Skocz do zawartości

Dzwonienie :D


Kamil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie przessadzaj ze łozyska sa takie cienkie , przejechalem max 2000 tyś km i łożyska są niemieeckie taksamo jak i zimeringi <zielone> a dzwonienie to występuje w kazdej jawce , jescze przed planem mi dzwonilo dopiero jak zrobie szlif cylindra to przestaje..

 

ps.jakiego diaxa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie planowanie to jest nic ! NA jedej ze stronek czytałem artykuł o tunigu dezametowskiego silnika 023 (od motoryny i ogara 205) pisało żeby splanować głowicę o 2mmm i splanować cylinder o 2 mm !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie planowanie to jest nic ! NA jedej ze stronek czytałem artykuł o tunigu dezametowskiego silnika 023 (od motoryny i ogara 205) pisało żeby splanować głowicę o 2mmm i splanować cylinder o 2 mm !!

 

Taaaa kurna moze w ogole obciac go do połowy co? Zeus od dawna wiedziałem ze jestes głupi ale teraz dowiedziałem sie jak bardzo.....

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie.

 

 

Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika

 

doczepiłeś się tych łożysk

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie.

 

 

Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika

 

doczepiłeś się tych łożysk

:D

 

No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika

 

Dokładnie, ze ze w jednym 0,3mm to góra to nie znaczy że dla innego też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach

to dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?:

 

 

Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje

:D

 

 

Peace & Love

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gredo dobrze mowi ale zuzyciu nie podlegaja tak bardzo te łozyska lecz storzeń i tłok wiem jak mialem orginalnego ogara i po przeerubkach , teraz zrobilem hardcore to sworzen mosialem wymienic bo sie przypalil takjakby go ktos frezarką przyjechał i tłok tam gdzie chodzi sworzen taksamo ;] ale to male pieniadze i juz wymienilem,ale w poruwnaniu z poprzednim przyspieszeniem a terazniejszym to wole robic czesciej silnik a miec wieksza sile i przyspieszenie ;] a to dzwonienie jest dziwne bo jak przyłoze reke do glowicy to przestaje ; o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach

to dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?:

 

 

Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje

:D

 

 

Peace & Love

 

Dlatego jestem zdecydowanym przeciwnikiem tuningu i innych przeróbek. Pozatym w lepszych sprzetach i 4T zywotnosc skraca sie mniej niz w jawce czy innych rometach

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach

to dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?:

 

 

Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje

:D

 

 

Peace & Love

 

Dlatego jestem zdecydowanym przeciwnikiem tuningu i innych przeróbek. Pozatym w lepszych sprzetach i 4T zywotnosc skraca sie mniej niz w jawce czy innych rometach

 

sory za 2 posty z rzędu

 

każdy robi to co lubi, ja osobiscie mam splanowaną jedną głowicę w komarku o 1mm i nie mam problemów, ale jestem weekendowym kierowcą wiec wszystko zalezy ile km nabijesz i jak jeździsz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pierścionków... ja osobiście też posiadam jawke 50 ... u mnie nic nie dwoni.. (ale jawka raz pali a raz nie) i tu czegos nie rozumiem .. ostatnio mierzyłem sobie kompreche... wyszło mi 9 (nie wiem dokładnie czego) a mój kumpel ma ogara 200 i jeemu wyszło 6... a cojest najepsze jego ogara pali do 3 kopów a moja jawa wcale nie chce..... :D .. i o co chodzi ......

a wracając do tematu, u jego pierścionki dzwonią, a i tak pali nawet za 1 kopem.. :D dziwne to ...ale prawdziwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...