Skocz do zawartości

Znikajace napiecie


Gość robert73
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość robert73

Witam.

Posiadam moto Yamaha xvs 1100 z 2001.

Problem pojawil sie dzis rano w czasie jazdy, najpierw przestal dzialac licznik predkosci po chwili zaskoczyl ale wsazowka skakala od zera do danej predkosci.Po kilku set metrach dzialalo wszystko poprawnie ale po ujechaniu nastepnego kilometra moto calkowicie zgaslo, czyli braklo napiecia. Posprawdzalem wszystkie bezpieczniki i wszystkie sa cale, zalaczalem stacyjke off, on kilka razy i nic i gdzies za piatym razem napiecie pojawilo sie ponownie.Co moze byc przyczyna takiego zachowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

Może bezpieczniki mają luz albo klemy zaszły patyną i trzeba przeczyścić.

Jestem w trakcie czyszczenia wszytkich kostek poloczen itp. Nie wyglada na to co by gdzies luzowalo albo nie laczylo.

I jeszcze jedno pytanie:czy to normalne ze w dolocie do gaznikow pomiedzy filtrem powietrza a gaznikami jest tlusto tak jaby bylo wysmarowane olejem?

Edytowane przez robert73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie czyszczenia wszytkich kostek poloczen itp. Nie wyglada na to co by gdzies luzowalo albo nie laczylo.

I jeszcze jedno pytanie:czy to normalne ze w dolocie do gaznikow pomiedzy filtrem powietrza a gaznikami jest tlusto tak jaby bylo wysmarowane olejem?

Problemy z prądem to prawdopodobnie brak styku w kostkach lub spadnięcie konektora z przekaźnika układu zapłonowego. Musisz wszystko sprawdzić. Co do tłustych powierzchni pomiędzy gaźnikiem i filtrem powietrza, to zapewne tam doprowadzona jest odma z silnika i są to opary oleju z wnętrza silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

Problemy z prądem to prawdopodobnie brak styku w kostkach lub spadnięcie konektora z przekaźnika układu zapłonowego. Musisz wszystko sprawdzić. Co do tłustych powierzchni pomiędzy gaźnikiem i filtrem powietrza, to zapewne tam doprowadzona jest odma z silnika i są to opary oleju z wnętrza silnika.

Czyli dostac sie do tego konektora to musze zdjac jedna z pokryw silnika, czy sie myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dostac sie do tego konektora to musze zdjac jedna z pokryw silnika, czy sie myle?

Konektor to końcówka przewodu, którą wsuwa się na płaską końcówkę stycznika lub innych części układu elektrycznego. Gdzie są poszczególne styczniki to musisz sprawdzić w manualu, np. w małej Virago 535 cała elektryka mieści się w bocznych puszkach pod siedzeniem i zbiornikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...