Kamil Opublikowano 22 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2004 Nie przessadzaj ze łozyska sa takie cienkie , przejechalem max 2000 tyś km i łożyska są niemieeckie taksamo jak i zimeringi <zielone> a dzwonienie to występuje w kazdej jawce , jescze przed planem mi dzwonilo dopiero jak zrobie szlif cylindra to przestaje.. ps.jakiego diaxa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Takie planowanie to jest nic ! NA jedej ze stronek czytałem artykuł o tunigu dezametowskiego silnika 023 (od motoryny i ogara 205) pisało żeby splanować głowicę o 2mmm i splanować cylinder o 2 mm !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Takie planowanie to jest nic ! NA jedej ze stronek czytałem artykuł o tunigu dezametowskiego silnika 023 (od motoryny i ogara 205) pisało żeby splanować głowicę o 2mmm i splanować cylinder o 2 mm !! Taaaa kurna moze w ogole obciac go do połowy co? Zeus od dawna wiedziałem ze jestes głupi ale teraz dowiedziałem sie jak bardzo..... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek89 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie. Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika doczepiłeś się tych łożysk :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie. Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika doczepiłeś się tych łożysk :D No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika Dokładnie, ze ze w jednym 0,3mm to góra to nie znaczy że dla innego też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek89 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkachto dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?: Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje :D Peace & Love Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 25 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Gredo dobrze mowi ale zuzyciu nie podlegaja tak bardzo te łozyska lecz storzeń i tłok wiem jak mialem orginalnego ogara i po przeerubkach , teraz zrobilem hardcore to sworzen mosialem wymienic bo sie przypalil takjakby go ktos frezarką przyjechał i tłok tam gdzie chodzi sworzen taksamo ;] ale to male pieniadze i juz wymienilem,ale w poruwnaniu z poprzednim przyspieszeniem a terazniejszym to wole robic czesciej silnik a miec wieksza sile i przyspieszenie ;] a to dzwonienie jest dziwne bo jak przyłoze reke do glowicy to przestaje ; o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkachto dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?: Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje :D Peace & Love Dlatego jestem zdecydowanym przeciwnikiem tuningu i innych przeróbek. Pozatym w lepszych sprzetach i 4T zywotnosc skraca sie mniej niz w jawce czy innych rometach Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek89 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 KAMIL :lol: dokręciłeś głowicę :lol: ??a wsadzałeś uszczelkę :x ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek89 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkachto dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?: Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje :D Peace & Love Dlatego jestem zdecydowanym przeciwnikiem tuningu i innych przeróbek. Pozatym w lepszych sprzetach i 4T zywotnosc skraca sie mniej niz w jawce czy innych rometach sory za 2 posty z rzędu każdy robi to co lubi, ja osobiscie mam splanowaną jedną głowicę w komarku o 1mm i nie mam problemów, ale jestem weekendowym kierowcą wiec wszystko zalezy ile km nabijesz i jak jeździsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 25 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Dokręcilem glowice i wsadzilem uszczelke niedawno wczesniej jezdzilem bez tylko z silikonem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek89 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 :D , zrób tak odkręć cylinder wyjmij bebechy, później skręć jeszcze raz czasami pomaga :D dziwne objawy podałeś :x , oblukaj cylinder czy nie ma jakiejś nierównosci nie mam pomysłu co to może byc :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżawa50 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 co do pierścionków... ja osobiście też posiadam jawke 50 ... u mnie nic nie dwoni.. (ale jawka raz pali a raz nie) i tu czegos nie rozumiem .. ostatnio mierzyłem sobie kompreche... wyszło mi 9 (nie wiem dokładnie czego) a mój kumpel ma ogara 200 i jeemu wyszło 6... a cojest najepsze jego ogara pali do 3 kopów a moja jawa wcale nie chce..... :D .. i o co chodzi ...... a wracając do tematu, u jego pierścionki dzwonią, a i tak pali nawet za 1 kopem.. :D dziwne to ...ale prawdziwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.