kopaczow Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Przeczytaj ten tekst a zapewne sobie poradzisz: http://www.boxer-motor.com/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=57Co prawda traktuje on dopasowania różnych wkładek do jednego klucza, ale dowiesz się jak są unieruchamiane wkładki. Pozdrawiam. :flesje: dzięki, tera ja już wiem, że zrypali w serwisie gdzie przerabiali zapadki pod kluczyk (serwis BMW)-taki to jest serwis w Danii, wszystkie zapadki są schowane równo hehehehehehe dziś tam wpadnę i pozamiatam kmiotami, nauczę ich hehehe :clap: jeszcze raz dzięki ok postój na centralnej nic nie dał po pracy dymek ale może to wyższy stan oleju ?a poza tym szukam nadal serwisu-- poważna sprawa -- napiszę jak poszło :flesje: pozdro :flesje: i przyczepności :tongue: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Jezeli naprawde ma 580 tys km to uszczelniacze raczej do wymiany:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopaczow Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Jezeli naprawde ma 580 tys km to uszczelniacze raczej do wymiany:)co do przebiegu to nigdy nic nie wiadomo poszukam papierów i zobaczę może ta stronka coś mi powie http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/Mot/DG_10020539 bo kupiłem z UK :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopaczow Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ok panowie a teraz po męsku -- co do tych uszczelniaczy to jaki to jest koszt? idzie samemu ? i czy warto? będzie lepiej czy inaczej? :icon_rolleyes: :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) będzie lepiej czy inaczej? :icon_rolleyes: :blink:To zależy, jest kilka możliwości:1. To wcale nie przez uszczelniacze, tylko taki urok boxera. Będzie tak samo pod warunkiem, że przy okazji nic nie popsujesz i założysz dobre jakościowo uszczelniacze.2. Masz zużyte trzonki zaworów/prowadnice i poprawa będzie żadna lub krótkotrwała.3. Zawory/prowadnice są OK i wymiana uszczelniaczy rzeczywiście pomoże.Proponowałbym na początek zrobić porządek z paliwem/spalaniem, później spróbować z stopką centralną. Jak to nie pomoże, to dopiero ewentualnie walka z uszczelniaczami.Nie napisałeś, jakiego koloru/zapachu jest ten dym.Jak kupiłem swego GSXa to dymił niemiłosiernie na czarno i palił 11 l/100km. Po wymianie gaźników problemy zniknęły. Może u Ciebie to też wina układu zasilania (lambdy, wtryski).Pozdrawiam. Edytowane 12 Maja 2011 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerlst Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 (edytowane) Sprawdź jak wyglądają świece (zalecane Bosch FR 6 DDC albo Bosch FR 5 DTC). Pracuje u dealera BMW i jak szykuje nowego boxera z salonu dla klienta, a stał na bocznej podstawce to potrafi czasem puścić niebieski dymek, taki ich urok, dlatego lepiej stawiać na centralnej. Olej zalecany 20W50. Co do spalania to warto zajrzeć do filtra powietrza, sprawdzić przewody paliwowe, bo potrafią cieknąć na złączkach w tych pojazdach. Warto sprawdzić i ustawić synchronizacje, podłączyć pod kompa. Ogólnie sprawdź spalania na trasie, na odcinkach max 14km pomiar może być błędny. Aha jeśli chodzi o wkładki do kufrów to przeważnie ostatnia blaszka jest blokująca i różni się trochę od reszty, a przedostatniej się nie wkłada. pzdr Edytowane 16 Maja 2011 przez nerlst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreptak eustachy Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Zgodze sie gęsty olej to ucichnie troche i przestanie go łykac a co do spalania !! 1filtr powietrza 2.sonda lambda 3. sparwdz czy którys zacisk nie trzyma 4.warto by sparawdzic synchronizacje przepustnic i luzy zaworowe 5 . najczarniejszy scenariusz masz przytartego sprzeta .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.