Gość Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Dzięki ...........dysza składu mieszanki pewnie gdzieś od dołu gaźnika? mój ojciec prowadził warsztat samochodowy, rozbierałem kiedyś gaźniki, silniki ale to były czasy kiedy miałem 12-15 lat pamiętam jak ojciec regulował gaźnik to trwało to pół nocy było siwo w garażu i sąsiedzi nie mogli spać od gazowaniateraz zanim się za coś takiego wezmę zbieram maksymalną wiedzę żeby nie podchodzić do tematu dwa razy tylko raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 (edytowane) Dysza składu mieszanki? WTF? Masz 2 opcje. Śruba składu mieszanki albo dysza niskich obrotów. To co wyżej napisano to jakiś dziwoloąg. Śruba i dysza też są od dołu. Dysza w komorze pływakowej, śruba na zewnątrz. Niektóre gaźniki mają śrubę z boku. Napisz jaki typ/model gaźnika masz, czy zwykły CV, Mikuni czy inny S&S. Bez tego ciężko wróżyć nawet wróżce z Polsatu,a co dopiero Nam, amatorom-jasnowidzom. Twój opis jest mało precyzyjny. Świński nos? Gdzie to? W Harleyu to przeważnie przedni błotnik. :biggrin: Silnik trybi z ssaniem a bez nie trybi. Do tego kapie paliwko. Coś tu nie gra, bo jeśli kapie to poziom za wysoki i wtedy z ssaniem powinien się zalewać a na zimno palić bez ssania. Świece z logo HD wcale nie znaczą że są jeszcze oryginalne. Może były zmieniane, na oryginalne świeczki HD robione przez firmę Champion. Ale 12 lat to i tak sporo. Przeważnie takie problemy z silnikiem zaczyna się naprawiać od wymiany świec. Wiedz że Harry na gaźniku to kapryśna maszyna. Jeździ mniej lub bardziej chętnie zależnie od pogody. Edytowane 8 Maja 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Świński nos to pokrywa rozrządu. :biggrin: Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 ...........w sobotę wzmnę się za to poprzedzając tą sprawę kilkoma piwami:) może macie jakieś własne doświadczenia, chodzi mi o tak zwane stałe przypadłości dla danych modeli, sam nie wiem np. parciejący gdzieś przewód lub jakiś oring przez który łapie lewe powietrze itp., będę wdzięczny za jakiekolwiek wasze podpowiedzi i spostrzeżenia które zaoszczędzą mi dochodzeń i poszukiwań a to więcej niż połowa sukcesu jak się wie gdzie zaglądać.Ja ze swojej strony zobowiązuję się za te porady odrobić wszystkim potrzebującym przy młocce lub zrywaniu podłogi w oborze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Heh. Świński nos, teraz coś mi się kojarzy że to nose cone. Dobre. :biggrin: Przypadłości są, zależnie od gaźnika. CV jest kapryśny, dlatego pytamy jaki typ masz. W ogóle przypadłość HD to takie kichanie w gaźnik. Wyobraź sobie że mój kiedyś tak kichał że wypluwał cały gaźnik z filtrem, musiałem kolanem trzymać, ale to była grubsza usterka. Skoro przelewa Ci paliwko czasem to być może pływak się zawiesza z powodu np. zabrudzeń. Gaźnik na stół, czyszczenie, dmuchanie i montaż. Gdzieś przy gaźniku będzie śruba składu mieszanki, w CVK40 jest ona od spodu, tuż przed króćcem ssącym czyli "z przodu" gaźnika. Wkręć ją licząc ile obrotów była wykręcona. Tylko nie dokręcaj za mocno, delikatnie i z wyczuciem bo jak przeciągniesz to iglica się wygnie i wtedy dopiero będzie problem z regulacją gaźnika. Wtedy wykręć ją całkiem i wyjmij. Uważaj, na śrubie jest sprężynka, potem podkładka i malutki o-ring. Nie zgub go bo ciężko kupić a bez niego będzie duży problem z regulacją. http://www.johnsmotorcycleparts.com/keihin-cv-carburetor-images.htm Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 ................ cosik z tym moim gaźnikiem jest nie tak, przelewa się paliwko z niego po dodaniu gazu, z prawej strony gaźnika z pod takiej gumki harmonijkowej przelewa się wacha, nie wiem jaki to typ gaźnika są na nim napisy 27421-99A i drugi napis 98DA znalazłem taki sam gaźnik na ebay http://us.ebid.net/for-sale/harley-davidson-remanufactored-cv-carb-a-63563352.htm ............mój gaźnik to CV keihin i przelewa się z niego paliwo po dodaniu gazu, co to może być, może z pływakiem cosik nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Ojtam. Drobiazg. Gaźnik to CVK40, standard. A wyciek jest spod pompki przyspieszacza. Ta harmonijka to osłonka cięgna które popycha membranę a ta z kolei daje zastrzyk paliwa w gardziel poprzez dyszę wystającą na wlocie gaźnika. Potrzebujesz zestaw naprawczy i godzinkę wolnego czasu. Na Allegro są same membranki ale są też całe zestawy, kup ten cały komplet, będzie w nim membranka i o-ring do pompki. Ostatnio kupowałem od Małego, coś koło 70zeta za komplecik, są w nim też gumy pod króćce i pod gaźnik, przyda się na przyszłość. