walek809 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Diavel No. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Handelson Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Zabawię się w łopatę roku i odkopię temat.Ale mam w sumie powód - od wczoraj jestem posiadaczem Diavela Dark. Morda się cieszy jak... diabli :flesje: Cytuj Go ride... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Zabawię się w łopatę roku i odkopię temat.Ale mam w sumie powód - od wczoraj jestem posiadaczem Diavela Dark. Morda się cieszy jak... diabli :flesje: POgratulowac diablowi ! :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Gratulejszyn! Śmigałem w ubiegłym roku testowym na termignoni -poezja! Od jakiegoś czasu ktoś w mojej okolicy lata czerwonym, ale nie mogę go namierzyć ;-) Zabawię się w łopatę roku i odkopię temat.Ale mam w sumie powód - od wczoraj jestem posiadaczem Diavela Dark. Morda się cieszy jak... diabli :flesje: Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus730 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Zabawię się w łopatę roku i odkopię temat.Ale mam w sumie powód - od wczoraj jestem posiadaczem Diavela Dark. Morda się cieszy jak... diabli :flesje:Hej, właśnie również kupiłem taką maszynkę i także w wersji Dark. Mój to szwajcar po małym incydencie za to z przebiegiem 290 km !!!Muszę poprostować koło zrobić zaweszenie z przodu i potem cierpliwie czekać na wiosnę... Napisz coś nt twojego sprzęta,może zdjęcie jakieś pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Handelson Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 (edytowane) Zdjęcie mojego masz w galerii.http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/164736-ducati-diavel-dark/Kupiłem nowy w salonie więc nie muszę nic robić tylko czekać na wiosnę ;) Edytowane 16 Listopada 2013 przez Handelson Cytuj Go ride... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasza58 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Zabawię się w łopatę roku i odkopię temat.Ale mam w sumie powód - od wczoraj jestem posiadaczem Diavela Dark.Morda się cieszy jak... diabli :flesje:Witam kolegę- właściciela Ducati. Właśnie przymierzam się do kupienia i targają mną różne wątpliwości.Chcę przesiąść się z BMW R1200RT. Do tej pory głównie była turystyka z małżonką.Pasuje mi wys. siodła- w BMW trochę krótka noga.Jest piękny. O turystyce można chyba zapomnieć i o wygodzie dla pasażera.Chociaż oparcie plus wygodniejsze podnóżki dla pasażera mażna dokupić.Dark ma wygodniejsze siedzenie od wcześniejszych modeli. Nie wiem jak się go prowadzi przy wolniejszych obrotach-praca silnika. Wrocław nie dysponuje modelem do jazdy próbnej. Może uda mi się w Warszawie.Właściwie masz za sobą prawie cały sezon z Diavelem. Proszę więc o garść wrażeń z jazdy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) helloł , helloł , witam właścicieli diavela i oczywiście mam pytanie(jako , że jestem po jazdach próbnych i jestem zauroczony tym motocyklem ) i w sam raz nadaje się dla emeryta :) takiego jak ja , rozważam bardzo poważnie przesiadkę na ten sprzęt i tu pytanie jaka trwałość zębatek .łańcucha , elektroniki ? czy coś już siada ,jaka jakość plastyków w eksploatacji,zarysowania ,odbarwienia? itp? wiem ze sprzęt stosunkowo młody ,ale ze przyzwyczajony jestem do jazdy na motocyklu bezobsługowym to zadaje te pytania . Tak na marginesie dowiedziałem się ,że np. napęd trzeba zmieniać wcześniej niż jego przewidywana wytrzymałość, gdyż wahacz z łańcuchem na jednej stronie w tym moto nie toleruje zbyt dużego luzu a regulacja jest mocno ograniczona . zadaje te laickie pytania , gdyż z niezniszczalnego i niezawodnego valca ,przesiadka na inny sprzęt budzi mieszane uczucia :) Edytowane 13 Października 2014 przez słoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 "nie chceta" nic powiedzieć na temat mnie interesujący ? :) . ok wytrzymam do wiosny , jak trochę wyczuje sprzęt to dam znać:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Tutaj akurat użytkownicy mało zaglądają...Proponuję się zarejestrować przywitać i zapytać tutaj... https://docpoland.com/forum/ Chociaż na na parę pytań mogę odpowiedzieć mimo, że nawet na Diavelu nie siedziałem...Z racji, że motocykl dysponuje dość sporymi przyspieszeniami, jest dość lekki i szybki, trwałość opon oraz zestawu napędowego będzie zdefiniowana sposobem eksploatacji przez użytkownika, jeśli większość czasu będzie się wykorzystywać 75-95 % mocy/momentu tylna opona wytrzyma mniej więcej tyle ile wytrzymała mi w 1098, czyli ok 3000 km, łańcuch okazał się złomem po 15000, tylna stalowa zębatka wytrzymałaby dłużej ale z reguły wymienia się cały zestaw.... Jeśli chodzi o napęd, to żeby mniej "bolało" najlepiej kupić aftermarketowy "carrier" tylnej zębatki, a potem dokupić zębatki do tego carierra ( z reguły jak carierr jest firmy X to i zębatki pasują tylko firmy X), przednia zębatka nie jest droga i można kupić nawet w Olek Motocykle, łańcuch zresztą też...Jeśli chodzi o elektronikę to nie słyszałem o typowych usterkach, oczywiście system odpalania bezkluczykowy wywołuje u mnie mieszane uczucia, i tak naprawdę w żadnym motocyklu nie jest 100 % pewny... Prawie wszystkie nowoczesne Ducati nie lubią częstego mycia myjkami, mimo, że na deszcz są odporne, ale powiedzenie częste mycie skraca życie ma doskonałe potwierdzenie nie tylko w wymienionym motocyklu, ale i w nowoczesnych motocyklach innych marek - chociażby BMW R 1200 GS-2014 czy Triumphie Rocket... Najważniejsza sprawa w Ducati: serwisowanie, motocykl musi być regularnie serwisowany, paski wymienione na czas, olej, filtry tak samo, tutaj wiadomo.. "jak dbasz tak masz"...cóż więcej wszystkie Ducati są wrażliwe na "pałowanie na zimnym silniku", zresztą po postoju większym niż 3 minuty, w zasadzie nie należy przez pierwsze 5 km nadwyrężać silnika, bo mocno w tyłek dostaje tylna głowica.... to chyba wszystko z większych rzeczy uniwersalnych dla wszystkich Ducati....Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.