czarny344 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 witam po wymianie oleju zauważyłem ze mojej cbr f2 mam problem z wruceniem 1 i 2 mam bieg jałowy chce wrzycic 1 slyswze cgrobotanie nie wbijam giegu na chama przy dwojce jets ta sama sytuacja czy to wina tarcz/???? czy czegoś innego z góry dziekuje za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 A jaki olej wlałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny344 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 pólsyntetyk castrola 10w40 chcialem doddać ze jak zmniejsze obroty do okolo 1000 to biegi wchodza wmiare dobrze ale i tak nie tak jak powinny, jak olej jest zimny to wydaje mi sie ze biegi wchodza lepiej a jak silnik jets cieply to porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Chrobot czy pojedynczy stuk ???Zobacz mój temat o skrzyni ja to olałem te stuki http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/141363-skrzynia-glosne-stuki-przy-zmianie-biegow/ Sprawdz linke sprzegła jesli trzeba podciągnij , czy motor po wrzuceniu 1 ciągnie na sprzegleJeźdze na takim samym oleju i sprzeglo działa az za dobrzepozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny344 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 ja tez bym to olal ale jak silnik sie zagrzeje to jak wbijam 1 to jakby sprzegla nie bylo kumpel mowi ze ten olej jets za rzadki jutro spróbuje zalac ten stary a jak to nie pomoże to kaplica. sprzeglo nie ciagnie regulowalem sprzeglo i przy manetce i przy karterach i nic nie dalo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 (edytowane) ja tez bym to olal ale jak silnik sie zagrzeje to jak wbijam 1 to jakby sprzegla nie bylo kumpel mowi ze ten olej jets za rzadki jutro spróbuje zalac ten stary a jak to nie pomoże to kaplica. sprzeglo nie ciagnie regulowalem sprzeglo i przy manetce i przy karterach i nic nie dalo, a na starym tak nie bylo ??A ten stary masz w idealne czyste naczynie spuszczone bo jesli nie to go nie lej !!Moze pojeździj troche niech to sprzeglo w tym oleju sie wykompie pozdr Edytowane 7 Maja 2011 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny344 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 wlasnie nie jest w takim czystym naczyniu na straym oleju tak nie bylo. stary olej wydaje mis ie ze byl troche gesciejszy niz ten nowy ten nowy jka sie cieplo to jet bardzo rzadki i lepki. juz sam nie wiem co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 wlasnie nie jest w takim czystym naczyniu na straym oleju tak nie bylo. stary olej wydaje mis ie ze byl troche gesciejszy niz ten nowy ten nowy jka sie cieplo to jet bardzo rzadki i lepki. juz sam nie wiem co robicTak myślałem to nie lej bo wiecej szkody niż dobrego Castrol GPS 10W40 na takim jeźdze i wielu znajomych sprzegło jest okWiec pozostaje ci zajzec do sprzegła.robota łatwa sciągnij sobie serwisówke i załatw klucz pneumatyczny i nasadke chyba 27 nie jestem pewien. W F3 nie potrzebnie rozbieralem ale po złozeniu chodzi normalnie wiec jak sie robi dokładnie to jest łatwe :)Poczekaj jeszcze na wypowiedzi innychpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny344 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 ja mysle ze to wina oleju, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damo Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Tarcze w sprzęgle ściągnij serw. i sprawdź grubość również przekładki nie pod kątem przepalenia wykrzywienia , lecz znajdujące się na niej wgłębienia na olej czy nadal są czy nie zostały z tarte . Jeżeli tak wymień zapobiegnie w przyszłości nadmiernemu sklejania się sprzęgła , sprężyny również obadaj . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Czy sprzeglo w pelni wysprzegla ?Jezeli tak jest to jest to problem mechanizmu przelaczania biegow, a nie sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny344 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 dzisiaj wplalem stry olej i to samo. rozkrecilem bok do kosza sprzeglowego wydaje mi sie ze tarcze nie wygladaja zbyt dobrze, czy sprzeglo wysprzegla jak to sprawdzić?? moze to wina spreżyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Rozbierz i oceń pomierz według serwisówki zdjęcie dekla nic ci nie powie pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.