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 ..............wielkie dzięki, tylko jak fachowo nazywa się ten zestaw cobym nie kupił czego innego. Dzisiaj tylko rozbiorę, ostatni raz czyściłem mu gaźnik w tamtym roku historia naprawy była taka że sąsiad zobaczył że coś robię i przyszedł mi "przytrzymać śrubokręt" przynajmniej tak powiedział swojej Eli, po 3 godzinach ja leżałem w jednym kącie a on próbował przedostać się przez płot (coby go nikt w takim błogosławionym stanie nie widział) i nie dał biedaczyna rady poległ pod nim. ............chyba to o takie cosik chodziło http://allegro.pl/zesatw-naprawczy-gaznika-cv-harley-i2336765567.html jeśli tak to tylko mi potwierdź a będę Ci dźwięczny ...............znalazłem jeszcze i taki zestawik który lepsiejszy http://allegro.pl/uszczelki-gaznika-88-06-harley-i2334996296.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Były 2 rodzaje zestawów do 2 rodzajów gaźników. Różnią się one zaworkiem pływaka, wczesny gaźnik z okrągłym pływakiem miał troszkę inny zaworek, późniejszy z kwadratowym miał inny też. Ale te okrągłe to były wczesne gaźniki 89-90, od `91 szły już te drugie. Jeśli pamiętasz jaki masz pływak to wiesz o co chodzi. Myślę że zgubiłeś o-ring pod pokrywką membranki. Taka mała pokrywka z boku komory pływakowe, w niej jest membranka ze sprężynką oraz mały o-ring, łatwo go przeoczyć i potem cieknie bo ten o-ring uszczelnia kanał paliwowy na przejściu korpus-pokrywka. Oba zestawy z aukcji są git, różnią się ceną dość wyraźnie. Drugi, drogi zestaw ma więcej gadżetów. Uszczelka filtr-gaźnik 2szt,. gumowe zaślepki śrub mocujących filtr do głowicy i takie tam. Sam zdecyduj na który chcesz wydać pieniądze, ten pierwszy zawiera wszystko czego potrzebujesz. Właśnie ten sam kupowałem zimą i zamontowałem. Nowa uszczelka gaźnik-kolektor jednak nie jest fajnej jakości, jakby luźniejsza niż inne więc ta została na półce a używam starej którą kupowałem 2 lata temu od dealera. Warto posmarować lekko olejem gdy już założysz na króciec to wtedy gaźnik łatwiej wejdzie i nie będzie się podwijała czyli lewego powietrza unikniesz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 .........wydaje mi się że to był taki kanciasty pływak, a z tą gumką to pewnie masz racje, składając na kacu mogłem to przeoczyć ewentualnie uszkodzić śrubokrętem ten oring za dobre serce niech Ci Towarzyszu Bozia w dzieciach wynagrodzi (tłustych i pyskatych) Dzięki ......spróbuję tą operacje zrobić bez zdejmowania gaźnika ..........chyba mam winowajce, odkręciłem to ustrojstwo co się trzyma na trzy małe śrubki przy komorze pływakowej i wypadła przepruchniała membrana, chyba nie ma znaczenia potem w tej membranie góra/dół ona jednakowa chyba z dwu stron, czy się mylę? .......nie wiem czy mu nie zainstalować małego filtra paliwa gdzieś przed gaźnikiem, podpowiedz co o tym sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 (edytowane) Filtr masz w kraniku w zbiorniku paliwa. Co prawda nie jest to szałowy filtr, raczej drobna siatka, ale coś tam filtruje. Filtr możesz założyć tylko nie pchaj byle czego tam bo będzie ograniczał przepływ i będą się cuda działy podczas jazdy. Membranka musi być ułożona odpowiednią stronę do góry lub na dół. Jest tam też sprężyna. Cięgno popycha membrankę w dół, sprężyna odpycha ją w górę. Jak będziesz miał nową membrankę to zobaczysz jak to ma być, z jednej strony ma taką krawędź na misce gdzie sprężyna ma siedzieć, a jeśli pamięć nie myli to sama membrana też ma krawędź która wchodzi w rowek obudowy. Chyba że już mi się myli z pompkami z japońców. Ino niech w dzieciach nie wynagradza już, dwójkę mam. Jedno pyskuje, drugie robi w pieluchy aż bokiem wychodzi.... Edytowane 13 Maja 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 ............tak, jest wytłoczenie u góry i na membranie też jest przetłoczenie czyli membrana tym przetłoczeniem do góry tak mi ta stara pasi jak przykładam, tylko zastanawiam się czy na tym cięgnie co popycha membranę nie powinno być jakiś oringów, bo na tej pokrywie co wchodzi w nią sprężyna i membrana są dwa oringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Dwa o-ringi? Ja tam zawsze jeden widziałem, na kanale prowadzącym paliwo do membrany. Pokrywkę samą w sobie uszczelnia membrana a paliwo jest pod membraną więc cięgno nie musi być uszczelnione bo od górnej strony zawsze jest sucho. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 .............dzisiaj mi przyjdzie ta membranka i oringi jutro składam i pewnie jakaś mała regulacja, czy może kojarzysz na jakie nominalnie fabryka ustawia obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Obroty takie jak lubisz. A standardowo jest bodajże 900-1100RPM. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.