Skocz do zawartości

yamaha wr 400 98r


Rekomendowane odpowiedzi

Zdejmij pokrywę zaworów będzie więcej miejsca na manewry, ja do siebie dorobiłem klucz jak była potrzeba, dopasowałem jakiś zwykły klucz do świec który walał się po garażu, uciąłem go na odpowiednią długość, na końcu ukształtowałem kwadrat pod grzechotkę. Taki już 3 lata używam, tylko trzeba sie pilnować bo grzechotką łatwo można zerwać gwint w głowicy ( kumpel kiedyś tak się załatwił moim kluczem :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pydanie jak kopalem ciagle slyszalem takie powietrze syczenie myslalem ze to spod glowicy, ale to gdzies z pod spodu silnika wydaje mi sie ze to z jednej takiej czarnej rurki ktora mi sie wydaje ze idzie z chlodnicy co o tym myslicie ?? moze to byc wina uszczelki i powietrze przedostaje sie przez chlodnice ?? tylko czy skoro mam plyn w chlodnicy nie powinno wyrzucac plynu, bo jak chodzi to wyrzuca tylko nie sprawdzalem z ktorej rurki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat, bo zszedł trochę na mechanikę.

Mam taki problem w swojej YZ 400 że bardzo ciężko odpala na zimnym silniku, albo odpala i po chwili gaśnie. Na ciepłym silniku gada od kopa.

Druga sprawa to że za bardzo się grzeje, przy chwilowym postoju robi się tak ciepło że dobrze to czuć nawet przez spodnie crossowe...

Miał ktoś takie problemy? Gaźnik, zapłon?

Będę wdzięczny za podpowiedzi.

pozdro

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon jest tam ustawiony na stałe bez możliwości regulacji. Gaźnik i zawory do sprawdzenia, Wykręć świece i będziesz wiedział jaką mieszankę dostaje paliwowo-powietrzną ( elektroda jasna, biała wypalona = mieszanka zauboga, czarna, okopcona, mokra = zabogata, brązowa, rdzawa coś ala kawa z mlekiem = odpowiednia ) Oczywiście o tym że filtr powietrza ma być cały czas czysty i odpowiednio naolejony specjalnym środkiem nie trzeba przypominać? Ściągnij sobie serwisówkę >>>stąd<<<< . Znajdziesz tam wszelkie informacje na temat luzów zaworowych i regulacji gaźnika. Sprawdź też układ chłodzenia , jeśli masz zalaną wodę to zmień na jakiś płyn chłodniczy, borygo czy jakiś inny .

Edytowane przez bananek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak filtr powietrza jest naolejony i czyściutki. Będę musiał sprawdzić świece i gaźnik. Zawory były niedawno regulowane chyba że mechanik nie raczył wspomnieć że się wyklepały -_-

Co do chłodnicy to jest zalana specjalnym płynem do chłodnic motula więc raczej problem leży gdzie indziej.

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra teraz mam takie pytanie, zastanawiam sie nad tym czy samemu nie zaczac rozkladac silnika i zajzec co tam sie dzieje, zaoszczedzil bym kasy na mechaniku i cos sie nauczyl, podkreslam ze nigdy nie mialem stycznosc z 4T tylko 2t co o tym myslicie dal bym rade ?? :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jezdzi w ogóle to moto?

 

Zanim zaczniesz słubac odpowiedz sobie na pytanie: czy mam porządne klucze nasadowe, oczkowe i płaskie dobrej firmy? Klucz dynamometryczny? Przyrządy do pomiarów? Jeśli nie to szkoda nerwów. Te nowoczesne 4t to najgorsze do nauki mechaniki co moze być, małe przeoczenie i po zawodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...