waldi423 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Mam kawasaki GPZ 500s i wszystko działało pięknie. Palił na dotyk, po chwili można było wyłączyć ssanie i silnik pracował równiutko i jeździło się pięknie. Po paru dniach przestał zapalać od razu. Za 2, 3 podejściem odpalał. Dodatkowo gasł na wolnych obrotach. Rozgrzany nadal się pięknie sprawował. Aż tu pewnego parę dni temu nie zapalił nawet po kilku próbach. I nie zapala. Paliwo dochodzi, iskra jest a nie pali. Kiedyś postawiłem go na grząskim gruncie i się przewrócił, jednak wtedy nie pracował i odpalił normalnie, może to ma jakiś związek ale nie sądzę? Stąd moje pytanie. Co może być przyczyną?? Gdzie szukać przyczyny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak na trzynastolatka to masz motocykl o zbyt dużej pojemności.Z drugiej strony 13 latek naprawiający gpz-ta ...hmm czarno to widzę.Wypada zrobić regulacje zaworów na początek. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ah z tym wiekiem to już tak jest. Człowiek VATu nie doliczy i głupoty wychodzą:) A zawory same z siebie mogą się rozstroić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Mogą i to robią.Czy w ogóle robiłeś jakieś regulacje?Regulacja zaworów czyszczenie i regulacja gaźników. Wypada to czasem zrobić :cool: lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 No właśnie nie robiłem i się boję. Umiem co nie co i drobne naprawy sam wykonuję ale mam stracha (regulacja). Mam serwisówkę ale to trochę mało. Zwłaszcza, że nie mogę dostać w ang a jedynie deutch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zaprowadź to do mechanika MOTOCYKLOWEGO i nie będziesz się bał.Zapewne i tak nie masz potrzebnego zaplecza. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) Wakuometrów do gaźników nie mam. Ale szczelinomierze znajdę. A mechanicy..... Nie mam żadnego zaufanego. Jestem nowy na tym terenie. Jeden polecany ciągle przekłada terminy i zacząłem szukać na forum. Pytanie jeszcze jak go zaciągnąć?? Holować?? Ale jak nie będzie wyjścia to tak zrobię. I chyba jutro spróbuję zawory na 15 i 20 ustawić. Może zadziała a jak odpale to podjade do jakiegoś magika?? Jak bardzo muszę się postarać aby regulując zawory bardziej zepsuć niż naprawić? bardzo?? Czy wystarczy drobna nieuwaga?? Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez waldi423 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak masz serwisówke to źle tak nie będzie. Ustaw zawory według serwisówki i sprawdź czy zagada. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ktory rok motocykla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ktory rok motocykla?92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Tu masz serwisówkę:http://www.motosonline.net/manuales/kawasakiex500.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ktory rok motocykla?92 To ja bym zdjal lewy dekiel - od alternatora i sprawdzil czy magnesy nie posypaly sie.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 To ja bym zdjal lewy dekiel - od alternatora i sprawdzil czy magnesy nie posypaly sie.Pzdr tez bym doradzał kontrole koła magnesowego,to usterka fabryczna tego modelu,sam przerabiałem ten temat w gpz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Zdjąłem, magnesy są. Czekam na termin i magika (jedynego w okolicy od motorków) aby zawory ustawił. Sam się boję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Wczoraj!!! Będąc w garażu przekręciłem silnikiem. I odpalił. świetnie. Rozgrzał się, gasł jednak na małych obrotach. Ale zaskakiwał. Póki ciepły. Jak ostygł już nie odpalił z rozrusznika ale na pych bez problemu. Zaprowadziłem więc do mechanika i czekam. Powiedział, że w czwartek od rana sie za niego weźmie. Zacznie od gaźników.Facet ma opinie znachora to powinno być git. Napiszę co zrobił:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi