Skocz do zawartości

BMW R1100R rok 2000 dymi przy odpalaniu !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytaj ten tekst a zapewne sobie poradzisz: http://www.boxer-motor.com/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=57

Co prawda traktuje on dopasowania różnych wkładek do jednego klucza, ale dowiesz się jak są unieruchamiane wkładki. Pozdrawiam.

:flesje: dzięki, tera ja już wiem, że zrypali w serwisie gdzie przerabiali zapadki pod kluczyk (serwis BMW)-taki to jest serwis w Danii, wszystkie zapadki są schowane równo hehehehehehe dziś tam wpadnę i pozamiatam kmiotami, nauczę ich hehehe

:clap: jeszcze raz dzięki

 

ok postój na centralnej nic nie dał po pracy dymek ale może to wyższy stan oleju ?

a poza tym szukam nadal serwisu-- poważna sprawa -- napiszę jak poszło :flesje:

pozdro :flesje: i przyczepności :tongue: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli naprawde ma 580 tys km to uszczelniacze raczej do wymiany:)

co do przebiegu to nigdy nic nie wiadomo poszukam papierów i zobaczę może ta stronka coś mi powie http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/Mot/DG_10020539 bo kupiłem z UK :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie lepiej czy inaczej? :icon_rolleyes: :blink:

To zależy, jest kilka możliwości:

1. To wcale nie przez uszczelniacze, tylko taki urok boxera. Będzie tak samo pod warunkiem, że przy okazji nic nie popsujesz i założysz dobre jakościowo uszczelniacze.

2. Masz zużyte trzonki zaworów/prowadnice i poprawa będzie żadna lub krótkotrwała.

3. Zawory/prowadnice są OK i wymiana uszczelniaczy rzeczywiście pomoże.

Proponowałbym na początek zrobić porządek z paliwem/spalaniem, później spróbować z stopką centralną. Jak to nie pomoże, to dopiero ewentualnie walka z uszczelniaczami.

Nie napisałeś, jakiego koloru/zapachu jest ten dym.

Jak kupiłem swego GSXa to dymił niemiłosiernie na czarno i palił 11 l/100km. Po wymianie gaźników problemy zniknęły. Może u Ciebie to też wina układu zasilania (lambdy, wtryski).

Pozdrawiam.

Edytowane przez sebazaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jak wyglądają świece (zalecane Bosch FR 6 DDC albo Bosch FR 5 DTC). Pracuje u dealera BMW i jak szykuje nowego boxera z salonu dla klienta, a stał na bocznej podstawce to potrafi czasem puścić niebieski dymek, taki ich urok, dlatego lepiej stawiać na centralnej. Olej zalecany 20W50. Co do spalania to warto zajrzeć do filtra powietrza, sprawdzić przewody paliwowe, bo potrafią cieknąć na złączkach w tych pojazdach. Warto sprawdzić i ustawić synchronizacje, podłączyć pod kompa. Ogólnie sprawdź spalania na trasie, na odcinkach max 14km pomiar może być błędny.

 

Aha jeśli chodzi o wkładki do kufrów to przeważnie ostatnia blaszka jest blokująca i różni się trochę od reszty, a przedostatniej się nie wkłada.

 

pzdr

Edytowane przez nerlst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodze sie gęsty olej to ucichnie troche i przestanie go łykac a co do spalania !! 1filtr powietrza 2.sonda lambda 3. sparwdz czy którys zacisk nie trzyma 4.warto by sparawdzic synchronizacje przepustnic i luzy zaworowe 5 . najczarniejszy scenariusz masz przytartego sprzeta ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...