Gość SKORUPA Opublikowano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2003 Witam ! A co wy na to żeby Wstawić Magnetyzer :twisted: :twisted: :twisted: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2003 Ja terz nad tym myslalem ale te magnetyzer to jakas podpuch moim zdaniem....Jak chcesz miec krutkodystansowke to zmien paliwo na METANOL :twisted: :twisted: (tylko go nie pij)Silnik bedzie mial palera jak smok ale wytrzyma kilkaset km-max....(zalezy jak go rozmieszasz z bezyna).Mozesz terz dodac troche eteru do wachy-robilem tak z motorynka(pochosdzila 2-3 h i sioe rozleciala....ale to sa raczej zeznickie pomysly Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2003 Spoko Strona! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 3 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 Mozesz terz dodac troche eteru do wachy-robilem tak z motorynka(pochosdzila 2-3 h i sioe rozleciala....ale to sa raczej zeznickie pomysly Dodanie eteru do benzyny to po prostu zabójstwo dla silnika ZI.Eter obniża drastycznie liczbę oktanową paliwa , a podwyższa cetanową prowadząc do samozapłonów i spalania detonacyjnego. Nie dziwie się że silnik się rozleciał.Eter to składnik tak zwanych „samostartów” używanych do silników diesla podczas silnych mrozów. Obniża on na tyle temperaturę samozapłonu że silnik da się uruchomić. Jako dodatku do paliwa ( jeżeli nie komuś zależy na silniku) można zastosować nitrometan. Ale trzeba ponownie stroić gaźnik, inaczej nic z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 Dokladnie!Ale jak ktos chce rakiete przez chwile z jakiegos szrota...Mnie osobiscie w mojej tuning MZ wkuza to ze jak jade z kumplem ja 80 kg a on jakies 85 to moto ma juz ostre problemy z ruszaniem pod sroma gurke dlatego chce zmniejszyc zebatke z 19 na 16 lub 17.Niewie ktos czy takie gdzies mozna dostac? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 Ja mam 251, założyłem 19 i po 100kmh są strasznie wysokie obroty Fabrycznie idzie 21 na jedną osobę 20 na 2 osoby. 16 można kupić to jest od 150 MZ tki, na wałek wchodzi ale nie wiem czy o połówkę nie będzie tarł łańcuch. 17 była do MZ z koszem!Wszyskie zembatki można kupić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 Czy dała by coś zmiana gaźnika na inny np.: Mikuni :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 To daj namiary na te sklepy to moze mi wysla.20z terz jest? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 Gaznik-roztocz na wiekrzy przepust i rozwierc dysze glowna(ja tak mam) o jakas 1/10 albo troche wiecej-napewno cos da a silnik bedzie mial leprze smarowanie ale wiecej wachy-minimalnie Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 zmiana gaźnika napewno dużo pomoże, przedewszystkim mniejsze spalanie,autor http://strony.wp.pl/wp/mzetz250/ w swojej eMZetce ma gaźnik bing, pogadaj z nim, napewno sie czegoś dowiesz Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 Te sklepy są w Białymstoku!!!CROSS Ul. Św. Rocha 13/15 tel. 857426674MOTOR Ul. Św. Rocha 33lok.60 tel. 857446739 Do innych nie mam przy sobie adresów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 A gdyby tak optoczyć kosz Sprzęgła :?: Było by lżejsze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Sportowe tłumiki do Mz na początku też miałem,trudno było doregulować gaznik do tych tłumików a nawet jak się jakoś udało nie zauważyłem różnicy.Teraz wróciłem do orginalnego.Jaką prędkość można uzyskać dobrze wyregulowaną Etz 251?Bo na mojej powyżej 115km/h idzie już cienko i jak się pochyle to z bólem jakieś 125-130km/h wydusi ale tak ledwo i nie wiem czy tak jest czy kwestia doregulowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 TAK JEST! To jest MZ a nie jakas nowoczena konstrukcja, pamietaj ze silnik ma tylko 250ccm i jest konstrukcja z lat wlasciwe 70 wiec nie nalezy od niego zaduzo wymagac.Moja 250 jest przerobiona i na 4 bez zadnego ale 115-120km ale w dwie os jes juz gozej-5 jest juz tylko powyzej 80(i to jest takie duszenie) dlatego zmieniam zembatke na 18.Zmniejszenie mas wirujacych(sprzeglo, serca walu) poprawi rozkrecanie sie silnika ale zmniejszy momet obrotowy.Pogadaj z panem DRYPA-zadzwon do niego i mozesz sie wypytac o wszystko, mi zawsze pomagal. Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Sportowe tłumiki do Mz na początku też miałem,trudno było doregulować gaznik do tych tłumików a nawet jak się jakoś udało nie zauważyłem różnicy.Teraz wróciłem do orginalnego.Jaką prędkość można uzyskać dobrze wyregulowaną Etz 251?Bo na mojej powyżej 115km/h idzie już cienko i jak się pochyle to z bólem jakieś 125-130km/h wydusi ale tak ledwo i nie wiem czy tak jest czy kwestia doregulowania. Tak jest! z tymi tłumikami Nie można było dobrze doregulować gaźnika! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.