Skocz do zawartości

Cos podobnego do DT125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam chce kupić coś podobnego do Suzuki DT 125.

Oglądałem już kawasaki kmx 125 ale on troche za dużo pali na setke.

Mam zamiar kupić honde xlr 125 ale nic o niej nie wiem, chciał bym znać jego + i -.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak Suzuki DT 125, jak coś to Yamaha DT 125... Kawasaki KMX w cale dużo nie pali bo tyle co DT 125, czyli ok 5-6 l na 100km przy normalnej jeździe.. Honda to czterosuw czyli całkiem inny sprzęt niż dwa wymienione wyżej motory, XLR pali ok. 3l ale, za to jest dużo słabszy jeśli chodzi o moc. Masz jeszcze do wyboru Honde CRM 125(praktycznie to samo co DT i KMX tylko gorzej z dostępem do części)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda xlr to w sumie fajny motocykl. Mój kumpel nim kiedyś śmigał.

Posłużył mu kilka sezonów i nie miał z nim problemów. Nie psuł się. No i spalanie jest niskie, a jak widzę jest to przez Ciebie pożądane :) Jedyne na co można narzekać to waga, koło 120 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze suzuki TS 125, honda mtx 125. Polecam mimo spalanie motocykle 2suwowe, w tej pojemności 4t to tragedia - pali mało ale toczy się a nie jedzie.

Wszystkie dt, ts, crm kmx pala 5-6 litrów jak jeździsz "ekonomicznie" normalnie jak dajesz w palnik kręci się koło 8-9 litrów/100km - wiem z autopsji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej pojemności 4t to tragedia - pali mało ale toczy się a nie jedzie.

 

też mi sie tak wydaje jak miałbym brać 125 4T do jazdy offroadowej to wolałbym 80 2T np mtx, lżejsza, bardziej idiotoodporna i bezobsługowa i odczuwalnie jest mocniejsza (agresywniejsza charakterystyka oddawania mocy)

 

z drugiej strony tańszy w eksploatacji od 125 4T jest tylko skuter 50 4T, nawet dt 80 pali więcej od 125 4T.....125 4T ma ciut lepszy dół obrotów, nie śmierdzi ma lepszy dźwięk :D , z reguły za tą kasę co dobra dt80 kupisz młodszy rocznik nierzadko z elektrycznym starterem...

 

powiem szczerze że mając wybierać między 80 2T a 125 4T miałbym bardzo trudny wybór.....ale wybierając między 125 2T a 125 4T, zdecydowanie 2T....

 

Wszystkie dt, ts, crm kmx pala 5-6 litrów jak jeździsz "ekonomicznie" normalnie jak dajesz w palnik kręci się koło 8-9 litrów/100km - wiem z autopsji.

 

ta dolna granica jest bardzo ruchoma....w crm żeby osiągnąć 5/100 trzeba naprawdę sie toczyć bez używania zakresu powyżej 7 tys obr, takto średnie spalanie to 7/100, górna granica 10/100.....

 

w dt jest osiągalne 5/100 i nawet mniej....

 

mtx i ts odradzam bardzo mało częśći na rynku wtórnym na rynku pierwotnym zresztą też szału nie ma (spróbujcie kupić dobry kuty tłok do mtxa 125) pozatym mtx jest najsłabszy ale i najprostszy konstrukcyjnie i najbardziej żywotny.....

 

Masz jeszcze do wyboru Honde CRM 125(praktycznie to samo co DT i KMX tylko gorzej z dostępem do części)

 

bzdura :D crm bliżej do kdxa czy do rmxa niż do dt........o niebo lepszy zawias, lepsza geometria, lepsze hamulce, mocniejszy silnik, w seri trochę osprzętu tuningowego (aluminiowe koła excel)

 

części silnikowe praktycznie wszystkie pasują od nsr (to jest ten sam silnik z drobnymi modyfikacjami na korzyść crm) w sumie z reszty motocykla też sporo (klocki hanmulcowe napęd) problem jest tylko z częściami tylko do crm np uszczelniacze zawieszenia, jakieś łożyska tutaj tylko ASO i kosmiczna cena

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...