Gość robert73 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam.Posiadam moto Yamaha xvs 1100 z 2001. Problem pojawil sie dzis rano w czasie jazdy, najpierw przestal dzialac licznik predkosci po chwili zaskoczyl ale wsazowka skakala od zera do danej predkosci.Po kilku set metrach dzialalo wszystko poprawnie ale po ujechaniu nastepnego kilometra moto calkowicie zgaslo, czyli braklo napiecia. Posprawdzalem wszystkie bezpieczniki i wszystkie sa cale, zalaczalem stacyjke off, on kilka razy i nic i gdzies za piatym razem napiecie pojawilo sie ponownie.Co moze byc przyczyna takiego zachowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Może bezpieczniki mają luz albo klemy zaszły patyną i trzeba przeczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 (edytowane) Może bezpieczniki mają luz albo klemy zaszły patyną i trzeba przeczyścić.Jestem w trakcie czyszczenia wszytkich kostek poloczen itp. Nie wyglada na to co by gdzies luzowalo albo nie laczylo.I jeszcze jedno pytanie:czy to normalne ze w dolocie do gaznikow pomiedzy filtrem powietrza a gaznikami jest tlusto tak jaby bylo wysmarowane olejem? Edytowane 6 Maja 2011 przez robert73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jestem w trakcie czyszczenia wszytkich kostek poloczen itp. Nie wyglada na to co by gdzies luzowalo albo nie laczylo.I jeszcze jedno pytanie:czy to normalne ze w dolocie do gaznikow pomiedzy filtrem powietrza a gaznikami jest tlusto tak jaby bylo wysmarowane olejem?Problemy z prądem to prawdopodobnie brak styku w kostkach lub spadnięcie konektora z przekaźnika układu zapłonowego. Musisz wszystko sprawdzić. Co do tłustych powierzchni pomiędzy gaźnikiem i filtrem powietrza, to zapewne tam doprowadzona jest odma z silnika i są to opary oleju z wnętrza silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Problemy z prądem to prawdopodobnie brak styku w kostkach lub spadnięcie konektora z przekaźnika układu zapłonowego. Musisz wszystko sprawdzić. Co do tłustych powierzchni pomiędzy gaźnikiem i filtrem powietrza, to zapewne tam doprowadzona jest odma z silnika i są to opary oleju z wnętrza silnika.Czyli dostac sie do tego konektora to musze zdjac jedna z pokryw silnika, czy sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Czyli dostac sie do tego konektora to musze zdjac jedna z pokryw silnika, czy sie myle?Konektor to końcówka przewodu, którą wsuwa się na płaską końcówkę stycznika lub innych części układu elektrycznego. Gdzie są poszczególne styczniki to musisz sprawdzić w manualu, np. w małej Virago 535 cała elektryka mieści się w bocznych puszkach pod siedzeniem i zbiornikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Może być uszkodzona stacyjka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.