro ;) ) z książki którą każdy powinien mieć w domu pod ręką, serio rozwiązuje większość problemów ;) Edytowane 4 Marca 2012 przez stoodent1 Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Co tu licznik nabijać...Są od tego książki serwisowe nauczmy się kożystać z książki którą każdy powinien mieć w domu pod ręką serio rozwiązuje większość problemów ;)... i ze słownika ortografii też :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Warto kupić olej który będzie naprawdę chronił twój silnik i zachowywał zakładaną lepkość w danych temperaturach pracy. Zwróć dużą uwagę czy to olej estrowy i jakie ma dodatki . Na oleju bym nie oszczędzał na szosie pewnie zmienisz go raz na rok. Silnik i wszystkie jego ruchome części chroni właśnie olej od trybów po łożyska, w dodatku olej też chłodzi.. silnik. Bazy i dodatki estrowe mają najlepsze oleje. To tylko część zagadnienia, odporność oleju na ścinanie go- zrywanie filmu olejowego pod naciskiem części np tryb o tryb trący to kwintesencja doboru środka smarnego.Ja bym nie oszczędzał kasy ;) Szukaj Triple ester - może być nawet półsyntetyk w twoim wypadku. Lub double ester. Uważaj na podróbki Motula 300V ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.