Skocz do zawartości

Dzwonienie :D


Kamil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie przessadzaj ze łozyska sa takie cienkie , przejechalem max 2000 tyś km i łożyska są niemieeckie taksamo jak i zimeringi <zielone> a dzwonienie to występuje w kazdej jawce , jescze przed planem mi dzwonilo dopiero jak zrobie szlif cylindra to przestaje..

 

ps.jakiego diaxa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie planowanie to jest nic ! NA jedej ze stronek czytałem artykuł o tunigu dezametowskiego silnika 023 (od motoryny i ogara 205) pisało żeby splanować głowicę o 2mmm i splanować cylinder o 2 mm !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Z3US napisał:
Takie planowanie to jest nic ! NA jedej ze stronek czytałem artykuł o tunigu dezametowskiego silnika 023 (od motoryny i ogara 205) pisało żeby splanować głowicę o 2mmm i splanować cylinder o 2 mm !!

 

Taaaa kurna moze w ogole obciac go do połowy co? Zeus od dawna wiedziałem ze jestes głupi ale teraz dowiedziałem sie jak bardzo.....

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Greedo napisał:
W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie.

 

 

Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika

 

doczepiłeś się tych łożysk

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  komarek89 napisał:
  Greedo napisał:
W MZ maksymalnie (i to tylko celem wyrówniania głowicy) mozna splanowac 0,2-0,3 (dla TS) mm. A ty splanowałes 1,5 mm . Wiec teraz włącz mózg i pomysl, skoro w ksiazce pisza ze w MZ mozna splanowac tylko 0,2 bo inaczej uszkodzi sie silnik, a to znaczy ze skoro splanowales w małym dwusuwie jak Jawka czy Ogar 1,5 mm to na 100% masz padniete łożyska. I moga sobie byc nawet japońskie czy szwajcarskie.

 

 

Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika

 

doczepiłeś się tych łożysk

:D

 

No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Greedo weź pod uwage że każdy silnik jest inny, a zatem górny martwy punkt tłoka może byc inny, wiec dla niektórych silnikow planowanie 2mm to hardcore ale da sie jeździć, a w innym 2mm równa się ze śmiercią silnika

 

Dokładnie, ze ze w jednym 0,3mm to góra to nie znaczy że dla innego też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Greedo napisał:
No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach

to dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?:

 

 

Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje

:D

 

 

Peace & Love

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gredo dobrze mowi ale zuzyciu nie podlegaja tak bardzo te łozyska lecz storzeń i tłok wiem jak mialem orginalnego ogara i po przeerubkach , teraz zrobilem hardcore to sworzen mosialem wymienic bo sie przypalil takjakby go ktos frezarką przyjechał i tłok tam gdzie chodzi sworzen taksamo ;] ale to male pieniadze i juz wymienilem,ale w poruwnaniu z poprzednim przyspieszeniem a terazniejszym to wole robic czesciej silnik a miec wieksza sile i przyspieszenie ;] a to dzwonienie jest dziwne bo jak przyłoze reke do glowicy to przestaje ; o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  komarek89 napisał:
  Greedo napisał:
No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach

to dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?:

 

 

Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje

:D

 

 

Peace & Love

 

Dlatego jestem zdecydowanym przeciwnikiem tuningu i innych przeróbek. Pozatym w lepszych sprzetach i 4T zywotnosc skraca sie mniej niz w jawce czy innych rometach

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Greedo napisał:
  komarek89 napisał:
  Greedo napisał:
No tak. Ale zgodzisz sie ze zywotnosc skraca to diametralnie, gdyby tak nie bylo juz w fabryce by planowakli, a tego sie raczej nie zaleca w serwisówkach

to dlatego że podzespoły są kiszkowate, widziałes kiedyś dobre polskie łożysko :?:

 

 

Tuning to taka dziedzina gdzie zazwyczaj skraca się żywotność silnika i zwiększa sie spalanie(no chyba ze jakis soft do diesli); chcesz mieć więcej momentu i mocy trzeba ponieść konsekwencje

:D

 

 

Peace & Love

 

Dlatego jestem zdecydowanym przeciwnikiem tuningu i innych przeróbek. Pozatym w lepszych sprzetach i 4T zywotnosc skraca sie mniej niz w jawce czy innych rometach

 

sory za 2 posty z rzędu

 

każdy robi to co lubi, ja osobiscie mam splanowaną jedną głowicę w komarku o 1mm i nie mam problemów, ale jestem weekendowym kierowcą wiec wszystko zalezy ile km nabijesz i jak jeździsz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pierścionków... ja osobiście też posiadam jawke 50 ... u mnie nic nie dwoni.. (ale jawka raz pali a raz nie) i tu czegos nie rozumiem .. ostatnio mierzyłem sobie kompreche... wyszło mi 9 (nie wiem dokładnie czego) a mój kumpel ma ogara 200 i jeemu wyszło 6... a cojest najepsze jego ogara pali do 3 kopów a moja jawa wcale nie chce..... :D .. i o co chodzi ......

a wracając do tematu, u jego pierścionki dzwonią, a i tak pali nawet za 1 kopem.. :D dziwne to ...ale prawdziwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...