Patryk_mx Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Zdejmij pokrywę zaworów będzie więcej miejsca na manewry, ja do siebie dorobiłem klucz jak była potrzeba, dopasowałem jakiś zwykły klucz do świec który walał się po garażu, uciąłem go na odpowiednią długość, na końcu ukształtowałem kwadrat pod grzechotkę. Taki już 3 lata używam, tylko trzeba sie pilnować bo grzechotką łatwo można zerwać gwint w głowicy ( kumpel kiedyś tak się załatwił moim kluczem :P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 a ma ktos moze jakas serwisowke ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 poszukaj tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 a co myslicie od tej przerobce wr na yz ? oplaca sie to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 a co myslicie od tej przerobce wr na yz ? oplaca sie to zrobic A po co chcesz przerabiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 A po co chcesz przerabiać?pytam z ciekawosci na przyszlosc zawsze lepiej jest miec pare kucy wiecej, ale nie zawsze sie to oplaca np. ze motor bedzie szfankowal albo o wiele wiecej palil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Może najpierw odpal swoją WRe i trochę nią pośmigaj, a potem będziemy się martwić jak przerobić sprzęt na yz bo za mało mocy. :flesje: :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Może najpierw odpal swoją WRe i trochę nią pośmigaj, a potem będziemy się martwić jak przerobić sprzęt na yz bo za mało mocy. :flesje: :icon_idea: kumpel mial przerobione na yz 450 toc to kur... wysoka krowa byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 mam takie pydanie jak kopalem ciagle slyszalem takie powietrze syczenie myslalem ze to spod glowicy, ale to gdzies z pod spodu silnika wydaje mi sie ze to z jednej takiej czarnej rurki ktora mi sie wydaje ze idzie z chlodnicy co o tym myslicie ?? moze to byc wina uszczelki i powietrze przedostaje sie przez chlodnice ?? tylko czy skoro mam plyn w chlodnicy nie powinno wyrzucac plynu, bo jak chodzi to wyrzuca tylko nie sprawdzalem z ktorej rurki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 to z odmy, wsio git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Podepnę się pod temat, bo zszedł trochę na mechanikę.Mam taki problem w swojej YZ 400 że bardzo ciężko odpala na zimnym silniku, albo odpala i po chwili gaśnie. Na ciepłym silniku gada od kopa. Druga sprawa to że za bardzo się grzeje, przy chwilowym postoju robi się tak ciepło że dobrze to czuć nawet przez spodnie crossowe...Miał ktoś takie problemy? Gaźnik, zapłon?Będę wdzięczny za podpowiedzi.pozdro Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) Zapłon jest tam ustawiony na stałe bez możliwości regulacji. Gaźnik i zawory do sprawdzenia, Wykręć świece i będziesz wiedział jaką mieszankę dostaje paliwowo-powietrzną ( elektroda jasna, biała wypalona = mieszanka zauboga, czarna, okopcona, mokra = zabogata, brązowa, rdzawa coś ala kawa z mlekiem = odpowiednia ) Oczywiście o tym że filtr powietrza ma być cały czas czysty i odpowiednio naolejony specjalnym środkiem nie trzeba przypominać? Ściągnij sobie serwisówkę >>>stąd<<<< . Znajdziesz tam wszelkie informacje na temat luzów zaworowych i regulacji gaźnika. Sprawdź też układ chłodzenia , jeśli masz zalaną wodę to zmień na jakiś płyn chłodniczy, borygo czy jakiś inny . Edytowane 11 Maja 2011 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Tak filtr powietrza jest naolejony i czyściutki. Będę musiał sprawdzić świece i gaźnik. Zawory były niedawno regulowane chyba że mechanik nie raczył wspomnieć że się wyklepały -_-Co do chłodnicy to jest zalana specjalnym płynem do chłodnic motula więc raczej problem leży gdzie indziej. Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 dobra teraz mam takie pytanie, zastanawiam sie nad tym czy samemu nie zaczac rozkladac silnika i zajzec co tam sie dzieje, zaoszczedzil bym kasy na mechaniku i cos sie nauczyl, podkreslam ze nigdy nie mialem stycznosc z 4T tylko 2t co o tym myslicie dal bym rade ?? :unsure: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 A jezdzi w ogóle to moto? Zanim zaczniesz słubac odpowiedz sobie na pytanie: czy mam porządne klucze nasadowe, oczkowe i płaskie dobrej firmy? Klucz dynamometryczny? Przyrządy do pomiarów? Jeśli nie to szkoda nerwów. Te nowoczesne 4t to najgorsze do nauki mechaniki co moze być, małe przeoczenie i po zawodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.