Aleksandra_? Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Witajcie! Piszę w imieniu kolegi, który ma Hondę VFR 750 RC 24 i jest początkujący w temacie. Otóż po ściągnięciu pokrywy zaworów wystąpił problem: nie wiadomo, w którym miejscu dokonać pomiaru luzu zaworowego i ile powinien on wynosić na zaworach wydechowych, a ile na ssących? Drugie pytanko, czy do wymiany uszczelek kolektora wydechowego trzeba wyciągnąć cały silnik z ramy?Czy mógłby któryś z kolegów/koleżanek coś podpowiedzieć?ROK PRODUKCJI 1986. Edytowane 4 Maja 2011 przez Aleksandra_? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Luz zaworowy dla :Ssące- 0.16 +/- 0.03Wydechowe - 0.25 +/- 0.03 nie trzeba wyciągać silnika z ramy,tylko trzeba układ wydechowy porozkręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Jeszcze kwestia ktory rok produkcji tej Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 : nie wiadomo, w którym miejscu dokonać pomiaru luzu zaworowego i ile powinien on wynosić na zaworach wydechowych, a ile na ssących? Zgodnie z tym co mówi service manual. Bez posiadania tegoż nawet nie ma co się za pracę zabierać. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Słuszne pytanie :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Jesuuu, zadając takie pytanie nie bierzcie się nawet za robotę. Myśleliście że pod deklem będzie karteczka z instrukcją ?? Panowie bo coś spapracie, zostawcie to komuś kto ma pojęcie co zrobi. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 W sumie zadali pytanie i bardzo proszą o pomoc,tych bardziej obeznanych :icon_biggrin: Przepraszam za mój pierwszy post,ale jeżeli to jest VFR 750 (Rc 24)to jest to model na rok 1985 - 86 nr ramy RC24-2000218 do RC24-2104335 to luzy zaworowe są następująceSsący - 0.15Wydech 0.20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 (edytowane) owszem zadali bardzo glupie pytanie , gdzie sie sprawdza luz zaworowy... , radze im zostac przy wsk , tam nie ma takich dylematow.... Edytowane 4 Maja 2011 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleksandra_? Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Dziękuję Wam koledzy za porady. Co da się zrobić w garażu, będzie zrobione, reszta niestety w serwisie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.